Heinekennnn
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Heinekennnn
- Urodziny 26.12.1990
Informacje osobiste
-
Imię
Kamil
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Rotterdam
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2002
-
dziwne objawy , niby uszczelka pod głowicą
Heinekennnn odpowiedział daniel19799 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Masz racje, nie bede ryzykowal, szukam mechanika i zobaczymy ile to wyniesie, dzieki za pomoc. -
dziwne objawy , niby uszczelka pod głowicą
Heinekennnn odpowiedział daniel19799 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Tester wykazal, ze to jednak uszczelka. Ile moge tak jezdzic ? Chcialbym przyjechac do Polski, z Holandii 1500 km da rade ? Jakie moga byc skutki dluzszej jazdy z zepsuta uszczelka ? -
dziwne objawy , niby uszczelka pod głowicą
Heinekennnn odpowiedział daniel19799 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Rozrzad z pompa wody wymienilem pod koniec pazdziernika 2015 roku. Ma przejechane dokladnie 6 tys km. A jakiej firmy to nie wiem bo sam sie tym nie zajmowalem. Czekam na tester, bo jak wyklucze uszczelke to bedzie latwiej, no chyba ze to uszczelka. -
dziwne objawy , niby uszczelka pod głowicą
Heinekennnn odpowiedział daniel19799 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdze, dodam jeszcze ze pompa wody byla wymieniona z rozrzadem i ma przejechane z 10 tys. km. Przy 70 stopniach jeden waz jest cieply a drugi nie, wiec chyba termostata dziala okej ? -
dziwne objawy , niby uszczelka pod głowicą
Heinekennnn odpowiedział daniel19799 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, mam takie pytanko. Wywalilo mi dzis plyn z chlodnicy. Mialem pod max a dzis po odpaleniu i przejechaniu 200 metrow zaswiecila sie kontrolka. Patrze a plynu w ogóle nie ma, odkrecilem korek to sie podnioslo ale nie wiele, wiec do sklepu po plyn. W aucie slychac tez takie przelewanie i to sie nasila coraz bardziej, czytalem na forum ze moze byc to uszczelka pod glowica, zamowilem tester szczelnosci, dziwi mnie tylko to ze auto sie nie grzeje, w ogóle to ciezko zeby doszlo do 90 stopni. Przy minus -10 po przejechaniu 17 km strzalka nawet sie nie uniosla. Walnieta uszczelka, czy winnego szukac gdzies indziej ? -
Problem z płynem chłodzącym - znika
Heinekennnn odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Moze i taka diagnoze by postawili, ale byla bledna. Jezli ktos chce wymienic pompowtrysk i zgarnac 400e za cos co jest dobre, to powoduje tylko niepotrzebne dla mnie koszty. Jezeli jednak bylby to pompowtrysk to kasy bym nie zalowal, tak samo w tym wypadku, tak naprawde nie wiadomo czy to UPG czy moze przewod gdzies dziurawy albo chlodnica. W Polsce akurat mam mechanika ktory zrobi to dobrze, ale problem jest w tym ze jestem w Holandii. -
Problem z płynem chłodzącym - znika
Heinekennnn odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mylisz sie kolego, mialem kiedys problem z passatem pojechalem do mechanika, podłaczyl do kompa mowi pompowtrysk do wymiany, cena 400e, skasowal 20e za podlaczenie do kompa, pojechalem do innego to samo, tylko ze ten chcial chyba z 200e za uzywke i 20e za kompa wzial, poczytalem troche na forum i kolega mowi zebym jeszcze do Słowaka pojechal. Bylem i co sie okazalo ? Zaden pompowtrysk, ale wiazka kabli poszla, za podlaczenie do kompa nic nie wzial a cala usluga 130e, wiec mechanik mechanikowi nie równy ! -
Problem z płynem chłodzącym - znika
Heinekennnn odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No dobra ale jak mozliwe zeby w ciagu kilku sekund ucieklo tyle plynu. Chyba ze jak ostro skrecilem to naglec gdzies ucieklo, no ale mechanikiem nie jestem a w holandii naprawde jest problem zeby znalezc kogos konkretnego. -
Problem z płynem chłodzącym - znika
Heinekennnn odpowiedział Andragon → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Przeczytalem caly post i dochodze do wniosku ze chyba tez mam do wymiany UPG, objawy mam takie ze, autko mam od 4 lat, w pierwszym roku nic nie ubywalo, pozniej troche poniezej minimum to dolewalem, kolejny rok bez problemow no i ostatnio tez cos tam ponizej minimum spadalo to dolewalem, dzis znowu jechalem i skrecilem dosysc ostro do sklepu patrze a tam kuminikat stop... bla bla no i patrze pod maske a tam plynu prawie nie ma, a na dole mokro, dolalem wiec bo akurat mialem w bagazniku, nie mam zadnych typowych objaw, jak olej w plynie czy jakies naloty, bialy dym. No ale gdzies musi uciekac wiec pewnie to i UPG. Pytanko, wiec takie bo jestem obecnie w Holandii, a Ci mechanicy tutaj to szkoda gadac... Jak dluzgo mozna jezdzic na walnietej uszczelce ? Do domu mam 1500 km -
Ostatnio mam problem z prędkościomierzem, raz działa raz nie, zaczyna mnie to denerwowac, bo jak mam 1/4 baku paliwa to ciagle piszczy i pisze zatankuj. Jechalem do Niemiec to myslalem ze zwariuje, dlatego Panowie mam pytanie bo za chu** nie moge z tego obrazka wyczaic gdzie jest ten czujnik, moze mi ktos jakos to lepiej objaśnić ?