Skocz do zawartości

kreds

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kreds

  • Urodziny 02.05.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    krystian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2010

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Czy jest możliwość sprawdzenia w silniku CAYC 1,6tdi czy nieszczelność występuje w gniazdach wtryskiwaczy czy pierścienie tłokowe puszczają bo jedno i drugie pokazuje te same symptomy dostawania się dymu do komory korbowej a silnik chodzi bez zastrzeżeń,dodam że mam przyrost oleju ale jak pierścienie nie będą szczelne to przy wypalaniu dpf też go może przepuścić między pierścieniami.
  2. Zrobiłem dzisiaj VCDS odczyt temperatur z wszystkich czujników nie pokoi mnie ta rozbieżność temperatur czy może ktoś mi pomóc czy jest coś nie tak z tymi temperaturami czy nie powinny być takie same zaznaczam że samochód jest po nocy nie odpalany temperatura na termometrze na zewnątrz -6 C po niżej parametry temperatur sczytane vcds. Błędów w komputerze nie ma samochód odpala za każdym razem do pracy silnika też nie mam zastrzeżeń. Silnik 1,6TDI CAYC Czujnik temperatury bloku silnika wartości surowca -3 C czujnik temp chłodnicy powietrza doładowanego po wartości surowca -4 C temperatura paliwa -2 C chłodnica recirculattion spalin, temperatura -3 C temperatura płynu chłodzącego -2 C temperatura płynu chłodzącego na wylocie chłodnicy, wartość rzeczywista -3 C Temperatura oleju w silniku 0 C Temperatura modułu sterowania 2 C Temperatura powietrza na zewnątrz -6 C Temperatura powietrza na zewnątrz -6 C obliczona temperatura oleju -3 C temperatura spalin rozkazał wartość ati upstream 574.29 C temperatura spalin 2 Bank 1 20 C Czujnik temperatury spalin 3 -3,71 C temperatura spalin 1 bank 1 20,0 C czujnik temperatury gazów spalinowych 1 19,98 C czujnik temperatury gazów spalinowych 4 -5,09 C
  3. Każą robić logi a później nie odpowiadają do kitu z takimi pomocnikami z tego forum,trzeba pomocy szukać gdzie indziej.
  4. Logi dynamiczne zrobiłem dwa razy,proszę o ocenę logów. LOG-01-041-741-751-761-1001-1011.rar
  5. Dobrze zrobię i wstawię tutaj logi dynamiczne.
  6. Witam. Panowie chcę zbadać zawór wykonawczy turbo sprężarki i nie wiem co z tej rozwijanej listy wybrać proszę o pomoc.
  7. logi statyczne turbo. Na początku niska wartość ponieważ silnik odpalałem.
  8. Ok. zrobiłem przepływomierz. proszę o analizę,czy to przeładowanie może być przez N75 albo przez gruszkę,proszę doradżcie mi co mam zrobić za logi żeby wiedzieć co jest nie tak,a powodem tych testów jest to że jest słaby przy ruszaniu.
  9. musiałem podzielić na posty. Logi dynamiczne Turbo Przepływomierz
  10. Witam. Tak jak kolega mam problem ze zrobieniem logów dynamicznych chcę zrobić logi turbo egr przepływomierza,zrobiłem logi turbo i przepływomierza ale nie wiem czy to wystarczy co zaznaczyłem z listy chciałbym sprawdzić też N75 i nie wiem co zaznaczyć na liście,po niżej wstawiam listę i logi dynamiczne przepływomierza i turbo do analizy,jeżeli wstawić coś więcej z logów to piszcie,zrobię i wstawię.
  11. W golfie 6 2010 1,6TDI 46 central jest nie czynny z powodu że tą funkcję przejeła 09 centralna elektryka co do braku dostępu niestety nie wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności