Skocz do zawartości

Vielebny

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Vielebny

  • Urodziny 21.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Mateusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3miasto

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 Alltrack 2.0 TSI 210KM DSG 4x4
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ten kod nie przechodzi. Przechodzi dopiero sugerowany przez VCDS 51...
  2. Witam, wkurza mnie strasznie responsywność pedału gazu, podobno jest to proste do zmodyfikowania (throttle response mod). W każdej instrukcji kodowania polega to na wejściu w moduł 44 (wspomaganie kierownicy) adaptacja z listy należy wybrać odpowiednią opcję. Problem polega na tym, że u mnie tej listy nie ma i zapewne związane jest to z tym, że Alltrack ma inne wartości itp. Druga metoda to sterownik silnika (01) długie kodowanie zmiana 01 na 02 w pierwszych bitach .... tylko że u mnie kod zaczyna się od 04 i nie są wartości opisane więc strach coś zmienić. Czy ktoś wie jak to zrobić w Alltracku? Dziękuję z góry, Mateusz Aktualizacja: Dzisiaj u mojego mechanika podłączyliśmy auto pod VCDS (oryginalny Adako). Zgodnie z instrukcją weszliśmy w moduł 44 (Steering assist) 10 adaptation na liście możliwych opcji jest 5 pozycji ale "switching driver profile" nie ma O co chodzi? Wszędzie są informacje że działa to w golfach czy w passatach we wszystkich wariantach silnikowych a u mnie nie ma? O co chodzi?
  3. O kurcze - nie dostałem powiadomienia o odpowiedzi i dopiero teraz przeczytałem W każdym razie kupiłem sprężyny Lesjofors LS4295130 za 140zł sztuka i jak na razie jest idealnie. Amortyzatorów mechanik nie kazał wymieniać.
  4. Witajcie, pękła sprężyna tylna prawa. Szukając nr części już się pogubiłem. Czy standardowa sprężyna do Alltracka 2.0 TSI 4 motion DSG to 3C0511115BQ? Czy możecie mi podpowiedzieć jaką kupić i gdzie? Chodzi o zachowanie oryginalnej wysokości i dobym stosunku cena/jakość. Czy warto od razu zmieniać amortyzatory? Przed pęknięciem wszystko było OK. Dzieki, Mateusz
  5. Tak, przeczytałem i bardzo mi się spodobał humor w niej zawarty - pesymistycznie nastraja mnie jednak fakt, że w ten sposób żartujesz z tego silnika a to znaczy, że problem jest. To jeszcze zapytam jak to jest z serwisem. Czy rzeczywiście do napraw trzeba mieć komputer i każdą pierdołę która się zepsuje dodatkowo po naprawie kasować z komputerów itp? Czy serwisy poza ASO ogarniają te samochody?
  6. MKpol...no ale Twoja sygnaturka pod postami nie nastraja mnie optymistycznie. Opisywane wszędzie problemy z głowicami, pompą oleju, wtryskami są przesadzone? Czy dotyczą tylko aut flotowych robiących 50-80tkm rocznie?
  7. A czy to oznacza mniej kłopotów z tym silnikiem czy niczego nie zmienia? Pchać się wogóle w taki silnik? Nie jeżdżę dużo (mam jeszcze drugie auto, czasem dłuższa trasa, max. 17.000km/rocznie). Auto od znajomego, w super stanie, prawdziwy przebieg, wszystkie bajery w środku tylko boje sie tego silnika. Słusznie?
  8. Dzięki za zainteresowanie. 143KM to chyba rzeczywiście błąd w ogłoszeniu bo auto z 2006 roku. Pewnie ma 140KM. Wg. sprzedającego wtryski były wymieniane nawet 2 razy bo miał przedłużoną gwarancję o 5 lat.
  9. Przywitam się bo to mój pierwszy post i od razu pytam z grubej rury: - zamierzam jutro kupić Passata B6 2.0 TDI 143KM w 6 bieg. manualu 4x4, (prawdziwy przebieg ASO PL 102.000km) i chcę zapytać czy te auta są jakoś ponadprzeciętnie awaryjne jak piszą na różnych stronach czy przy niskich przebiegach standardowo się psują? Ten miał wymienione pompowtryski w ramach gwarancji na Boschowskie (podobno poprzednie się psuły szybko). Będę wdzięczny za szybką odpowiedź. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności