Skocz do zawartości

Kamil-

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Kamil-

  • Urodziny 09.11.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    ---
  1. Nie wiem, czy pytam we właściwym temacie, ale: podczas dodawania gazu dźwignia zmiany biegów przemieszcza się, trochę tak jakby wchodzący na obroty silnik "pociągał za sobą" cały układ (silnik-skrzynia-dźwignia), kiedy puszczam gaz dźwignia powraca. Czy taki stan może być wynikiem zużytych poduszek pod skrzynią/silnikiem? Czytałem też wypowiedzi, że "ten typ tak ma" (bo wszystko połączone na sztywno a nie na linki). Nie che wydawać pieniędzy bez sensu, więc pytam: wymieniać poduszki, szukać innej przyczyny, czy się do tego przyzwyczaić?
  2. Dzięki za szybką i konkretną odpowiedź.
  3. Witam serdecznie. Właśnie dołączyłem do forum, więc witam bardzo serdecznie i proszę o wyrozumiałość, jeżeli pytam nie w temacie, lub powielam pytanie. Mam nadzieję stać się niebawem posiadaczem Passata b5 fl z 2004 r. Interesuje mnie 1.9 TDI 130 KM i tu pojawiają się moje pytania: czy jest jakaś odczuwalna różnica pomiędzy silnikami AWX i AVF oraz jakie skrzynie (5-cio, czy 6-cio biegowe w manualu) montowano z tymi silnikami? Wyczytałem gdzieś, że AVF ma odrobinę wyższy Moment Obrotowy i że występował tylko ze skrzyniami 6-cio biegowymi, chciałem się jednak upewnić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności