Skocz do zawartości

Glajcor

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Glajcor

  • Urodziny 07.01.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Ropczyce

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jaki jest koszt przywrócenia starego oprogramowania z przed aktualizacji,czy robi to ktoś z podkarpacia ?
  2. MIałem ten sam problem z temperaturą,po wymianie termostatu na skrzyni dsg problem całkowicie zniknął.
  3. Witam koledzy,moj problem został rozwiązany w tą sobote,byłem u kolegi Grzegorza (heko) firma gcs tuning pod Krakowem,Pan Grzegorz rozwiazał go w ciągu dwóch godzin włącznie z chipowaniem mojego silnika,to co było niemożliwe w firmie zajmującej sie na co dzień usuwaniem filtrów dpf w Rzeszowie czyli modyfikacja oprogramowania po usunięciu dpfa tak zeby działał tempomat (przypomnę ze auto stało u nich 2 tygodnie) stało sie możliwe w firmie gcs tuning.Passat ma teraz działający tempomat i ponad 180KM mocy przy 390nm :marecek ,wrzucam scan z wydruku z hamowni.Dziekuje za pomoc:kciuki
  4. Kolegi pisz kiedy moge byc czy potrzebujesz oryginalne oprogramowanie?
  5. Koles twierdzi że ma oryginalny program za 10 tys zł,masz jakiś pomysł na moj problem?
  6. Witam koledzy, musze pisać w tym wątku bo nie moge zakladac nowych tematów.Moj problem to taki ze mam passata b6 z 2009roku 2.0 tdi CR kod silnika CBAC,passat jest wyposażony w mokry filtr DPF SCR.Ostatnio pojawil mi sie bład od ogrzewania środka redukującego AD Blue,wyciągnołem ten zbiornik który znajduje sie pod autem,sprawdziłem grzałke która jest w tym zbiorniku i odpowiada za ogrzewanie ad blue i rzeczywiście nie grzała.Szukając ten grzałki na necie nie mogłem jej znależc i postanowiłem ze oddam auto do firmy która zajmuje sie usuwaniem filtrów dpf scr i raz na dobre pozbęde sie tego dziadostwa. Właściciel zaproponował mi usunięcie filtra dpf i wyłączenie układu scr.Odebrałem auto i wszystko było w porządku,auto normalnie jeżdziło,nie wywalało błędu o niesprawnym ogrzewaniu ad blue. Zaraz na drugi dzień jadąc autostradą chciałem uruchomić tempomat i jak sie okazało tempomat przestał działać,zadzwoniłem gościa który usuwał dpfa i kazał mi podstawić auto,samochód stało ponad tydzień i tempomatu jak nie było tak nie ma,okazało sie że po wgraniu oryginalnego oprogramowania tempomat działa normalnie a po wrzuceniu softu bez dpfa tempomat przestaje działać.Co jest nie tak z tym zmodyfikowanym oprogramowaniem,koleś który to wgrywał po prostu nie wie dlaczego tak sie dzieje,nie poradził sobie z tym i zostałem bez tempomatu.Ma ktoś może jakiś pomysł jak to naprawić?,wiem ze program na którym pracował ten mechanik nazywał sie SWIFTEC,podobno jakis portugalski,oznaczenie mojego komputera sterującego jeżeli sie nie myle to Bosch EDC17 CP20.Jeżeli ktoś może mi pomóc to jestem chętny zapłacić za to ponieważ tempomat jest dla mnie bardzo ważny.
  7. Witam,musze pisac w tym wątku bo nie moge zakladac nowego postu.Mam passata z 2009roku 2.0tdi 143km wersja Bluetdi,problem w tym ze ostatnio padło mi podgrzewanie środka adblue i postanowiłem wyciągnąc zbiornik tego plynu zeby sprawdzić czy rzeczywiście grzałka nie grzeje,wypompowałem cały płyn ze zbiornika zeby zmniejszyć wagę ale w pewnym momencie zapomniałem sie i włożyłem kluczyk do stacyjki żeby zwolnić hamulec postojowy,teraz po ponownym zamontowaniu zbiornika i dolaniu płynu ok 13L świeci mi się informacja na komputerze zeby dolać płynu adlbue,pokazuje ze jest całkiem zero,problem w tym ze plyn jest a on ciągle pokazuje ze go nie ma i w tym samym czasie przestał mi działać tempomat,może mi ktoś podpowiedzieć jak zresetowac poziom tego płynu bo zrobilem juz 50km i dalej świeci ze go nie ma.Posiadam program vcds ale nie widze w nim funkcji resetowania po całkowitym opróżnieniu zbiornika.
  8. Witam,mam Passata 2.0 tdi CR z 2009 roku,biale zegary,moj problem polega na tym ze od kilku dni walczę z tym zeby mój passat miał sterowania radia z kierownicy,oryginalnie mialem 4- ramienną kierownice bez sterowania,teraz zamontowałem kierownice trójramienną 8-mio przyciskową,nową wiązke do poduszki,wymieniłem tez moduł na taki 3C0-953-549-E (obsługa mutlifunkcji),moj miał końcówkę AT,według tabeli moj nie obsługuje multifunkcji,po zamontowaniu sterowanie z kierownicy działa ale za nic nie można zakodować czujnika kąta skrętu i świeci sie ESP,nie ma żadnego sygnału pokazującego pozycje kierownicy i prawdopodobnie dlatego nie daje sie zaadoptować.Moje pytanie jest takie,na jaki moduł musze wymienić zeby mozna było zakodować czujnik skrętu lub co muszę zrobic zeby to wszystko zgrać?,moze problem leży w tym ze moj moduł oryginalny miał SW0025 a ten który kupiłem ma SW0015?
  9. Witam,mam problem bo ostatnio moj passat nie chce odpalac za kazdym razem,zapala sie kontrolka esp i jakis blad o hamulca ręcznego,vag pokazuje bład 01314 brak komunikacji z modulem silnika,poczytalem troche o tym i ktos na forum poradzil sobie z tym problemem tak ze przelutował przekaznik zasilania komputera ecu.Chcialem sie dowiedziec gdzie znajduje sie ten przekaznik lub jaki jest jego numer,moj passat to model b6 2.0tdi cr silnik CBAC
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności