Skocz do zawartości

Drozi

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Drozi

  • Urodziny 24.06.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam dawno mnie tu nie było mam pytanie kupiłem w tym tygodniu passat b5fl 1.9tdi abv 101ps właśnie przy zaworze egr mam odcięty werzyk i z drugiej strony tego przewodu mam zaślepiony śrubką. Czy to faktycznie można tak jeździć i czy układ egr jest zapchany ??? Na komputerze w aucie brak jakiś błędów auto zapala na dotyk praca silnika równa i cicha . Z GÓRY dzieki za odpowiedzi
  2. Witam . Również mam ten sam przypadek , gdy zmieniam przełacznikiem światła z pozycyjnych na mijania wogóle nie ma żadnej reakcji i światła mijania się nie zapalają . Drugą rzeczą jest to , że również po zapaleniu świateł drogowych również ich nie ma , a tak jak koledzy wyżej pisali "mrugać" idzie . Proszę o pomoc i ewentualnie jak wyjąc oby dwa przełączniki ...
  3. A może by zrobić w Bydgoszczy jakieś spotaknie ?? Jestem tutaj świeży i chciałbym dowiedzieć coś sie o tych spotkaniach w Bydzi szczegolnie czy sa one wogole .
  4. Widze nie jestem sam z tym problemem . Mam już odłożone 500zł na regeneracje turbiny , a ksztuje to w Bydgoszczy z 850zł . N75 nowy troche lepiej ale ma turbo dziury w pewnym momencie . Chce jeszcze od kumpla pozyczyc jego przeplywke bo ma nową , u niego to pomoglo i dzisiaj z nim jechałem to jego variant 110ps leci jak pocisk 190 i tylko lekko czarno zakopci a moj 150 i koniec nawet dymku nie puszcza , przy zapalniu puszcza bialy dymek lekki co oznacza turbina kaput Koledzy a jak to jest z tym przymuleniem turbiny ??? Fakt cala jesien ganialem po miescie max do 3tyseicy krecilem i wlasnie wtedy zaczol mi zamulac i dostawac turbo dziury .
  5. TZN. vagiem nie tylko laptopem sprawdzam mi mechanik Nie znam sie tak na tych programach i byl kod błedu od zaworu N75 , a po wymianie skasowany blad i wiecej sie jak narazie nie pojawił . A jak kolego sprawdzić czy trzpien chodzi w pelnym zakresie, musi sie chowac do gruszki ok 16-18mm.
  6. Może się powtórze ale co mam zrobić skoro w Vagu wyszło , że zawór N75 mam do wymiany , po wymianie ponownie podlaczylem Vaga , bład skasowałem i auto jest czyste . Tylko , że nadal auto nadal nie ma tej mocy czyli 110ps , turbina sucha , wezyki podcisnieniowe wymienione przy zaworku N75 . Na 3,4 biegu prze 2.5 okolicy 3 tysiecir obrotow auto przestaje ciagnac i jest muliste i nie reaguje na pedal gazu .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności