Skocz do zawartości

zimny89

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zimny89

  • Urodziny 07.04.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polska

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. wątek jest o ms, więc pokazuje na własnej skórze jak ten ms spisał się u mnie, naczytałem się jak dobrze się sprawdza u większości, chociaż ojciec od razu mówił nie kupuj badziewia bo chytry traci dwa razy.... i miał rację !! :sciana
  2. a to mój lewy banan, również się poddał niedługo po prawym (te czarne to farba po malowaniu ławy ) wrażenie po zakupie było dobre, odlewy staranne, dokładne, ale jak gumy można wysunać z tulei palcami to coś jest nie tak i to po 2 kkm ... ogólnie nie polecam i więcej nie kupie wtrasowałem nowe tuleje LMO mam nadzieje że "trochę" wytrzymają
  3. kupiłem ten sam szmelc ... nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale nie mam czasu czekac na rozpatrzenie reklamacji i załozyłem tuleje LMO w prawym banananie, do lewego banana będę musiał zrobić tą samą operacje bo ten również się przesunął... porażka !! mechanik płakał jak mówiłem co kupiłem (ms)
  4. passat b5 fl rocznik 01.2002, przebieg 365 kkm, zawieszenie przed wymiana na MS, oprocz wahaczy górnych przednich siedziało ori LMO sygnowane (01) !! mocno zużyte :gwizdze czytając forum i opinie o MS zaryzykowałem i mam to: lewy chyba ok :gwizdze zauważone 2 kkm od wymiany ... //uprzedzająć, zawieszenie skręcane na opuszczonym pojeździe teraz zastanawiam się czy tracić czas na reklamację, wtrasować tuleję LMO (90zł) czy kupić nowe banany oczywiście tylko i wyłącznie LMO
  5. nawet jeśli spuszcze olej z silnika, brak reakcji informacji po zaplonie
  6. Witam, proszę doradźcie co może być nie tak, że poziom oleju na bagnecie jest poniżej minimum - brak reakcji na fisie, żeby dolać, może nie być oleju w silniku czujnik również nie reaguje, podpięty komp z vag nie wskazuje błędu/uszkodzenia czujnika poziomu oleju? Gdzie może leżeć problem? Czujnik do wymiany? Pozdrawiam
  7. Wymieniłem czujnik g65 na sprawny, ale to nie to. Szukam dlaczego wtyk nie ma zasilania.
  8. Witam, mam problem z klimatyzacją w passacie b6 1.9 TDI. Klima w ogóle nie uruchamia się. Podpiąłem vcdsa i wyrzuciło błąd zaworu G65 nr kodu błędu 00819 i 009 Przerwa/zwarcie z masą. Sprawdziłem czy dochodzi zasilanie na piny i niestety na żadnym nic nie pokazało (podobno powinno na 2 pinie pokazać zasilanie 12v po zapłonie). Bezpieczniki sprawdzone są w porządku. Czy z tego wynika, że problemem jest zawór G65 czy coś gdzieś kradnie prąd? Proszę o pomoc. Bym zapomniał załączam zdjęcie z autotestu climatronika z błędami. Pozdrawiam
  9. niestety moje klocki poszły już do kosza, tarcze jeszcze przed przetoczeniem dorwałem, dla przypomnienia tarcze jeździły w parze z klockami steinhof przebieg ~60 000km i również były nowe ktoś wcześniej pisał, że tarcze musiały być krzywe, także fotki do wglądu i własnej oceny
  10. wydaje mi się, że kontrolka zaświeciła się u mnie jakieś ok. 2000 km temu i na pewno od czasu sygnalizacji zużycia okładzin nie zrobiłem więcej niż 3000 km zdjec klockow z taxi nie mam, jak znajde tamte klocki wrzucę foto co do marek tarcz nie wiem jakie były, natomiast w moim aucie były na pewno nowe do zestawu steinhofów bez przesady, zdjęcia klocków które wrzuciłem na pewno są grubsze niż 1,5 mm, jutro postaram się zmierzyć i wrzucić foto
  11. w drugim samochodzie w rodzinie, passat b5 kombi 99' jeżdzący jako taxi (czyli w większości miasto) te same klocki wytrzymały 37 000km
  12. dokładnie steinhofy przejechały 60 027 km bez zastrzeżeń, to co widać na zdjęciach wysypało się po wyjęciu z zacisków
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności