Skocz do zawartości

skapi3

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O skapi3

  • Urodziny 18.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    lubin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013
  1. pompki byly robione kolo listopada bo uszczelka pod glowica poleciala - - - - - aktualizacja - - - - - na dodatek problem z odpalania jest tylko po bardzo dlugim postoju jak juz zapali to jest ok na zimno troche silnikiem rzuca ale pali od reki dwa razy zdazylo sie ze zgasl podczas jazdy a kilkakrotnie spadek mocy i tak jak by nie dostawal paliwa i to sie dzieje po ostrych zakretach
  2. zaworek mam nowy siwece nowe rozrzad nowy ma niecale 5000 najechane pompowtryski w normie zostaje chyba pompa vacum i czujnik temperatury w takim badz razie - - - - - aktualizacja - - - - - a moze jest ktos w stanie podac mi opornosc dla czujnika G40 wiem ze G28 ma miec cos kolo 500 Omow ;0
  3. witam koledzy podepne sie do tematu mam pasztet b5 1,9 atj 115km i problem z odczytaniem wartosci katu wtrysku u mnie skacze ta wartosc od 0,6 do 2,2 na plusie auto ma rano problem z odpaleniem czy to moze swiadczyc o uszkodzeniu czujnika G 40 Czujnik, pozycja wałka rozrządu i czujnika G 28 Generator impulsów, wał korbowy pomocy bo rece opadaja :respect
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności