Skocz do zawartości

popol

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O popol

  • Urodziny 09.10.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mława

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 177KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. popol

    VW CC 2013 DSG, 4x4, R-line

    Jest błąd w fakturze na wszystko mam papiery więc poluźnij gatki. Olej był co roku w każde wakacje zmieniany, dla zainteresowanych wyślę na maila faktury. Jakbym był 10 lat temu na forum, to skąd moje zdjęcie 5 latniego auta w avatarze detektywie? A poza tym miłego weekendu ?
  2. Jak ktoś chętny zapraszam, cena 86900 zł do negocjacji, opis i więcej zdjęć w linku poniżej poniżej: Jestem jedynym właścicielem i użytkownikiem auta. Kupiony 2013.11.26, serwisowany tylko w jednym ASO - na wszystko mam dokumenty z przebiegami. Samochód mocno doposażony - można było kupić dwa za cenę tego jednego. Ma praktycznie wszystko z cennika oprócz skór - za to wentylowane siedzenia z masażami. Poniżej wybrane elementy wyposażenia: • Skrzynia DSG • Napęd 4x4 • Zawieszenie adaptacyjne DCC • Pakiet sportowy R-line na zewnątrz i w środku auta • Chromy dookoła auta i w środku • 5 miejsc (standard 4) • Bi-Xenony z doświetlaniem zakrętów i samoregulacją (żyroskop) • Fotele ogrzewane, wentylowane i regulowane elektrycznie • Kierownica multimedialna, sportowa z łopatkami do zmiany biegów • Okno w dachu –panorama • Schowki klimatyzowane • System bez kluczykowy – otwieranie, zamykanie i uruchomienia auta • Czujniki deszczu • Climatronic • Lusterka ogrzewane i składane elektrycznie • Bagażnik i wlew paliwa otwierane elektrycznie. • Duże radio Columbus 6.5 cala z nawigacją – odblokowane video In motion (oglądanie filmów DVD podczas jazdy), twardy dysk 40 GB • System Start/Stop • System rekuperacji (odzysk z hamowania) • Kamera cofania, czujniki przód i tył • Szyba przednia elektrycznie podgrzewana • Tempomat • Dodatkowe oświetlenie wnętrza: listwy boczne, nogi • Elektryczna roleta tylnej szyby • Dysze spryskiwaczy, ogrzewane I wiele innych Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym – potwierdza to ostatni przegląd w ASO z marca tego roku. Powłoka lakiernicza odświeżona w profesjonalnym studiu detalingu w grudniu 2018. Samochód jest na letnich oponach Continental - samouszczelniających - stan bez zastrzeżeń i czarnych oryginalnych felgach VW. Na zimę mam komplet srebrnych oryginalnych felg VW z oponami Dunlop – stan także bez zastrzeżeń (zestaw za 6 tyś). Posiadam również zestaw dwóch kompletów dywaników: na zimę guma, a na lato welur. Samochód bezwypadkowy, nie wymaga żadnego wkładu finansowego. https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-cc-vw-cc-2013-dsg-4x4-serwis-polska-1-wlasciciel-super-stan-ID6BRWZQ.html
  3. Świetny temat. Dodam, że posiadam Skodę Fabię 3 z mirror linkiem i wszystko hula aż miło. Telefon na pokładzie Samsung S5 do Android Auto i dodatków. Równocześnie podłączony przez bluetooth telefon Samsung Note8. Wszystko działa równorzędnie, bez zakłóceń - nie tylko iPhone - można po przeprowadzeniu opisanej procedury mieć dwa telefony podłączone do samochodu. Dodam, że na obydwa można dzwonić i rozmawiać w systemie głośnomówiącym. Oby więcej takich tematów
  4. Więc przyszła i pora na mnie. Nie będę wspominał o setkach innych usterek które pojawiają się jednocześnie, lecz wspomnę o tej jednej. Objaw u mnie był taki że po umyciu samochodu (po kilku godzinach) przestał działać pilot. Dosłownie nic, ani drzwi, ani klapa zero kontaktu. Pomyślałem baterię lecz szybko się obudziłem. W samochodzie wyświetlał komputer otwartą klapę od bagażnika. Musiałem nie domknąć więc próbowałem ją otworzyć lecz nie dało się. Domknąłem ale komputer cały czas pokazywał że jest otwarta. Samochód mogłem otwierać tylko mechanicznie z kluczyka w drzwiach kierowcy.Otwierały się niestety tylko drzwi kierowcy i pasażera, tylne nie. Nie działają szyby elektryczne i otwarcie klapy bagażnika z drzwi kierowcy. Pojechałem na zakupy (bo jestem aktualnie nad jeziorem) O dziwo po ponownym włączeniu samochodu komputer nie pokazywał już otwartej klapy bagażnika, lecz niestety nie pokazywał również już otwarcia żadnych drzwi, nie piszczał jak były zapalone światła, zero. Jestem po walce i sprawdzeniu klapy tylnej i stwierdzam, że tam jest wszystko ok. Pozostaje moduł komfortu. Pytanie czy sprawdzę go bez Vaga, czy da się go naprawić, czy wymienia cały? Nie mam kluczy bo pewnie też bym się dziś do niego dobrał. Dzięki za podpowiedzi co dalej, pozdrawiam.
  5. popol

    N75 czy coś innego?

    Dziękuje za podpowiedzi i chęć pomocy. Jak już wspomniałem jestem daleko od domu przez długi weekend ale szwagier ma tu kolegów z odpowiednim sprzętem, więc jestem już po sprawdzeniu auta - za darmo Wyskakuje 1 błąd: turbina przeładowuje (w wielkim skrócie) Z tego co mechanik mówił powstaje zbyt duże ciśnienie oraz turbina za wcześnie się załącza powinna ok 2200 do 3200, a jest 1300 do 2300. Sugestie ma takie: do czyszczenia interkulery, wymiana czujnika dolotu i uszczelki-nie wytłumaczę precyzyjnie (patrząc na silnik lewy górny róg taki zawór-tłoczek metalowy okrągły) ale pojawił tam się duży ślad oleju, więc to raczej na pewno. Teraz pozostaje mi znaleźć odpowiedni warsztat, który dokona czyszczenia i zobaczymy. Co do Vaga już korespondowałem z odpowiednią osobą na forum i po dopływie gotówki kupię na pewno. Co sądzicie o mojej historii i opinii mechanika?
  6. popol

    N75 czy coś innego?

    No właśnie podstawowe pytanie, czy mechanik zwykłym kompem sprawdzi mi tak kody błędów aby były szczegółowe, czy powie tylko że uszkodzony zawór N75? Jak za takie coś mam zapłacić 50zł to wole dołożyć i sam kupić kabel i program Vaga. Jak myślicie?
  7. popol

    N75 czy coś innego?

    Jestem akurat na wyjeździe ale szwagier mówi że ma mechanika z komputerem. Jutro pojadę na diagnostykę i zobaczymy co wyjdzie. Tylko czy zwykłym urządzeniem diagnostycznym pokaże takie błędy, czy musi być VAG?
  8. Witam. Czytałem na forum o tym zaworze i problemach z nim związanych. Nie znalazłem odpowiedzi więc piszę wątek. Przy większym dociśnięciu gazu turbina nie załączała się, więc pojechałem na komputer, który wykazał błąd zaworu N75. Kupiłem na Allegro, mechanik wymienił, skasował błąd i.... pojeździłem 3 miesiące. Znowu brak mocy, komputer, błąd zaworu N75, więc stwierdziłem, że może ten z Allegro to tania używka i zamówiłem w serwisie oryginał. Mechanior wymienił, skasował błąd i.... pojeździłem 2 dni i znowu to samo. Ten sam błąd więc pytam się Was co jest? 2 zawory walnięte? Nie możliwe, a może coś jeszcze? Podpowiedzcie młodemu koledze, bo szkoda nerwów na domysły. Pozdrawiam
  9. Dzięki, kto pyta wielbłądzi Z rana odwiedziłem auto i wszystko chodzi jak powinno.
  10. Super tak zrobię, dzięki za podpowiedź
  11. Czy chodzi i taki siwy długi prostokątny zatrzask? Ja go nawet nie ruszałem podczas wyjmowania ale mógł się lekko przestawić.
  12. Jeżeli taki temat był, to dajcie linka, szukałem i nic nie znalazłem. Do rzeczy: Zaobserwowałem dziś po umyciu samochodu, iż nie działa mi jedno światło stopu, tylne lewe. Postanowiłem zmienić żarówkę. Trochę powalczyłem z wyjęciem plastiku w którym są żarówki, lecz w końcu się udało. Wymieniłem żarówkę, sprawdziłem i jest ok. Gdzie problem zapytacie, po włączeniu kierunkowskazu lewego, działają tylko przednie i mruga 2 razy szybciej, prawy jest ok. Gdy włączam awaryjne świecą wszystkie oprócz lewego tyłu. Żarówka sprawdzona i nie wiem gdzie jest problem, przed wymianą wszystko było ok. Zauważyłem, iż podczas wyjmowania prawego plastiku w którym siedzą żarówki (na włączonych awaryjnych) nagle przestaje mrugać, więc nie wyjmowałem go z prawej, bo wtedy stracę obydwa tylne kierunki. Czy jest taka możliwość, iż nie włożyłem prawidłowo plastiku w którym są żarówki i nie masuje, dlatego nie działa? Może coś innego? Dodam tylko, iż jest to kombi 3BG TDI 2001. Czekam na jakieś sugestie, to jutro pogrzebie, jak się nie uda to zostanie elektryk i parę złotych :633: Dzięki za każdą poradę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności