kreds
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kreds
- Urodziny 02.05.1969
Informacje osobiste
-
Imię
krystian
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Polska
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam Czy jest możliwość sprawdzenia w silniku CAYC 1,6tdi czy nieszczelność występuje w gniazdach wtryskiwaczy czy pierścienie tłokowe puszczają bo jedno i drugie pokazuje te same symptomy dostawania się dymu do komory korbowej a silnik chodzi bez zastrzeżeń,dodam że mam przyrost oleju ale jak pierścienie nie będą szczelne to przy wypalaniu dpf też go może przepuścić między pierścieniami.
-
Zrobiłem dzisiaj VCDS odczyt temperatur z wszystkich czujników nie pokoi mnie ta rozbieżność temperatur czy może ktoś mi pomóc czy jest coś nie tak z tymi temperaturami czy nie powinny być takie same zaznaczam że samochód jest po nocy nie odpalany temperatura na termometrze na zewnątrz -6 C po niżej parametry temperatur sczytane vcds. Błędów w komputerze nie ma samochód odpala za każdym razem do pracy silnika też nie mam zastrzeżeń. Silnik 1,6TDI CAYC Czujnik temperatury bloku silnika wartości surowca -3 C czujnik temp chłodnicy powietrza doładowanego po wartości surowca -4 C temperatura paliwa -2 C chłodnica recirculattion spalin, temperatura -3 C temperatura płynu chłodzącego -2 C temperatura płynu chłodzącego na wylocie chłodnicy, wartość rzeczywista -3 C Temperatura oleju w silniku 0 C Temperatura modułu sterowania 2 C Temperatura powietrza na zewnątrz -6 C Temperatura powietrza na zewnątrz -6 C obliczona temperatura oleju -3 C temperatura spalin rozkazał wartość ati upstream 574.29 C temperatura spalin 2 Bank 1 20 C Czujnik temperatury spalin 3 -3,71 C temperatura spalin 1 bank 1 20,0 C czujnik temperatury gazów spalinowych 1 19,98 C czujnik temperatury gazów spalinowych 4 -5,09 C
-
Każą robić logi a później nie odpowiadają do kitu z takimi pomocnikami z tego forum,trzeba pomocy szukać gdzie indziej.
-
Proszę o ocenę logów
-
Logi dynamiczne zrobiłem dwa razy,proszę o ocenę logów. LOG-01-041-741-751-761-1001-1011.rar
-
Dobrze zrobię i wstawię tutaj logi dynamiczne.
-
ciąg dalszy screenów
-
Witam. Panowie chcę zbadać zawór wykonawczy turbo sprężarki i nie wiem co z tej rozwijanej listy wybrać proszę o pomoc.
-
vw 1.6 tdi 2010 rok brak blokow pomiarowych logi
kreds odpowiedział roziok → na temat → Analizy logów
logi statyczne turbo. Na początku niska wartość ponieważ silnik odpalałem. -
vw 1.6 tdi 2010 rok brak blokow pomiarowych logi
kreds odpowiedział roziok → na temat → Analizy logów
Ok. zrobiłem przepływomierz. proszę o analizę,czy to przeładowanie może być przez N75 albo przez gruszkę,proszę doradżcie mi co mam zrobić za logi żeby wiedzieć co jest nie tak,a powodem tych testów jest to że jest słaby przy ruszaniu. -
vw 1.6 tdi 2010 rok brak blokow pomiarowych logi
kreds odpowiedział roziok → na temat → Analizy logów
musiałem podzielić na posty. Logi dynamiczne Turbo Przepływomierz -
vw 1.6 tdi 2010 rok brak blokow pomiarowych logi
kreds odpowiedział roziok → na temat → Analizy logów
Witam. Tak jak kolega mam problem ze zrobieniem logów dynamicznych chcę zrobić logi turbo egr przepływomierza,zrobiłem logi turbo i przepływomierza ale nie wiem czy to wystarczy co zaznaczyłem z listy chciałbym sprawdzić też N75 i nie wiem co zaznaczyć na liście,po niżej wstawiam listę i logi dynamiczne przepływomierza i turbo do analizy,jeżeli wstawić coś więcej z logów to piszcie,zrobię i wstawię. -
VCDS brak komunikacji z 09-Cent.elekt.46-Central.conv
kreds odpowiedział roziok → na temat → Diagnostyka VAG
W golfie 6 2010 1,6TDI 46 central jest nie czynny z powodu że tą funkcję przejeła 09 centralna elektryka co do braku dostępu niestety nie wiem.