Skocz do zawartości

blackmin

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O blackmin

  • Urodziny 01.11.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Daniel
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Chojnice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, szukam osoby z interfejsem, która zakoduję mi Gateway w Passacie B6
  2. Wczoraj likwidowałem kornika w samochodzie tzn. naprawiałem silniczek nastawy klapy regulacji temperatury v158, numer produktu: 3C1907511 (strona kierowcy - dolny). Wymiana dotyczyła potencjometru z silniczka zamontowanego w moim aucie. Dawce poszukałem na allegro (może być z 3C1907511A czyli górnego silniczka jeżeli chcemy wymieniać tylko potencjometr). Poniżej instrukcja wraz z fotkami z wymiany. Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie na forum, ale może komuś się przyda. 1. W pierwszej kolejności odkręcamy 3 wkręty od osłony z wygłuszeniem nad pedałami w celu jej zdjęcia. 2. Odpinamy wtyczkę serwisową oraz lampkę oświetlenia nóg w celu wyjęcia osłony z samochodu. 3. Demontaż małego schowka. Po otwarciu schowka wciskamy dwie plastikowe blokady w celu opuszczenia schowka na dół. Następnie wyciągamy z zawiasów schowek (ciągniemy w stronę siedzenia kierowcy). Celem demontażu schowka jest dostęp do wkrętu (przedstawiony na zdjęciu poniżej - patrz żółte kółko) mocującego plastikowy element nadmuchu na nogi. 4. Po odkręceniu demontujemy plastikowy element nawiewu na nogi. 5. Demontaż lewej osłony tunelu - mocowanie na jednym wkręcie oraz kilku zatrzaskach. Aby go zdemontować należy maksymalnie osunąć fotel. Zdjąć z zatrzasków znajdujących się przy fotelu. Jak tutaj się wysunie to następnie przesuwamy całość w kierunku fotela kierowcy. Osłona zdjęta. 6. Odpinamy gateway z metalowej belki i odsuwamy jak najdalej. (plastikowa puszka z niebieską wtyczką - patrz zdjęcie). 7. Odkręcamy wkręty mocujące stalowy profil zastawiający nam dostęp do silniczków. Pierwszy w dolnej części profilu, a drugi za gatewayem (jest ich więcej, ale w zupełności wystarczająco do odsunięcia profilu do maksymalnej odległości). W celu dalszej pracy możemy wstawić rozpórkę odsuwającą metalowy profil od silniczków. Zdjęcie pokazuje maksymalne odchylenie stalowego profilu. 8. Wyciągamy wtyczkę z silniczka. Następnie ściągamy osłonę silniczka (troszkę trzeba się naszarpać - zwyczajowo jeden zatrzask zostaje pozbawiony plastikowej blokady). Podmieniamy potencjometr od dawcy, a następnie robimy test. Odpalamy zapłon i najlepiej jak nic nie słyszymy Następnie robimy kalibrację klimatyzacji oraz usuwamy błędy przy pomocy przycisków nawiewów). Jeżeli wszystko OK to powyższe czynności wykonujemy w odwrotnej kolejności. Zdjęcie przedstawia otwarty silniczek. Mi się udało kornika pozbyć, więc wam też się uda :ok Powodzenia w nurkowaniu pod kierownice
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności