Skocz do zawartości

eelkar

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O eelkar

  • Urodziny 02.02.1999

Informacje osobiste

  • Imię
    krzych
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Dlu

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Raczej ten zabieg nie opłaca ci się. Zbyt wiele do przerobienia. Oczywiście jest to do zrobienia, na pewno nie będzie pasować biała wtyczka na podszybiu.
  2. Wiem wiem. Nastawnik powinien pasować bo ma powrót u góry wiec indukcyjny. Buda auta jest po 2001 roku a silnik wstawili z 97. mogę zrobić na ori ECU z tego silnika ale nie będzie ESP info o spalaniu itd. wiec lepiej dołożyć mapa przepływke itd.
  3. Z tym sobie poradzę. mam kilka z rożnych aut wiec coś zlepie do kupy.
  4. Panowie tak w skrócie czy z sterownik (ECU) o nr 028906021C mogę zastąpić edc15? Silnik 1,9 afn władowywał w nowszym aucie.
  5. Selektor to właśnie lewarek do DSG. Wymieniałem go. Generalnie Auto było przetarte po lewej stronie oraz uszkodzony mechatronik plus selektor.
  6. Dzieki. Czyli to ta w środku przed selektorem. Selektor zmieniałem może zruszyłem. Generalnie muszę go zamykać i otwierać pilotem, start/stop działa.
  7. To jest cały błąd jaki pokazuje VCDS. Dosłownie przepisałem go. W Elsie jest podobnie nie podaje miejsca zamontowania tej anteny tylko jej numer. Mam tylko ten jeden bład
  8. Podepnę się pod temat. Panowie gdzie jest antena R138?? VCDS tłumaczy błąd tak. 00183 Antena 1 autoryzacji dostępu i uruchomienia wewnątrz pojazdu R138. Kessy działa mi tylko na start stop.
  9. Musisz się bardzie postarać.
  10. Zwracam sie z prośbą o analizę logów do auta jak w temacie. Auto po wymianie pompki nr 2 odpala ale szarpie na wolnych, podczas jazdy i odpuszczenia gazu. Wyraźnie nim rzuca.Logi samych pompek. http://vaglog.pl/log_237471.html http://vaglog.pl/log_237470.html http://vaglog.pl/log_237469.html http://vaglog.pl/log_237468.html
  11. Panowie mam proszę o analizę logów. Pacjent to T5 1.9. Generalnie auto nie jedzie. Podciśnienia ok, błędami też nie sypie. Wydaje mi się ze druga pompka leży ale nie jestem pewien. Bardzo ciężko odpala jak by nie na wszystkie gary, na ciepłym gorzej jak na zimnym silniku. http://vaglog.pl/log_227033.html http://vaglog.pl/log_227034.html http://vaglog.pl/log_227035.html http://vaglog.pl/log_227036.html http://vaglog.pl/log_227037.html http://vaglog.pl/log_227038.html
  12. Poradziłem sobie, moduł komfortu nie widział prędkości z ABS. Wymiana modułu i działa.
  13. Bawiłem się w swoim B7 otwieraniem i zamykaniem szyb z pilota, po paru razach przestał mi całkowicie zamykać centralny i szyby, działa tylko otwieranie i otwieranie klapy.
  14. moduł komfortu nie zasila mi blokady. blokada jest cały czas otwarta
  15. Panowie ponawiam pytanie, skąd idzie zasilanie do blokady?? nie mogę zlokalizować bezpieczniki ok ale żaden kabel od blokady nie prowadzi do skrzynki przy aku i po stronie kierowcy. Po prawej nie mam skrzynki z bezpiecznikami/ Mowa o b7 2011rok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności