Skocz do zawartości

alankedzior

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O alankedzior

  • Urodziny 28.08.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Alan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Jarocin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Od kliku dni walczę z denerwującym dźwiękiem. Zmieniony był wałek z powodu klekotania, po założeniu wałka rozrządu, panewek, szklanek, simeringów po złożeniu wszystkiego z silnika wydobywa się charakterystyczne "piszczenie" Wyciągnięty jeszcze raz wałek, wszystko na swoim miejscu podmienione rolki rozrządu, auto odpalane bez osprzętu a dźwięk nadal pozostaje. Obstawiam dźwigienki "wałki" pompowtryskiwaczy jutro postaram się to wykluczyć. Zastanawia mnie tylko jena sprawa w jaki sposób smarowana jest powierzchnia styku dźwigienki z krzywką wałka rozrządu rozbryzgowo ? Ewidentnie na pierwsze dźwigience nie ma smarowania. Wewnątrz wszystkie kanaliki szczelne, broki zatkane. Rolka dźwigienki która styka się z wałkiem delikatnie się przycina i jest sucha.
  2. WItam, dziś audi straciła moc podczas jazdy http://vaglog.pl/log_244023.html http://vaglog.pl/log_244024.html i zaświeciła błąd 19561 - valve for intake manifold flap (n239) najdziwniejsze, że po zrobieniu logów wiem, że nie ma to nic wspólnego, ale autko samo wróciło do normy. Co to może być obstawiam zapieczone kierownice turniny, lub przepływka
  3. Auto trzęsie na zimnym (nierówne obroty), kopci na czarno-siwo, kultura pracy odbiega od innych 130. http://vaglog.pl/log_211790.html http://vaglog.pl/log_211791.html
  4. Właśnie licznik został stary. Błędne wskazania spalania i zasięgu też są pewnie tym spowodowane. Zna ktoś sposób na przekodowanie tego licznika z 2.5 na 1.9 żeby spalanie pokazywało dobrze. Obrotomierz jest ok
  5. Powtórzyłem dziś logi, jutro zamienię pompki miejscami i sprawdzę czy korekty podążają za pompowtryskiem, jeśli tak będe poszukiwał PD z końcówką AR. Problem drugi to po swapie silnika zostały mi 3 błędy oraz walcze z spalaniem na Fisie ponieważ, żle pokazywało śr. ok 4l a teraz już w ogóle nie liczy, zasięg też przekłamuje. Friday, 23 January 2015, 15:59:15 VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 GS Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1525 Software Coding: 00005 Work Shop Code: WSC 05314 4 Faults Found: 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 35-10 - - - Intermittent 18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1635 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent 18044 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1636 - 35-00 - Please Register/Activate 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 - - - Intermittent --------------------------------------- ------------------------------------ http://vaglog.pl/log_201254.html http://vaglog.pl/log_201249.html http://vaglog.pl/log_201250.html http://vaglog.pl/log_201253.html http://vaglog.pl/log_201251.html http://vaglog.pl/log_201252.html
  6. Witam, auto jest po zmianie softu i przestawieniu kąta synchronizacji. Efekt jest odnośnie mocy auta zrobiło się żwawsze jeżdzi się elastycznie. Problem jednak został z falowaniem na zimnym silniku oraz dymieniem na zimnym. Jak widać w loagach na ciepłym silniku obroty też falują w przedziale 819-840 Logi statyczne: http://vaglog.pl/log_198483.html http://vaglog.pl/log_198484.html http://vaglog.pl/log_198485.html
  7. Koledzy z jakiego numeru sterownika powinna być ta mapa lub może jest ktoś w stanie mi taką udostępnić.
  8. Z tego co udało mi się ustalić to wtryski AR wychodziły w 130, komputer też mam z 130.
  9. Ogólnie historia auta jest długa, auto jest po swapie z 2.5 na 1.9, silnik był z passata 130 taki komputer, lecz PD są już 3. Pierwsze odmówiły posłuszeństwa całkiem i były z silnika 115 km, auto ciężko paliło i nagle nie chciało odpalić wcale, w kanalikach paliwowych była rdza, układ paliwowy wyczyszczony i założone zostały pompki od 101 km na tych pompkach auto było słabe i strasznie kopciło na zimnym silniku. Teraz są założone pompki AR z nowymi uszczelniaczami no i dzieje się co się dzieje. Synchro chodzi ci o ustawienie kółka wałka rozrządu tak ?
  10. A nie jest to tak, ze pompki 3 i 4 wyrównują korekty na + pod tą na 1 cylindrze, która umarła i dlatego mają wysokie BIPY ?
  11. Witam, posiadam Audi A6 C5 po swapie z 2.5 TDi na 1.9 TDI silnik z Passata 130 wtryski obecnie założone AR, IC z 2.5. Problem polega na ciężkim odpalaniu zimnego silnika , a następnie szarpaniu w przedziale 1700-2100 obr/min, oraz braku mocy na 5 i 6 biegu, obroty falują raz na jakiś czas. Proszę o zerknięcie na logi i stwierdzenie w jakiej kondycji są głównie PD, i co może być spowodowane wyżej wymienionymi problemami: Statyczne: http://vaglog.pl/log_195586.html http://vaglog.pl/log_195589.html http://vaglog.pl/log_195590.html Dynamiczne : http://vaglog.pl/log_195591.html http://vaglog.pl/log_195587.html http://vaglog.pl/log_195588.html Z góry dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności