Skocz do zawartości

nes2k

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nes2k

  • Urodziny 06.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukas
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Cześć, Mam mały ale drażniący problem nie świeci mi lampka pod drzwiami pasażera przód. 1. Napięcie w kostce jest (sterowanie odbywa się masą) - po złączeniu z masą żarówka się świeci. 2. Krańcówka w zamku ok - po otwarciu drzwi pasażera zapalają się światła wewnątrz, alert na FIS i dodatkowo świeci się lampka progowa kierowcy. 3. odkręciłem czujnik krańcowy który jest na słupku A i łączy masę- kabel od niego biegnie po progu i łączy się z czujnikiem drzwi pasażera tył prawy. Czy tak to ma wyglądać oryginalnie czy było coś grzebane?. Dodam tylko że tylne prawe podświetlenie drzwi zaczyna działać zaraz po pociągnięciu klamki tych drzwi. Nie znam historii auta bo niedawno zakupione. Bezpieczniki ok. Moduł komfortu jeszcze nie dotarłem do niego- ale wszystko inne działa. VagCom nie widzi błędów. Mam zamiar podać masę na żarówkę bezpośrednio z krańcówki w słupku A - najszybsze rozwiązanie.
  2. Dzięki za odzew. A więc po kolei: 1. V68 odkręciłem i w środku jak nówka...co za ból. troszkę przedmuchałem, pochuchałem i założyłem. DIAG, kasowanie błędów, adopt, itp. Działanie bez zmian (z LO do 21 stopni otwiera czerwone cięgięłko na max., po 21 zaczyna pracować w miarę rozsądnie) 2. Z ciekawości włączyłem tryb AUTO..... i szok działa poprawnie!!! co ja mu temp. o 1 wzwyż to silniczek korekcję robi bez zarzutu. Co każdy stopień w dół czy w górę słyszalny i widzialny (nie zakładałem schowka) ruch, czyli działa jak należy!?. . 3. Po zabawie w trybie AUTO, sprawdzian w ECON i działa poprawnie....dopóki dopóty nie nastawie temperatury na HI. Po nastawie na HI znów żyje własnym życiem. Przejście na AUTO, potem na ECON i znów chodzi OK. 4. Reszta serwomechanizów i silniczków w stanie idealnym. Żadnych błędów na DIAG. Wszystko to robione w zacienieniu przy temp. zewnętrznej około 9-10 stopni, silnik po rozgrzewce (miał prawie 90st) Konkluzja: Mam dość, zostawiam temp na 19-20 stopni i nie dochodzę do HI czy LO . Zrobiłem jakieś 50km i gra. Myślę że nie da się tego już naprawić więc się poddaję.
  3. Koledzy a miał z was ktoś tak że przy przełączeniu z LO (tryb ECON) na 18, 19, 20 stopni silniczek V68 otwiera się maksymalnie a już od 21, 22 itd steruje dobrze (przymyka i otwiera) wiem bo ściągnąłem schowek i obserwowałem jego pracę. Diagnoza climatronika wskazuje 444 02
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności