Skocz do zawartości

jakub1993

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jakub1993

  • Urodziny 17.02.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Jakub
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Starachowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. kolego czy po wymianie wałka rozrzadu szarpanie ustalo?
  2. Witam wszystkich uzytkownikow! Jestem tu nowy i jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc. Mam nastepujacy problem z moim passatatem b5 fl 1.9 TDi 131km AVF skrzynia 6. Podczas przyspieszania w zakresie obrotów od 1800-2300 samochod stasznie przerywa. Jest dosc dokuczliwe pozniewaz to szarpanie przeklada sie na wolniejsze przyspieszanie oraz dynamike jazdy- uniemozliwia to m.in. wyprzedzanie. Bylem juz u elektryka poczatkowo podpial komputer i stwierdzil ze sa do wymiany 2 wtryski wiec je wymienilem niestety szarpanie jak bylo tak i jest. czyscilem rowniez wtryski w jakiejs specjalniej maszynie to tez nic nie dalo. Samochod nie przyspiesza jak powinien np jadac pod ostra gorke wciskam gaz do dechy i oczywiscie wystepuje szapranie i tak ok 4000 tys obrotow takk jakby juz nie chcial bardziej przyspieszyc. Elektryk powiedzial mi zebym jeszcze wymienil zaworek od turbiny (prawdopodobnie ten N75) procz tego pwoiedzial mi ze mam przeladowanie turbiny. Jeśli ktoś mial podobny problem prosze o odpowiedz. Dodatkowo dodam ze samochod na biegu jalowym ma duze spalanie ok 1.1 l/h a z klima 1.4l/h. Z tego o wiem to powinno byc z klima 0.7l/h- tak mial moj tata w touranie. w moim passku wymieniniony byl kompletny rozrzad i jest dobrze ustawiony, rury od turbo do intercoolera tez wszystko szczelne.
  3. Witam wszystkich uzytkownikow! Jestem tu nowy i jest to moj pierwszy post wiec prosze o wyrozumialosc. Mam nastepujacy problem z moim passatatem b5 fl 1.9 TDi 131km AVF skrzynia 6. Podczas przyspieszania w zakresie obrotów od 1800-2300 samochod stasznie przerywa. Jest dosc dokuczliwe pozniewaz to szarpanie przeklada sie na wolniejsze przyspieszanie oraz dynamike jazdy- uniemozliwia to m.in. wyprzedzanie. Bylem juz u elektryka poczatkowo podpial komputer i stwierdzil ze sa do wymiany 2 wtryski wiec je wymienilem niestety szarpanie jak bylo tak i jest. czyscilem rowniez wtryski w jakiejs specjalniej maszynie to tez nic nie dalo. Samochod nie przyspiesza jak powinien np jadac pod ostra gorke wciskam gaz do dechy i oczywiscie wystepuje szapranie i tak ok 4000 tys obrotow takk jakby juz nie chcial bardziej przyspieszyc. Elektryk powiedzial mi zebym jeszcze wymienil zaworek od turbiny (prawdopodobnie ten N75) procz tego pwoiedzial mi ze mam przeladowanie turbiny. Jeśli ktoś mial podobny problem prosze o odpowiedz. Dodatkowo dodam ze samochod na biegu jalowym ma duze spalanie ok 1.1 l/h a z klima 1.4l/h. Z tego o wiem to powinno byc z klima 0.7l/h- tak mial moj tata w touranie. w moim passku wymieniniony byl kompletny rozrzad i jest dobrze ustawiony, rury od turbo do intercoolera tez wszystko szczelne.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności