Skocz do zawartości

pawekk9

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pawekk9

  • Urodziny 23.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kowary

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Faktycznie robota na 10 min chyba że chcesz żeby gniazdo zapalniczki nad popielniczką w podłokietniku działało. Musisz wyciągnąć tą część tunelu wokół lewarka zmiany biegów ( nie jest nigdzie przykręcana, wyciągniesz ją łatwo ) i musisz podpiąć się kablami od gniazda zapalniczki w podłokietniku do tej wiązki która idzie do zapalniczki przedniej(nie pomieszaj kolorów kabli) Po podłączeniu możesz się cieszyć działającym gniazdem zapalniczki. Jak byś miał problem to dzwoń 607240576
  2. Kolego z tego co wyczytałem zastanawiam się czy przed tymi problemami nie padały u ciebie obfite deszcze albo coś co mogło zalać moduł komfortu. Podnieś wykładzinę pod nogami kierowcy i wsuń tam dłoń i zobacz czy nie jest tam mokro. Pod fotelem kierowcy jest moduł komfortu który bardzo często w passatach ulega zalaniu. Za oświetlenie wnętrza i za alarm jest odpowiedzialny moduł komfortu który może nie został całkowicie zalany a tylko zawilgocony i dlatego możesz mieć takie objawy. O zalanym module komfortu było już wiele postów więc sobie poszukaj co trzeba zrobić. Pozdrawiam i powodzenia
  3. Polecam się na przyszłość. Powodzenia i bezawaryjnej jazdy. Pozdrawiam
  4. Jak kupisz nowy siłownik ( powinien boć w pozycji wysuniętej )to podłącz go do tych przewodów i jak wciśniesz klamkę klapy (przy otwartym zamku centralnym ) to on gwałtownie się schowa i po około 2 sekundach wysunie się ponownie.
  5. No to ja już ci nie pomogę bo nie mam pojęcia dlaczego tak jest :637::638:
  6. Żeby zdemontować siłownik trzeba odkręcić tą blachę do której jest przykręcony siłownik i odkręcić potem tylko te 2 śrubki w siłowniku. Przy wkładaniu musisz odczepić od tej blachy tą plastikową część i założyć ją pierwszą a potem na ten plastik założyć tą blachę z przykręconym już nowym siłownikiem. U mnie siłownik nie pracuje jak zamek centralny jest zamknięty i tak chyba powinno być prawidłowo bo co to za centralny gdzie pomimo zamknięcia klapa się otwiera?? Ten siłownik działa na zasadzie silnika krokowego i wydaje mi się że przesmarowanie go WD-40 nic nie pomoże. Jak się zatrze to trzeba wymienić na nowy. Zastanawia mnie dlaczego piszecie że przy zablokowanym siłowniku musicie wchodzić do bagażnika i od środka demontować tapicerkę klapy jak przecież możecie klapę otworzyć kluczem. Jeśli siłownik zatrze się w pozycji wysuniętej to klapa ciągle będzie zamknięta ale kluczem można ją otworzyć. Jak zatrze się w pozycji wsuniętej to klapa będzie cały czas otwarta i żeby ją zamknąć trzeba zwolnić linkę która jest podłączona do siłownika. ---------- Post added at 09:56 ---------- Previous post was at 09:51 ---------- barad u ciebie chyba w klapie nie działa centralny bo normalnie po zamknięciu centralnego i wciśnięciu klamki klapy bagażnika siłownik nie będzie działał a co za tym idzie klapa się nie otworzy. Może to problem mechaniczny a może trzeba przeprogramować moduł komfortu bo tam możesz sobie włączać i wyłączać pewne opcje komfortu ale tego nie jestem pewien i musisz popytać innych. Pozdrawiam
  7. To białe coś na pierwszym zdjęciu to jest ten siłownik. On działa w następujący sposób. Przy otwartym zamku centralnym jak wciśniesz klamkę w klapie bagażnika to ten bolec wystający z siłownika szybko i mocno chowa się do środka tego siłownika naciągając linkę która otwiera klapę i po około 2 sekundach ponownie się wysuwa luzując linkę żeby potem klapa mogła się zamknąć. Jeśli ten siłownik nie reaguje przy wciśnięciu klamki to sprawdź czy nie jest zatarty ( ręcznie spróbuj wsunąć i wysunąć ten bolec do środka siłownika) jeśli się nie uda to znaczy że musisz kupić nowy siłownik ( na allegro używany około 50zł ) http://moto.allegro.pl/item679514379_vw_passat_b5_96_00r_kombi_silownik_zamka_klapy.html http://moto.allegro.pl/item673709311_vw_passat_b5_skoda_silownik_zamka_tylnej_klapy.html Tylko nie kupuj od sedana bo on wygląda tak samo i będzie kształtem pasował ale działa zupełnie inaczej niż w kombi. A jeśli siłownik nie będzie zatarty i będziesz mógł go ręcznie ruszać to sprawdź czy w kostce która wchodzi w ten siłownik jest napięcie ( WAŻNE napięcie będzie tylko w momencie wciśnięcia klamki ). Ja przerabiałem ten problem niedawno to wiem coś na ten temat. Jak będziesz miał jakieś pytania to możesz do mnie zadzwonić 607240576 i wszystko ci wyjaśnię. Pozdrawiam
  8. W moim pasku 2003r 1.9 TDI 130KM w czasie tych deszczy zalał mi się moduł komfortu i wszystko powariowało (jak to podczas zalanego modułu) wyła mi także syrena i musiałem odłączyć akumulator. Starego mudułu nie udało się zreanimować i kupiłem nowy (oczywiście używany) o identycznych symbolach. Elektryk poinstalował mi wszystko i teraz jest OK. Wszystko działa jak kiedyś tylko na wyświetlaczu komputera pojawiło się jakieś dziwne odliczanie czasu: http://img507.imageshack.us/i/25062009058.jpg/ http://img526.imageshack.us/i/25062009063.jpg/ Nie wiem co odlicza ten czas dodam tylko że jak wyłączę zapłon to czas liczy od nowa, raz doczekałem z włączonym zapłonem do 120minut i nic nadal odlicza. Mogę ten czas zresetować tym przyciskiem którym resetuje się spalanie, kilometry i wszystkie funkcje na wyświetlaczu. Bardzo proszę o pomoc w rozgryzieniu tej zagadki. :638:
  9. Czy ktoś posiada w B5 zamontowane radyjko RCD 200 MP3 ?? http://www.allegro.pl/item583706142_vw_golf_iv_passat_polo_bora_sharan_cd_rcd200_mp3.html Pytam ponieważ nawet sprzedający te radyjka nie mają 100% pewności. Jeśli ktoś posiada w B5 takie radyjko to proszę powiedzieć czy nie będzie żadnych problemów z montażem i jeśli może to prosił bym o fotkę jak to wygląda.
  10. pawekk9

    B5 kołpaki

    Koledzy ja jestem przeciwnikiem kupowania używanych kołpaków ponieważ sami napędzamy rynek dla złodziei i może kiedyś kupicie własne kołpaki które wam kiedyś ukradziono. Jak nikt by nie kupował używanych kołpaków to złodzieje przestali by je kraść. Rozumiem że nie wszystkie używane kołpaki na rynku są kradzione. Jeśli sprawdzimy handlarza jakie ma pozostałe przedmioty do sprzedania i okaże się że ma wiele części z rozbiórki to możemy domniemywać że te kołpaki też ma z rozbiórki (angole itp.) a jeśli gościu ma same kołpaki i nic więcej tak jak w przypadku tego linka który podał kolega DOC http://www.allegro.pl/item449542361_kolpaki_vw_volkswagen_15_cali_passat_bora_golf.html (kliknijcie na pokaż inne przedmioty sprzedającego ) nasuwa się pytanie skąd on ma te wszystkie kołpaki? Nie osądzam tu nikogo tylko jestem wk.... bo mi już ukradziono 3 komplety i ja osobiście już nigdy nie kupię używanych kołpaków a na następnych jakie sobie kupię wypalę lutownicą na samym środku mój nr rejestracyjny i może to zniechęci tych złodziei. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności