Skocz do zawartości

pasanati

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pasanati

  • Urodziny 29.01.1996

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódzkie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Zapewne zrobił , za pierwszym razem na komputerze wyszły mu jakies za małe wartosci na przepływomierzu czy czyms tam . Akurat logów nie mam za bardzo gdzie zrobic ..
  2. Ja tak nie twierdze , jak zostawiłem ostatnio auto u mechanika na zrobienie przegubów miał zajac sie i tym problemem , powiedział że winny jest ten zawór a turbina jest jeszcze w porzadku . No cóż z tego co mówisz jesli czarna koncówka to n18 to juz siedzi w pasku i żadnej poprawy nie widac .
  3. sory za odswieżenie ale nie chce zakładac specjalnie nowego tematu . Chciałem sie dowiedziec czy przy wymianie n75 wszyskie numery seryjne musza sie zgadzac i również kolor końcówki ? ostatnio w mojej 130-stce zauważyłem duzy spadek mocy i przesjcie w tryb awaryjny przy 120 , jak oddałęm do mechanika to ten mi powiedział żebym kupił sobie jakis n75 z alledrogo lub skadkolwiek niż zebym wydawał 400 na nowy i kupiłem jakis nawet za 40 tylko troche nie pomyslalem bo tamten był z czarna koncówka a moj był z białą a mechanik mówił że to jest niby waże że musi byc biała końcówka , oczywiscie przy tym co kupiłem nie widac żadnej poprawy i samochód dalej wchodzi w tryb awaryjny ,i szukam teraz po alegro i olxach ale nie moge znalezc takiego żeby wszytskie numery seryjne sie zgadzały zazwyczaj końcówka nie pasuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności