![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
mocomus
-
Liczba zawartości
27 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O mocomus
- Urodziny 02.12.1969
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B7 2.0 TDI 177KM DSG
-
Rok produkcji
2014
-
To chyba nie do końca tak jest. Dobrym przykładem jest B6 i jego wersja FL czyli B7. Zmiany na plus w szerokim zakresie. Nie zmienia, to faktu, że VW nagminnie wypuszcza nowe samochody niejako do testów publicznych na koszt użytkowników. Pewne błędy są korygowanie w procesie produkcji, ale dopiero FL stanowi kumulację korekt. Dobrze wygląda, to marketingowo. Po 3 latach można ogłosić: prezentujemy odświeżoną wersję, w której dokonaliśmy ponad 100 zmian. Teraz jest, to samochód doskonały. Istotną wadą dla mnie jest zawieszenie. Chyba dość ważny element samochodu. Przejechanie 300 km praktycznie nowym autem nie daje mi prawa do oceny innych elementów. Wystarczy jednak poczytać kilka postów na tym forum, aby się przekonać, że problemów jest więcej.
-
Mam Golfa mk7 z wielowahaczem i DCC. Fabryczny zawias sportowy. Koła 225/45 R17. Zawieszenie pracuje ciszej I bardziej komfortowo niż te w testowanym przeze mnie Passacie. W każdym z trybów DCC. Przejechałem ponad 300 km po wszelkich rodzajach nawierzchni. Na równej jest ok. Na nierównościach trudno, jest zaakceptować drgania oraz nerowość tyłu szczególnie w szybkich, ciasnych zakrętach. Uważam, że Passat B8 jest lepiej wyciszony od Golfa mk7. Generalnie B8, to bardzo fajne auto niestety nie pozbawione istotnych wad. Z tego powodu odłożył decyzję zakupowe do FL.
-
Niedawno testował przez cały weekend Passat 1.8 z DSG na 18''. Zawieszenie według mnie głośne na chyba wszelkich nierównościach. Szczególnie w porównaniu do mojego Golfa 7. W szybkich, ciasnych zakrętach daje się zaobserwować pewną nerwowość tyłu. Może nie "jazda bokiem", ale kiepsko.
-
Golf mk6. Padła mechatronika po 30 tysiące.
-
START/STOP- ostateczne rozwiązanie kwestii dezaktywacji
mocomus odpowiedział Tomek77 → na temat → Tematy techniczne
Auto-Hold nie powoduje zaciągnięcia hamulca ręcznego. Ruszenie z włączonym AH nie jest żadnym problemem. Wystarczy nacisnąć gaz. To ten pedały po prawej. Myślę, że kolega powinien napisać skargę do VW, że auto z salonu wyjechało z aktywnym AH. To jest skandaliczne zachowanie autoryzowanego dealera. Jak można tak traktować klientów. -
Dziwne rzeczy dzieją się z kalegów B8. Golf 7 wygląda przy tym jak ostoja niezawodności. Czasami tylko kolegom jakieś drobiazgi doskwierają. Jak jeździlibyśmy autami zupełnie różnych producentów.
-
Mapy są po prostu niedokładne. Od zawsze. Taka przypadłość map globalnych, a fabrycznie instalowanych w samochodach w szczególności. Google Map lub Automapa są znacznie lepsze.
-
Takie szarpanie może być objawem uszkodzenia mechatroniki. Wymienią na nową i będzie śmigać.
-
Jaki rodzaj DSG7 montowany jest w passacie?
mocomus odpowiedział genesis → na temat → Tematy techniczne
Na AH nie powinno być żadnych wibracji. Napęd jest rozłączany. Kolega Tobol opisał działanie DSG precyzyjnie. -
Według niemieckiej prasy pierwsze zdjęcie obrazuje wygląd wnętrza Golfa facelift lipic 2016.
-
Dokładnie. Musi być FAT32.
-
Jak na hamowni otrzymasz lepszy wynik od deklarowanego przez producenta, to nie narobisz wżawy na forum i nie złożysz reklamacji. Jak byś się poczuł gdyby zabrakło 5 KM?
-
Będzie miało odbicie na spalaniu. Pozytywne.
-
Wszystkie informacje na temat silnika 2.0 BiTDI
mocomus odpowiedział Slabb → na temat → Tematy techniczne
ACC trzeba bezwzględnie ustawić na Sport. Działa bardzo fajnie. -
START/STOP- ostateczne rozwiązanie kwestii dezaktywacji
mocomus odpowiedział Tomek77 → na temat → Tematy techniczne
Po co zmieniasz na N?