Skocz do zawartości

jakob

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jakob

  • Urodziny 24.04.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Neutraubling

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Witam wszystkich na forum. Opiszę co u mnie się stało po zapaleniu kontrolki silnika i świec. Może dla niektórych bedzie to wskazówka do poczynienia odpowiednich kroków. Jadąc autostradą A4 koło Drezna zapaliła mi się kontrolka świec. Samochód przy przyspieszaniu zaczął szarpać i wyskoczył błąd ,,Motorstörung Bitte Werkstatt'' Po zjechaniu na stację benzynową i zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zapaliła mi się zółta kontrolka od silnika. Auto jechało już normalnie. Po zdjagnozowaniu błędu wyszło, że dwie świece są do wymiany i nic więcej. Ucieszyłem się. Jednak po przejechaniu 10 km bład pojawił się ponownie i zaczęło się przed każdym rozgrzaniem silnika intensywne dymienie które trwało ok 1 minuty. Tu w Niemczech aż strach tak jeździć. Wystraszyłem się i pojechałem do meistra który wyczytał z błędów, że winna jest przepustnica. Po wyczyszczeniu jej było już tylko gorzej. Intensywne dymieni. Okazało się, że ząbki przy klapkach są już uszkodzone. Musiałem jechać do Polski i po drodze co - koniec jazdy. ADAC musiało mnie scholować w nocy do domu - 300 km Porażka! Powymianie przepustnicy okazało się, że samochodu nie można uruchomić. Zaprzyjazniony mechanik i meister z VW 3 dni szukali przyczyny i co się okazało ?! Nie ma zasilania na wtryski !! Doszli, że przewod jest połamany w dwóch miejscach i sterownik silnika zalany wodą! Porażka. Na szczęście udało się to naprawić! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności