Skocz do zawartości

lukasz16

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukasz16

  • Urodziny 07.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.6 TDI 120KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Może najpierw lepiej spróbować kalibracji na VAS 6350/4. Masz tu wszystkie moje dane że sterownika porównaj że swoimi.
  2. Ochrona komponentu usunięta? Jakie błedy są w sterowniku? Pamiętam, że tym się posiłkowałem w rozwiązaniu problemu
  3. Rozmawiałem już z nim... Nigdy nie robił takiego moda, jednakże nie mówi nie. Moim celem jest stworzyć ciekawego manuala dla wszystkich forumowiczów. Niestety coraz częściej ciekawe mody stają się wiedzą tajemną... Dlatego zarzuciłem temat.
  4. Witam serdecznie. Szukam chętnych z wojewodztwa pomorskiego najlepiej okolice 3-city do stworzenia na forum manuala dla zainteresowanych montażem elektrycznej klapy w passacie b8 kombi. Jestem w stanie zgromadzić wszystkie części, gorzej jeśli chodzi o montaż instalacji głównej wiązki i w samej klapie. Oczywiście vcds jest. Jeśli jest ktoś chętny kto też się zastanawia nad tym tematem a posiada wiedzę ze strony technicznej i elektrycznej to kontakt na priv. Oczywiście instrukcja zostanie umieszczona na forum w formie manuala. Pozdrawiam.
  5. Po 3 miesiącach walkil udało mi się rozwiązać problem z moim sideassist.? Może komuś się przyda więc opiszę co było przyczyną... Po kupnie kolejnego już skalibrowanego i na 100% sprawnego zestawu radarów i ponownym błędzie automatycznej kalibracji, dałem sobie spokój z tym systemem. Po pewnym czasie przypadkowo trafiłem na rosyjski portal, tam przeczytałem wątek o skodzie octavii, gdzie gość dokładał samodzielnie ten system. Zawarł w manualu informacje o ustawieniach takich radarów, czyli o kątach i stopniach wymaganych do jego poprawnego działania. Jak wynika z tych danych automatyczna kalibracja mieści się w zakresie od -6.35 do +6.35 stopnia u mnie miała 6.37.... więc o 0.2 za dużo. I to dało mi znowu do myślenia, ściągnąłem po raz kolejny zderzak, gdzie po dokładnym zmierzeniu miarką miejsc gdzie są uchwyty radarów, okazało się że różnica to aż 5cm po przeniesieniu wymiaru na drugą stronę. Zacząłem oglądać dokładnie prawą stronę i co? Wgniotka w miejscu mocowania radaru... W ogóle nie widoczna gołym okiem. Wziąłem gumowy młotek stuknąłem w blachę i wróciło do starego ustawienia... Założyłem zderzak biorę vcds i co? Nic... Dalej błąd: automatyczna kalibracja nie możliwa... Ale w bloku: 5.37 stopnia... Czyli jest różnica. Myślę hmmm może się nauczy tej kalibracji. Dwa dni później od niechcenia podłączyłem vcds i co? Wszystko działa! ? błędy zniknęły system działa poprawnie. W moim przypadku przyczyną awarii było uszkodzenie mechaniczne... Niestety nikt na chwilę obecną nie potrafił pomóc i naprowadzić, że w ogóle takie bloki są które pokazują wartości tych radarów i że muszą mieścić się w tym zakresie. A ja wymieniałem te radary licząc na sukces... Jeżeli ktoś jest zainteresowany jestem w posiadaniu zestawu takich radarów sprawnych i legalnych. Ps. Dziękuję wszystkim forumowiczom za okazaną pomoc i dzielenie się swoimi spostrzeżeniami w temacie.
  6. To jest błąd ochrony komponentu, która została już zrobiona. Zdjęcia zrobione przed kalibracją.
  7. Czy kolega Eldar ma jakiś pomysł na opornego pacjenta? Nie ukrywam, że liczę na małą pomoc?, bo ja już nie wiem co robić.
  8. Zdjęcia jak wyżej. W tej chwili występują wszystkie 3 błędy dotyczące kalibracji. Na oryginalnym radarze przed jego wymianą był tylko jeden błąd brak możliwości dynamicznej kalibracji. Teraz na obu radarach (master) są 3 te same błędy.
  9. Drodzy forumowicze dzisiaj po kolejnych próbach kalibracji w ASO ponownie klęska, o kosztach nie wspomnę... Proces kalibracji za każdym razem jest przerywany w tym samym momencie. Sugestie diagnosty: radar który kupiłem jest uszkodzony. Nastepnie próbowali założyć mój stary radar i nadal to samo... Przerywa w tym samym momencie. Następna diagnoza: hmmmm moze lewy jest uszkodzony... Czy ktoś z was jest w posiadaniu takich radarów lewego i prawego od passata b8, 3Q0907566b i 3Q0907590b aby na chwilę je podłączyć i zobaczyć co się wydarzy? Kolega Ysebulba podczas tutoriala nie wspominał nic o kalibracji poprostu je podłączył i dodał online do samochodu. Ja już wyczerpałem chyba wszystkie możliwości. Pozdrawiam.
  10. Z tego co mi wiadomo to tak. Była robiona parametryzacja. Radar który kupiłem miał takie same oznaczenia tj.3Q0907566B. Wkleje może błędy: 1 zdjęcie błędu na starym radarze, a kolejne na nowym.
  11. Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Posiadam VW passat B8 2016r wyposażony w system side assist, jednakże nie działa mi ten system... Od początku mam z tym ogromny problem, początkowo miałem błąd (brak możliwości dynamicznej kalibracji). Diagnoza padła na uszkodzony prawy moduł Master. Kupiłem używany moduł, wykonałem ochronę komponentu i pojawiły się błędy kalibracji obu modułów... W związku z powyższym udałem się do ASO na kalibracje, jednakże nie powiodło się. Jak powiedział diagnosta lewy przechodzi kalibracje, prawy nie. Proszę o poradę czy jest ktoś w rejonie pomorskiego, kto zna się na rzeczy i potrafi pomóc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności