Skocz do zawartości

maks7

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maks7

  • Urodziny 05.05.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Przymierzam się do zakupu radio do auta, wybrałem kilka modeli do 400zł http://allegro.pl/radio-samochodowe-pioneer-mvh-x380bt-usb-i6025636691.html http://allegro.pl/radio-pioneer-mvh-x370bt-bluetooth-f-vat-23-i6022041311.html http://allegro.pl/show_item.php?item=5503110524 http://allegro.pl/radio-jvc-kd-r861bt-bluetooth-cd-usb-aux-mp3-wma-i6038458246.html Podświetlanie przycisków jest na czerwono, niebieski wyświetlacz nie jest wymagany tak samo jak czytnik płyt CD, zależy mi na dobrym odbiorze radia, porcie USB i zaszkodzi zestaw głośnomówiący w tej cenie. Radio będzie podłączone do 4 standardowych głośników (mam z starego auta wzmacniacz ale nie wiem czy będę go montował) DAB+ to jeszcze odległa technologia i nie wiadomo kiedy i czy się przyjmie w Polsce.
  2. Przeczyszcz przepływkę, pomiary powinny się poprawić.
  3. Witam wszystkich Od niedawna stałem się posiadaczem B5 z silnikiem 1.8 20v, do tej pory miałem diesla i wiedziałem co i jak tam działa. Niestety przy benzynie muszę się douczyć Od początku mam Passata B5 '98, silnik 1.8 20v ADR, z instalacją LPG (komputer Stag 4 ECO). Problem jest z nim taki, że: 1. Podczas zapalania rano na benzynie odpala po czym skaczą obroty i gaśnie, za drugim razem odpala normalnie, im zimniej tym objaw bardziej czuć ale mniejsza o to. 2. Co mnie bardziej niepokoi, że na postoju są chwile kiedy zaczyna stukać po czym uspokaja się i znowu zaczyna stukać, niezależnie czy to benzyna czy gaz. Zauważyłem, ze wskazania z grupy 16 pokrywają się z stukaniem (wysoka wartość stuka, niższa wartość nie stuka). Co zrobiłem: - wyczyściłem przepustnice, - wymieniłem czujnik temperatury w silniku G62 (VAG pokazywał błąd, teraz jest ok), - wymieniłem kable WN na NGK, - przejrzałem świece, praktycznie nówki, - wymieniłem szczotki w alternatorze. Od poprzedniego właściciela wiem, że wymienił sam łańcuch z tyłu silnika, ponieważ klekotał po czym to ustało. Z błędów jakie pokazuje VAG to: 16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity P0134 - 35-10 - - - Intermittent 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 35-10 - - - Intermittent 17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings P1559 - 35-10 - - - Intermittent Jak je skasuje to trochę pojeżdżę i wracają. Zdaje sobie sprawę, że przepustnica, może być do wymiany ale wątpię aby ona była przyczyną stukania, proszę o pomoc Poniżej logi statyczne: Grupa 027, 098, 099: http://vaglog.pl/log_233729.html Grupa 024, 025, 026: http://vaglog.pl/log_233730.html Grupa 021, 022, 023: http://vaglog.pl/log_233731.html Grupa 018, 019, 020: http://vaglog.pl/log_233732.html Grupa 015, 016, 017: http://vaglog.pl/log_233733.html Grupa 012, 013, 014: http://vaglog.pl/log_233734.html Grupa 009, 010, 011: http://vaglog.pl/log_233735.html Grupa 006, 007, 008: http://vaglog.pl/log_233736.html Grupa 003, 004, 005: http://vaglog.pl/log_233737.html Grupa 000, 001, 002: http://vaglog.pl/log_233738.html
  4. Od kilku dni mam paska 1.8 `98 ADR i zauważyłem, że na biegu jałowym czasem chodzi jak diesel (klekocze) i za chwile jest ciszej i tak na zmianę. Zastawiam się czy to jest sprzęgło ponieważ: - podczas dodawania i ujmowania gazu poszarpuje samochodem, - sprzęgło bierze wysoko, - nie zauważyłem aby sprzęgło się ślizgało. Czy to jest sprzęgło do wymiany czy coś innego?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności