Kamil-
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Kamil-
- Urodziny 09.11.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
---
-
Po czym poznać uszkodzoną poduszkę pod silnikiem?
Kamil- odpowiedział cooler → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Nie wiem, czy pytam we właściwym temacie, ale: podczas dodawania gazu dźwignia zmiany biegów przemieszcza się, trochę tak jakby wchodzący na obroty silnik "pociągał za sobą" cały układ (silnik-skrzynia-dźwignia), kiedy puszczam gaz dźwignia powraca. Czy taki stan może być wynikiem zużytych poduszek pod skrzynią/silnikiem? Czytałem też wypowiedzi, że "ten typ tak ma" (bo wszystko połączone na sztywno a nie na linki). Nie che wydawać pieniędzy bez sensu, więc pytam: wymieniać poduszki, szukać innej przyczyny, czy się do tego przyzwyczaić? -
Dzięki za szybką i konkretną odpowiedź.
-
Witam serdecznie. Właśnie dołączyłem do forum, więc witam bardzo serdecznie i proszę o wyrozumiałość, jeżeli pytam nie w temacie, lub powielam pytanie. Mam nadzieję stać się niebawem posiadaczem Passata b5 fl z 2004 r. Interesuje mnie 1.9 TDI 130 KM i tu pojawiają się moje pytania: czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy silnikami AWX i AVF oraz jakie skrzynie (5-cio, czy 6-cio biegowe w manualu) montowano z tymi silnikami? Wyczytałem gdzieś, że AVF ma odrobinę wyższy Moment Obrotowy i że występował tylko ze skrzyniami 6-cio biegowymi, chciałem się jednak upewnić.