Skocz do zawartości

santichanel

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O santichanel

  • Urodziny 14.06.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2004
  1. niestety nie potrafię Ci powiedzieć co się działo przed kolizją rozrządu bo kupiłem auto już z awarią, liczę ,że naprawa silnika wyjdzie mniej więcej 3,5 tyś zł max, lepiej podjechać z autem do serwisu bo zakup napinacza to koszt około 150zł
  2. Nic dziwnego, oni nigdy nie poczuwają się do odpowiedzialności, ale wada konstrukcyjna napinacza jest bezsporna, w przeciągu najbliższych kilku dni powinienem znać koszty naprawy z częściami, dam znać co i jak żeby reszcie było łatwiej
  3. Gdyby nie było to problemem wady konstrukcyjnej napinacza rozrządu to Skoda nie ogłosiłaby serwisowej akcji tego podzespołu, mam obecnie Octavię z silnikiem 1.8tsi po kolizji rozrządu, silniki CDAA na alledrogo to jakiś kosmos 9-11tyś zł, mój motor jest już rozłożony, kupiłem zawory ssące 30zł za sztukę x8, UPG 90zł, uszczelka kol. ssącego 25zł, uszczelka kol. wydechowego 30zł, komplet pierścieni na 4 tłoki 450zł, łańcuch + ślizgi + napinacz = jeszcze nie dostałem odpowiedzi z serwisu no i oczywiście robocizna mechanika, jak złożę i odpalę to dam znać. Gdyby silnik kosztował około 5tyś zł to raczej bym się nie zastanawiał bo zaoszczędziłoby to wiele czasu, ale w zaistniałej sytuacji naprawa jest dużo bardziej opłacalna. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności