Skocz do zawartości

aleks1k

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O aleks1k

  • Urodziny 27.08.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Aleksander
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WWA

Samochód

  • Silnik
    B6 3.2 FSI V6 250KM 4x4
  • Rok produkcji
    2008
  1. Dobra, od kilku dni już śmigam Passatem, na razie jestem bardzo zadowolny, spalanie w normie, trasa ok. 8,5/100, na mieście do 14, dynamika bardziej niż zadowalająca, silnik cichutki, deska też jeszcze specjalnie nie trzeszczy. Auto ma 120000km przebiegu. Niepokoi mnie jedynie szarpanie na 2 biegu, odczuwalne podczas powolnej jazdy w korkach (nie jest jakoś szczególnie uciążliwe ani gwałtowne, raczej takie delikatne szarpnięcia) oraz po odpaleniu auta zimny silnik kręci się do ok. 1200 obrotów, dopiero po chwili obroty spadają na ok. 500-600. Bardziej doświadczonych użytkowników tego modelu chciałbym zapytać, czy są to symptomy jakiejś poważnej usterki, czy raczej normalne zachowanie? Dodam jeszcze, że do wymiany mam olej w skrzyni biegów oraz w haldexie.
  2. Właśnie to chyba za ten dźwięk go pokochałem. Już wczoraj podczas przejażdżki przed kupnem zauważyłem, że pierwsze dni upłyną mi na patrzeniu w prędkościomierz, wystarczyło lekko nacisnąć gaz i już jechałem 80 km/h, najgorsze, że w ogóle nie odczuwa się tej prędkości.
  3. No i stało się, jeszcze tylko formalności związane z leasingem i stanę się, mam nadzieje szczęśliwym, posiadaczem Passerino 3.2Fsi. Dzięki wielkie za pomoc drodzy forumowicze!
  4. Cóż, tak jak pisałem, na spalanie jestem przygotowany, te sześć cylindrów trzeba przecież czymś napoić. Bardziej interesuje mnie awaryjność autka, nie chciałbym, np. od razu po zakupie wymieniać dwumasy i rozrządu, bo to pewnie z 10 tys złotych by kosztowało i postawiłoby pod WIELKIM znakiem zapytania opłacalność zakupu. O sam silnik niespecjalnie się martwię, przy 250KM z 3.2 pojemności raczej nie jest specjalnie wysilony.
  5. Dzięki serdeczne za informację! A jak wygląda sprawa dwumasy w DSG? Wiadomo, że zależy od stylu jazdy, ale idzie zrobić z 200000km bez wymiany?
  6. Witam! Mam zamiar zakupić VW Passata z silnikiem 3.2 FSI. Znalazłem już sobie egzemplarz z 2008 roku, 122000 km przebiegu, rozbity przód przy ok 55000 km, naprawiony w ASO, regularne przeglądy, polska dystrybucja, pewna historia. Mam zatem kilka pytań do osób użytkujących auta z tym silnikiem (nie, nie chodzi o spalanie, jestem przygotowany na ok. 15l w mieście) 1. Na co zwrócić uwagę podczas zakupu (czy są jakieś wyraźne symptomy świadczące o problemach z silnikiem lub przekładnią DSG)? 2. Jak często należy wymieniać rozrząd w aucie? 3. Jak wygląda awaryjność przy przebiegach rzędu 150000-200000 km? Czy silniki 3.2 należą do silników awaryjnych, czy też przy odpowiedniej eksploatacji (bez specjalnego głaskania, auto ma służyć do codziennego użytku, ale z rozsądkiem) należą do bezobsługowych? Z góry dzięki za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności