Skocz do zawartości

mtb84

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mtb84

  • Urodziny 26.10.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Escape
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    new ore

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Tak to wygląda w samochodzie w nocy.
  2. jeszcze nie zamontowałem w aucie bo jestem na etapie zmiany foteli + instalacja elektryczna do grzania foteli i szyb elektrycznych tył. jak zmontuje to wstawię fotkę z nocy. jeśli będzie razić wystarczy dołożyć jeszcze jeden opornik i się ściemni. Chyba tez można będzie regulować potencjometrem oświetlenia liczników. wdrugim aucie (audi a4) pokusiłem się o kupno gałki podświetlanej prądowy wziąłem własnie spod zapalniczki i mogę regulować intensywność światła ale nie razi mnie na fotka jest to może bardziej wyraźne.
  3. witam wczoraj wykonałem taką modyfikacje i chciałem się pochwalić efektem.
  4. mtb84

    Analiza logow 1.9 tdi AFN

    już znalazłem sa klucze specjalne do tej nakrętki .a AFNie tylko jedn jest nakrętka od góry co łączy turbo z kolektorem ona ma trochę utrudniony dostęp ale tym sprzętem nie będzie problemu
  5. mtb84

    Analiza logow 1.9 tdi AFN

    czyli na pewno czyszczenie turbiny nie podmieniać zaworków na probe. jakim kluczem odkręcić tą nakrętkę co łączy turbinę z blokiem widoczną od góry jest tam trudny dostęp .
  6. mtb84

    Analiza logow 1.9 tdi AFN

    no faktycznie nie ten log wstawilem przepraszam tu lepiej widzac za pierwszym razem niby ok ale za drugim razem juz tryb awaryjny http://vaglog.rtnet.pl/mtb84_156845.html
  7. http://vaglog.rtnet.pl/mtb84_156846.html prawie za każdym razem jak depne przechodzi w tryb awaryjny sztanga niby chodzi ale na dynamicznym byc moze ze się lekko przycina czy z logów tez wychodzi ze to geometria do czyszczenia? ---------- Dodano o 11:05 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:03 ---------- sorki log trochę nie taki ale możne wystarczy . panowie a kąt początku wtrysku mam 31 powinno być niby cos w okolicy 50 ale jak mi pali i jeździ dobrze to przestawiać będzie mocniejszy czy lepiej nie ruszac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności