kuszew11
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kuszew11
- Urodziny 01.09.1991
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Biała podlaska / Lublin
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Cześć sorry za odgrzanie kotleta ale mam problem, otóż posiadam moduł komfortu (6n0 959 799 B 8T) i nie mogę VCDS wyłączyć oryginalnego alarmu. W zakładce Coding pojawia mi się zakodowana wartość ale nie pojawia się dodatkowy opis. Może ktoś coś kojarzy widziałem na forum AUDI że da się wyłączyć VCDS alarm odejmując wartość 1. Link do tematu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/335421-wylaczenie-alarmu-vagiem-jak-zrobic/ Orientuje się ktoś czy da radę coś takiego zrobić z tym modułem ??
-
Masz ustawione selektywne otwieranie, wiem że Vagiem moduł komfortu programuje się 1 minutę
-
VW Passat drgania wibracje
kuszew11 odpowiedział misiek_y → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Kiedyś miałem podobny temat w B5 do 1200 Obr, były wibracje (rzucało całym autem) po 1200 wszystko ustawało (na biegu jałowym). Następnie dopiero przy około 70 Km / h znowu zaczynały się drgania (w zakresie 70 - 80 km/h). Wymieniłem sprzęgiełko alternatora i plecionkę (na tłumiku) drgania ustały. -
dziwne dzwonienie przy ruszaniu + wysokie sprzeglo -> Sprzeglo do wymiany??
kuszew11 odpowiedział ameba01 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oprócz tego dźwięku nie występuje nic więcej ?? Ja w AJM miałem też dziwny objaw podczas ruszania okazało się że padło sprzęgiełko alternatora a wszyscy też mówili że dwumas. Może coś w tym kierunku ?? -
AJM - nie odpala, falujące obroty, brak błędów
kuszew11 odpowiedział bartezz84 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Cześć, Wątek może stary ale mam podobny problem. Mój AJM nie odpala w losowych dla siebie momentach... Bywa że stoi dwa dni i nie ma problemu z rozruchem a czasami po 3 godzinach postoju trzeba go "męczyć i kręcić po 3-5 razy" żeby odpalił. Trochę rozmawiałem z Daronem z forum, zrobiłem logi VCDS grupy 18 i wyszło mi że układ nie jest zapowietrzony. Nie było "6" podczas sprawdzania więc jest to dziwne. Czy miał może ktoś podobny problem? Dodam że niedawno znalazłem urwany wężyk od podciśnienia to wymieniłem go na nowy. Wtryski też sprawdzane były Vagiem i wyszło że nie ma żadnych odchyleń. Strasznie ciężka sprawa, dziś próbowałem go odpalić po dwóch dniach postoju (deszczowo i chłodno) niestety nie zakręcił (próbowałem z 6 razy) i rozładował mi się akumulator. Pierwszy raz tak miałem od kupna nie wiem co się dzieje. Aha właśnie miałem jeszcze kiedyś taki objaw że po 3 próbach w końcu zapalił ale rzucało budą (na postoju) tak jak bym go sprawdzał na szarpakach. Z góry dzięki za info pozdrawiam