Skocz do zawartości

tomeksl

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomeksl

  • Urodziny 25.06.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    tom
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wrocław

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997
  1. Passat b5, Radio ALPINE CDE 9873RB, przerobiony temat separatora, wymieniona antena na nowa, sygnaly lapie znakomicie ale niemilosiernie trzeszczy nawet na stacjach o mocnym sygnale/RMF FM/, kable pomierzone - zadnych zwarc, radyjko przelozone do starej toyoty zonki gra idealnie. Moze jakis pomysl ze strony kolegow.
  2. Panowie, 4 pompa magiel wyciagany dwa razy, na postoju po podnisieniu obrotow do ok 2000 tysi, skrecajac kierownica spadaja obroty od 200 do 600, przestajesz krecic kolem obroty spowrotem wracaja do 2000, nie mam pojecia gdzie juz szukac przyczyny, prosze o jakes sugestie. Dzieki z gory na pomoc.
  3. Tak wyglądała moja przekladnia w sekcji rozdzielania, poprzednia firma która rok temu ja regenerowala probowala ja nawet kleic jakim syfem ale nie wyszlo, proponuje od razu przy najmniejszych problemach z ta przekladnia wymienić ja na ZF i będzie spokoj.
  4. Panowie czy spotkaliscie sie ze stwierdzeniem iz przyczyna slabo dzialajacego wspomagania po osiagnieciu temp w aucie (na zimnym maselko), w przekladni KOYO moze byc rozdzielacz na przekladni, tak stwierdzil mechanior, ponoc koyo nawet po regeneracji padalo w przeciagu 6-u mc.
  5. Witam, zagladam juz wszedzie i nie moge sie od nikogo doczekac odp. wiec tu prosze o pomoc, mam problem z ukladem wspomagania w B5 1,9tdi, rocznik 97, od pewnego czasu (ok 2m-c), borykam się z problemem zanikania wspomagania po rozgrzaniu auta, rano jak odpale jeszcze jest ok, miękko i lekko, po przejechaniu ok 2-3km, kierownica robi się ciezka, trzeba uzywac dużej sily aby wykonać skret i prowadzic auto.. Maglownica jest po naprawie ok. rok temu i sprawdzana przy okazji wymiany koncowek , dwa tygodnie temy wymienione koncowki drazkow z powodu zatarcia na prawej stronie, plyn wymieniony, zadnych luzow w zawieszeniu. Troche kasy wydane i nie chce już isc w ciemno, może koledzy cos podpowiedzą.
  6. Witam, mam problem z ukladem wspomagania w B5 1,9tdi, rocznik 97, od pewnego czasu (ok 2m-c), borykam się z problemem zanikania wspomagania po rozgrzaniu auta, rano jak odpale jeszcze jest ok, miękko i lekko, po przejechaniu ok 2-3km, kierownica robi się ciezka, trzeba uzywac dużej sily aby wykonać skret i prowadzic auto.. Maglownica jest po naprawie ok. rok temu i sprawdzana przy okazji wymiany koncowek , dwa tygodnie temy wymienione koncowki drazkow z powodu zatarcia na prawej stronie, plyn wymieniony, zadnych luzow w zawieszeniu. Troche kasy wydane i nie chce już isc w ciemno, może koledzy cos podpowiedzą.
  7. zamontowany komplet przy 235000 zobaczymy jak będzie, montaż nieskomplikowany, zajelo mi to ok 6h, na podworku, została tylko zbieznosc, bo cos się zle prowadzi, ale to już drobiazg.
  8. witam, koledzy potrzebuje namiar na pewnego sprzedawce zawieszenia MS(rejon dolnegoslaskie) z gory dziekuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności