Skocz do zawartości

mibo

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mibo

  • Urodziny 06.12.1994

Informacje osobiste

  • Imię
    Gu
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Badziewie robią, ja już mam 3 czujnik a termostat Wahlera nie wytrzymał roku nawet (z InterCarsu)
  2. Ich klocki w połączeniu z tarczami = nieprzyjemne odgłosy przy jeździe w korku Nie polecam ogólnie - lepiej dołożyć do czegoś naprawdę markowego. Nie przejechałem nawet 10 000 a zauważalnie auto słabiej hamuje.
  3. Ja wymieniłem czujnik na oryginalny z ASO Skody (oznaczenie to samo, cena 2x niższa niż u VW) i zniknęło mi ssanie.. na poprzednim czujniku który zbyt długo nie pożył ssanie się czasem załączało jak było dosyć ciepło i obroty po dodaniu gazu sobie lubiły na 2000 rpm zostać jakiś czas..
  4. Nie ma sensu zakładania nowego tematu więc napiszę tutaj.. Passat B5, 1.6 AHL, przebieg ponad 270 tys - problem polega na tym że auto przy np jeżdzie w korku i hamowaniu ma duże spadki obrotów (tzw doły jak ja to nazywam) np do 400 rpm i się potem odbijają na te 800.. podczas manewrowania na parkingu także jest to widoczne i bardzo uciążliwe - nieraz aż się na sekundę zaświeci kontrolka ładowania.. Problem występuje zarówno na benzynie jak i na LPG (przy LPG trochę większe doły) Na wideo widać to wyraźnie: Korek: http://tinypic.com/player.php?v=5kojur%3E&s=8 Postój: http://tinypic.com/player.php?v=2agkief%3E&s=8 W VAGu nie ma błędów, pół roku temu była naprawiana wiązka bo były błedy z sondą i przepływomierzem (sonda jest nowa boscha, przepływomierz stary bo po naprawie wiązki nie pokazuje błędów). Oprócz obrotów nie ma problemu z przyszpieszaniem czy problemami podczas jazdy - problem jest jedynie z tymi dołami. Przeczyszczenie przepustnicy nie pomogło. W ostatnim czasie wymieniane były: cewka zapłonowa (nowa, boscha) i czujnik temperatury (oryginalny z aso) lecz ten problem występuje już od dawna.. PS. Auto po wymienia czujnika na zimnym nie ma ssania, temperatura wg vaga jest taka sama zarówno w rzeczywistości jak i na liczniku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności