enauto
-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O enauto
- Urodziny 24.01.1950
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Łódź
Samochód
-
Silnik
B3 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1992
-
enauto obserwuje zawartość → [ wnętrze] Wilgotne pasy i kodowanie długie Centralnej elektyki - 09 passat 3C
-
Filtr czysty, dolot sprawdzony szczelny. Poprzedni właściciel coś wspominał ale pewności nie ma (wg mnie jest to możliwe bo nie można VCDS -em odczytać przebiegu ze sterownika) Wężyki półroczne, całe, szczelne, zawór sprawny elektrycznie i mechanicznie. Log (16 - 001,004) Zrobiłem jeszcze raz 008+011 Log (15 - 008,011)
-
Witam Auto z przebiegiem ? (conajmniej 200tys. km) od czasu do czasu podczas przyspieszania dławi się i puszcza czarnego "bąka". Wężyki i zawory sterujące N75 i N18 sprawdzone, przepływomierz nowy Pierburg. Co jeszcze sprawdzić ? Log (14 - 008,010) Log (12 - 003,011) Log (7 - 004,010,013)
-
Airbag w kierownicy rozciągnięty zwój z druciku
enauto odpowiedział robertfx10 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ten zwój to prawdopodobnie jest dławik aby nie było przepięć ( poduszka jest odpalana napięciowo ). Też popsułem taki przewód i dziś kupiłem "nowy" na schrott`cie za 5pln. Włożony i działa. -
Właśnie że obejrzałem twój film. Masz dwa błędy - 00550 i 00575, czyli zły początek wtrysku i ciśnienie w kolektorze ssącym. Ponadto w grupie 000 w polu 2 masz na biegu jałowym wartość 094 a po dodaniu "gazu" wartość ta zmienia się od 037 do130, na wykresie TDIGraph, mimo że wybrałeś zły silnik, też widać dużo zawczesny początek wtrysku. Ogólnie widać, że masz laptopa z fajnymi dziewczynami, fejsa i program VAG-COM 311-2 ale nie wiesz co z tym zrobić. Dlatego udaj się do kogoś co ma o tym pojęcie zanim wygenerujesz koszty. Nie piszę tego złośliwie. ps zrób chciaż logi wg instrukcji znajdujących się na forum
-
Sprawdź rozrząd, tylko u kogoś kto ma o tym pojęcie.
-
Witam Dzięki za info, ale będę mógł sprawdzić dopiero na wiosnę, chyba, że znajdę inny sposób na sprawdzenie tych rurek.
-
Witam Dziękuję za szybką odpowiedź ale mi chodzi o zewnętrzną okładzinę. Podejrzewam, że to jest w tej chwili jedyna droga dla deszczówki.
-
Uszczelniłem wszystko co jest opisane wyżej, a pas w dalszym ciągu mokry. Może ktoś wie jak jest mocowana taka okładzina środkowego słupka.
-
Może to będzie pomocne http://de.openobd.org/vw/passat_3b.htm
-
Policja i parkin prywatny --> mandat, czy mogą???
enauto odpowiedział temat → Dyskusje o motoryzacji
A czy masz zarejestrowaną działalność gospodarczą "usługi parkingowe" ? -
Jeżeli po włączeniu zapłonu nie świeci kontrolka ładowania to prawie 100% skończyły się szczotki. Jeżeli tak to wymień cały regulator