Skocz do zawartości

magicduh

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O magicduh

  • Urodziny 14.06.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Filip
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Trojmiasto

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Aktualizacja powyższego postu. Sytuacja się powtórzyła, jednak tym razem błąd dotyczył przepływomierza i sondy lambda. Mam dalej testować. Gdzieś wyczytałem, że może mieć na to wpływ czujnik temp g28. Co Wy na to? Czy ktoś tu zagląda? Jest masa pytań odnośnie spadku mocy, ale odpowiedzi zero, bo - podepnij pod kompa to nie odp. Warto byloby abyście napisali rozwiązania, co w danym przypadku pomogło.
  2. U mnie, przy spadku mocy powyżej 120km/h, mechanik stwierdził, że przepustnica pewnie do wymiany. Miałem remont silnika, filtry benzyny, oleju pozmieniane itp. Postawiłem paska na warsztat, mechanik pocisnął go z godzinę na obwodnicy max do 160km/h i nic, pracuje jak należy. Zero spadków mocy. Jednak przed wyjazdem usunął jeden błąd dotyczący między innymi przepustnicy. Powiedział, że jeśli się to powtórzy i błąd będzie ten sam to przepustnica do wymiany. Mieliście też tak? Wkurzające to, bo niby wszystko ok teraz jest, jednak boję się jechać w trase bo nie raz przy wyprzedzaniu ciężarówki po wjechaniu na jej pas, auto zwalniało np do 60km/h, to troche niebezpieczne.
  3. heh i mnie to czeka, w sumie nawet bym nie wiedział, że one mogą się świecić, bo wszystkie cztery nawiewy nie świecą, środkowy dodatkowo mam połamany i muszę wymienić. Czy ktoś ma gdzieś tą instrukcję z linku, który już wygasł?
  4. Czy coś się wyjaśniło w tym temacie? Mam ten sam problem, stara przepływka, obroty biegu jałowego stabilne, nowa przepływka skaczą góra dół.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności