Skocz do zawartości

glusio

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O glusio

  • Urodziny 06.01.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biłgoraj

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2017
  1. Witam.Przecież napisałeś że termostat otwiera drugi obieg przy 90 stopniach więc działa tak jak ma działać.Ja nie widziałem jeszcze diesla który łapie 90 na wolnych obrotach przy -10 ,po prostu sprawność tego silnika jest dużo wyższa niż benzynowego i nie wytwarza on tyle ciepła gdy pracuje bez obciążenia. Ja mam w swoim 90 po około 15 km ale gdy stanę a silnik chodzi to spada do 70-75. Tak musi być!!!
  2. Miałem to samo,wymieniałem cały rozrząd na ori 700 zł ,potem ze trzy koła na wale i ciągle powracało bicie . Lekarstwem okazało się frezowanie czopa wału - koszt 70 zł.Po 3 miesiącach od tej operacji i przejechaniu 5tys. disiaj przy -17 st. pali po jednym podgrzaniu świec!
  3. Witam! Mam do sprzedania takie sprężyny (twardsze i wyższe), zmieniłem w swoim pasku bo jeżdżę po kiepskich drogach .
  4. Wpisz w wyszukiwarkę i czytaj,przypomniałem sobie że jak odpinałem czujnik temperatury płynu to grzały mi świece i silnik odpalał jak by był nagrzany ale tylko do czasu , potem było coraz gorzej - powiększał się luz na kole rozrządu.
  5. Przeczytaj cały temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16416
  6. NIE PRZESTAWIONY tylko zły kąt wtrysku przy odpalaniu spowodowany luzem na dolnym kole na wale , a że koło jest małe tak więc minimalny luz powoduje dużą odchyłkę na pompie i zaworach gdzie są duże koła.
  7. Sprawdż rozrząd , miałem tak w AFN-ie zły kąt wtrysku -przyczyna luz na dolnym kole rozrządu.
  8. Witam! Pisałem że dam znać jak wyszedł montaż klimy no i wyszedł bardzo dobrze,a ceny to 500 montaż ,1600 klima ( w cenie nowa chłodnica klimy i nowa chłodnica silnika ).Wykonanie jak w fabryce.Poza tym gość dysponuje niemal wszystkimi częściami do B4 (śrubki,lampki,zaślepki,plastiki,itp) bowiem rozbiera tylko tego passata i golfa III.Śmiało go polecam znajdziecie u niego każdą potrzebną wam część! Pozdrawiam ! http://www.allegro.pl/show_shop.php?shop_id=6860110
  9. Witam . Właśnie jutro stawiam autko do tego gościa na montaż klimatronika , więc napiszę jakie będą efekty. Pozdrawiam!
  10. Więc mam zagadkę bo właśnie jestem po trasie na niemcy i tryb awaryjny z brakiem mocy pasek łapał mi po staniu w korkach. Gdy ruszałem z korka musiałem zjechać na pas awaryjny i zrestartować silnik. Po tym nawet 5000 obrotów ni powodowały problemów. Więc co jest co jest do naprawy?
  11. Może nie obcierać ale pamiętaj że im wyższa opona tym gorsze jej zachowanie na zakrętach ,tym bardziej zimówka.
  12. Kiedyś miałem taki przypadek z błędnymi wskazaniami temperatury i poziomu paliwa i wymieniłem stabilizator napięcia znajdujący się w liczniku.Pomogło!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności