Skocz do zawartości

Bagus

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bagus

  • Urodziny 02.06.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    rzeszów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. E moim przypadku nie kasuje sie kontrolka oleju po dolaniu oleju oraz nie wyswietla sie kpmunikat otwarcia maski. Mikrostyk sprawdzilem multimetrem i dziala, ciaglas kabla sprawdzona miedzy mikrostykiem a zlaczka przy lampie i jest ok... wie ktos gdzie te kable dalej wychodza albp co moze byc nie tak?? Sorry za bledy pisze z tel
  2. Czy ktoś moglby mi powiedzieć gdzie wychodzi przewód tego czujnika(otwarcia maski) z komory silnika .... chodzi mi do ktorej kostki na slupku ?? Mam problem z brakiem sygnalizacji otwarcia maski tego czujnika...
  3. Odświeże troszkę kotleta. Mam problem z oswietleniem nad glowami pasażerów z lewej jak i z prawej strony ( Sa to swiatełka razem z czujnikami ruchu) Pozostałe oswietlnie tzn Lampka głowna, kopertówki, brzeczyk od swiateł , sygnalizacja na komputerze otwarcia drzwi , oswietlenie bagaznika dziala wzorowo. Gdzie szukac przyczyny braku oswietlenia tylnich swiateł? Gdzie prowadzą kabelki z tych czujnikow/swiateł ? Czy do Lampki glownej czy do Kostki na slupku ?
  4. Witam Mam problem z drzwiami od strony kierowcy z przodu i z tyłu a mianowicie: przód od strony kierowcy: wymieniony mikrostyk w zamku , przelutowany zamek, moduł suchy , kabelki wszystkie sprawne od modułu, bezpieczniki rowniez dobre. - podczas zamykania i otwierania z kluczyka reaguja tylko drzwi kierowcy reszta sie nie zamy/otwiera - usterka nastapila po wymianie i przelutowaniu zamka , mozliwe ze zlozylem cos nie tak albo zle ustawiłem wkladke zamka ktora naciska na mikrostyki na plytce zamka ? -podczas zamykania z pilota wszystko chodzi normalnie -ostwietlenie wnetrza głowne z przodu działa normalanie nawet po wyjeciu kluczyków po zamknieciu z pilota gasnie -nie działa brzeczyk od sygnalizacji wlaczonych swiateł sprawdzony vagiem działa prawidłowo - nie działą kopertówka w drzwiach od strony kierowcy sprawdziłem probówka dochodzi tam prąd na brazowy i czerwony kabel, zarowka sprawna -brak sygnalizacji otwartych drzwi na desce Gdzie szukać przyczyny czy dioda w drzwiach może miec cos wspólnego z kopertówka i centralnym z pilota? Czy mógłby ktos poratowac jakims schematem elektrycznym ? Krzywka ktora naciska na mikrostyk miała juz slady uzytkowania czy może miec to jakis wpływ ? drzwi z tyłu po stronie kierowcy -nie działą kopertówka a takze ostwietlnie nad drzwiami - nie dochodzi prad do tych swiatełek - sygnalizacja otwartych drzwi na desc rozdzielczej działa poprawnie CZy oprocz zlaczki w slupku do sprawdzenia warto zwrócic na cos uwagę ? kolejny i ostatni problem to brak oswietlenie lusterka make up po stronie pasazera gdzie szukac przyczyny ?
  5. Już po wizycie u Darona. Kalibracja załatwiła problem. Spalanie spadło autko nie gasnie jak sie zagrzeje ogolnie wszystko wrociło do normy . Polecam usługi Darona.Temat do zamkniecia. Pozdrawiam
  6. Ok. Dzieki za wyjaśnienie. Czy ktoś zna jakiegos dobrego tunera w okolicy Rzeszowa ?
  7. Autko mam z 2001r. a dokladniej 04.2001r. Czy w ETCE mozna sprawdzic po Vinie jakie powinny byc ?
  8. Witam ponownie. Dzisiaj ściągnąłem dekielek i oto numerki pompek 038 130 073 AR ... Wydaje mi sie ze do mojego paska AWX powinny byc 038 130 073 BA... Czy to może byc przyczyną wysokich bipów oraz klopotow z gasnieciem w trakcie jazdy (jak gorący) oraz z trudnościami z zapaleniem jak jzu zgasnie ? Dodam jeszcze ze wtyczki zostaly potraktowane sprayem do kontaktu i siedzą ciasno
  9. Dodaję Logi z grupa 023 przy 3000obr na cieply silnik ;/ Masakra ... Czy to możliwe żeby wszystkie 4 pompki miały wartości 127 ?? http://vaglog.pl/log_192610.html - ciepły silnik przy 3000 obr bylo 127... potem juz ściągnąłem noge z pedału dlatego malały Panowie mam pytanie czy takie bipy moga miec wplyw na spalanie... mam na postoju 1.8l/h ??
  10. Przebieg 220 tys... Czy to realny > Ciezko określić . Jestem włascicielem autka od 2 miesiecy dostałem go w rozliczeniu za "małe" pieniążki. W Srode zrzuce pokrywe i zobaczymy co tam bedzie widac. Moze ktos tam wsadzil inne pomki i dlatego takie BIPY maja ;/
  11. Ok w takim razie na pierwszy rzut lecą korektorki . Jeśli takowa operacja nie przyniesie rezultatów to rozumiem że powinienem się przygotować na najgorsze ... ?
  12. Witam Jestem nowym użytkownikiem forum i mam problem z moim paskiem B5 FL 1.9 TDI AWX 130km a mianowicie: samochód gdy jest zimny pali od strzała , jeździ ogólnie wszystko jest OK. Gdy samochód złapie 90 stopni już nie jest tak radośnie. Podczas dojazdu do świateł ,bramy ... i wrzucenia luzu autko gaśnie później ciężko jest odpalić samochód. Zapala i gaśnie po sekundzie albo kreci rozrusznikiem 2-3 sekundy i dopiero zapala. Odłączyłem wtyczkę od czujnika temperatury (4pinowa na licznik i ECU) autko pali od strzała nie ma problemów z zapalaniem na ciepło . Wniosek ? podmieniłem czujnik temp. na nowy - założyłem wtyczkę i dalej to samo - nie pali. Jak odepnę wtyczkę to pali. Moje pytanie do was czy nowy czujnik firmy EPS (koszt ok 80zl) może podawać błędne dane do ECU i sprawiać problemy z uruchomieniem auta jak jest nagrzane ? Ponadto wymieniłem: -filtr paliwa -pompę w zbiorniku paliwa -czujnik położenia wału - synchronizacja wałków -0.6 - 0.0 Przedstawiam logi dyn i stat. Nie podobają mi się wysokie BiPY w grupie 023, które mogą świadczyć o "skończonych" pompkach. Czy mógłby ktoś zerknąc fachowym okiem na te logi i wypowiedzięc sie cos wiecej ? Z góry dziekuję statyczne: http://http://vaglog.pl/log_192504.html http://http://vaglog.pl/log_192506.html http://vaglog.pl/log_192507.html dynamiczne http://vaglog.pl/log_192505.html http://vaglog.pl/log_192508.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności