Skocz do zawartości

enauto

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O enauto

  • Urodziny 24.01.1950

Informacje osobiste

  • Imię
    Andrzej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1992
  1. Filtr czysty, dolot sprawdzony szczelny. Poprzedni właściciel coś wspominał ale pewności nie ma (wg mnie jest to możliwe bo nie można VCDS -em odczytać przebiegu ze sterownika) Wężyki półroczne, całe, szczelne, zawór sprawny elektrycznie i mechanicznie. Log (16 - 001,004) Zrobiłem jeszcze raz 008+011 Log (15 - 008,011)
  2. Witam Auto z przebiegiem ? (conajmniej 200tys. km) od czasu do czasu podczas przyspieszania dławi się i puszcza czarnego "bąka". Wężyki i zawory sterujące N75 i N18 sprawdzone, przepływomierz nowy Pierburg. Co jeszcze sprawdzić ? Log (14 - 008,010) Log (12 - 003,011) Log (7 - 004,010,013)
  3. Ten zwój to prawdopodobnie jest dławik aby nie było przepięć ( poduszka jest odpalana napięciowo ). Też popsułem taki przewód i dziś kupiłem "nowy" na schrott`cie za 5pln. Włożony i działa.
  4. Właśnie że obejrzałem twój film. Masz dwa błędy - 00550 i 00575, czyli zły początek wtrysku i ciśnienie w kolektorze ssącym. Ponadto w grupie 000 w polu 2 masz na biegu jałowym wartość 094 a po dodaniu "gazu" wartość ta zmienia się od 037 do130, na wykresie TDIGraph, mimo że wybrałeś zły silnik, też widać dużo zawczesny początek wtrysku. Ogólnie widać, że masz laptopa z fajnymi dziewczynami, fejsa i program VAG-COM 311-2 ale nie wiesz co z tym zrobić. Dlatego udaj się do kogoś co ma o tym pojęcie zanim wygenerujesz koszty. Nie piszę tego złośliwie. ps zrób chciaż logi wg instrukcji znajdujących się na forum
  5. Sprawdź rozrząd, tylko u kogoś kto ma o tym pojęcie.
  6. Witam Dzięki za info, ale będę mógł sprawdzić dopiero na wiosnę, chyba, że znajdę inny sposób na sprawdzenie tych rurek.
  7. Witam Dziękuję za szybką odpowiedź ale mi chodzi o zewnętrzną okładzinę. Podejrzewam, że to jest w tej chwili jedyna droga dla deszczówki.
  8. Uszczelniłem wszystko co jest opisane wyżej, a pas w dalszym ciągu mokry. Może ktoś wie jak jest mocowana taka okładzina środkowego słupka.
  9. Może to będzie pomocne http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm
  10. A czy masz zarejestrowaną działalność gospodarczą "usługi parkingowe" ?
  11. enauto

    alternator padł

    Jeżeli po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka ładowania to prawie 100% skończyły się szczotki. Jeżeli tak to wymień cały regulator
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności