Skocz do zawartości

damianwaniek

  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O damianwaniek

  • Urodziny 21.04.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Good job:) podziwiam takich speców:)
  2. Mój ma grubość od 250 do 280. Przed zakupem kolega w Niemczech sprawdził mi temat i wyszło że zazwyczaj jasne kolory typu srebrny mają położoną podwójna warstwe lakieru w celu lepszego zabezpieczenia całej powłoki. Nie tylko VW tak robi a każda marka. Popatrz na sprintery po 2005... korozja aż cieknie:) Nie masz czym się przejmować, gdyby było powyżej 350 to tak... 250 żadna ręka nie położy takiej warstwy na całym aucie:)
  3. jak chcesz to Ci moge dać osrama używke z mojego
  4. Naprawione:) Wystarczyło że odpiąłem kostkę przy pompce i spryskałem CX do styków i gitara, nie wiem czy to to ale pomogło:)
  5. Cześć wszystkim! Mam tego typu problem że gdy ostatnio tankuje do pełna wskazówka pokazuje full czyli ok, po wypaleniu ropy na 3/4 zbiornika czasem mniej wskazówka opada na 0 i co ciekawe nawet rezerwa się nie zapala. Wystarczy ze zaleje go 4-5l wachy i wskazówka wraca na swoje miejsce i jest ok. Raz mi się sama podniosła po dłuższym postoju. To co zauważyłem to ze jak opadnie do 0 to w czasie jazdy. Czy byłby to pływak?
  6. Czyli sama wymiana żarnika nic nie da Kolego?
  7. Witam Wszystkich, chciałbym się dowiedzieć czy przy wymianie xenonów warto polerować odbłyśniki? Mam tego typu wrażenie że słabiej świecą w dodatku jedna zaczyna zmieniać kolor na różowy, czyli wymiana się szykuje. Chodzi mi czy dla poprawy świecenia polerować i wymieniać czy tylko wymieniać? I może ma ktoś kogoś z Lublina albo okolic co się tym zajmie?
  8. Silnik zawsze bierze minimalne ilości oleju no chyba że coś jest nie tak... Pomarańczowa kontrolka zapala się z powodu wymiany (tak mi się wydaje), sprawdzenia stanu lub jak już ktoś napisał na początku walniętego czujnika. Ja mam ten sam problem wlanie w moim B6.W przypadku 100ml nie pomogło na tyle co otwarcie maski. To ono sprawiło że mam spokój na jakieś 150 km. następnie otwieram maskę i gaśnie. Czujnik wyminie przy zmianie oleju bo mi to przeszkadza nie wiadomo jak. VCDS nic nie pokazał. Dajcie spokój z tym gdybaniem. Czujnik do wymiany albo chociaż na początek sprawdzenie styków.
  9. To dasz znać Kolego jak tam z spasowaniem itp. Ja na allegro tez brałem za 49zł tyle ze brakowało małego o-ringu:)
  10. Wyjmij EGR z przepustnica i razem w kąpiel w nafcie albo sprayem do typu tarcz i daj znać czy pomogło. U mnie się poprawiło w 90%.
  11. czyli celnie trafiłeś? Bezpiecznik i przekaźnik u mnie są ok.
  12. Siema wszystkim! Problem u mnie pojawił się znowu po ok. pół roku gdy wymieniłem pompkę za jakieś 60 zł. Dziś nie działają znowu z tym że nie słychać pompki, a puknięcie w przekaźniku słychać co 5 uruchomienie... Spryski się nie wysuwają, nic, zero reakcji... bezpiecznik ok ( chyba ze nie wiem który to, ale po lewej stronie sprawdzałem). Padła by znowu pompka, bez przepalania bezpiecznika? gdzie kupię pompkę ori nie przez ASO?
  13. Witam, Oprócz Passata, w rodzinie posiadamy golfa plus i toledo III oba 1.9, byłby ktoś w tak miły i w stanie przesłać link albo na maila jakis program by dało się programować np światła dzienne i inne.. dodam ze mam kabel KKL. Albo jakiś link do kupna w fajnej cenie. MOże ktoś z Was ma coś na sprzedaż? [email protected]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności