Skocz do zawartości

ganza15

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ganza15

  • Urodziny 22.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ulm, Niemcy

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2009
  • Link do tematu o samochodzie
    148862
  1. Odświeżę troszkę temat. Zapaliły mi się kontrolki ABS ESP i błąd hamulca ręcznego. Po skanowaniu VAGiem wyszedł błąd tylnego lewego czujnika ABS. Został wymieniony na zamiennik Febi Bilstein. Nie pomogło. Po 2 tygodniach wyjąłem czujniki tylnych kół, żeby sprawdzić ich rezystancję - 1,78 ohm. Przewody od czujników sprawdzone, wydają się ok. Ale po dokładniejszym obejrzeniu starego oryginalnego czujnika zauważyłem na nim wyżłobienie - możliwe że to od uszkodzonego pierścienia magnetycznego w piaście ? Ten czujnik podobno nie może spotykać się z pierścieniem , musi być tam przerwa ? A na zdjęciu wyraźnie widać że czujnik o coś ocierał. Czy po wyeliminowaniu wszystkich pozostałych możliwości należy wymienić piastę z pierścieniem ABS - tył ? I jeszcze jedno, czy jazda z uszkodzonym ABSem jest bardzo ryzykowna ? Mam do przejechania trasę DE - PL 1300 km.. i nie wiem czy zdążę to wszystko powymieniać. Na fotce uszkodzony czujnik - dodam jeszcze że na nowym po 2 tygodniach użytkowania go też pojawiło się lekkie przetarcie...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności