skapi3
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O skapi3
- Urodziny 18.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
krzysztof
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
lubin
Samochód
-
Generacja
B7
-
Silnik
B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
-
Rok produkcji
2013
-
skapi3 obserwuje zawartość → zapłon w 1.9 TDI 115 AJM
-
pompki byly robione kolo listopada bo uszczelka pod glowica poleciala - - - - - aktualizacja - - - - - na dodatek problem z odpalania jest tylko po bardzo dlugim postoju jak juz zapali to jest ok na zimno troche silnikiem rzuca ale pali od reki dwa razy zdazylo sie ze zgasl podczas jazdy a kilkakrotnie spadek mocy i tak jak by nie dostawal paliwa i to sie dzieje po ostrych zakretach
-
zaworek mam nowy siwece nowe rozrzad nowy ma niecale 5000 najechane pompowtryski w normie zostaje chyba pompa vacum i czujnik temperatury w takim badz razie - - - - - aktualizacja - - - - - a moze jest ktos w stanie podac mi opornosc dla czujnika G40 wiem ze G28 ma miec cos kolo 500 Omow ;0
-
witam koledzy podepne sie do tematu mam pasztet b5 1,9 atj 115km i problem z odczytaniem wartosci katu wtrysku u mnie skacze ta wartosc od 0,6 do 2,2 na plusie auto ma rano problem z odpaleniem czy to moze swiadczyc o uszkodzeniu czujnika G 40 Czujnik, pozycja wałka rozrządu i czujnika G 28 Generator impulsów, wał korbowy pomocy bo rece opadaja :respect