Skocz do zawartości

rmalesa

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rmalesa

  • Urodziny 23.10.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam, Na początek chciałem się przywitać. Jest to mój pierwszy post na tym forum, jeżeli jest umieszczony w niewłaściwym miejscu to proszę o przeniesienie. Około 2 miesięcy temu pojawił się problem z autkiem. Sporadycznie (raz na 1,5-2 tyg) zdarzyło się, że przez chwilę samochód był jakby lekko przymulony (dało się to wyczuć) przez kilka-kilkanaście sekund. I to w zasadzie jedyne objawy, że coś może być nie tak. Wtedy podłączyłem kabelek, odczytałem błędy i tak to zostawiłem bo nie miałem za bardzo czasu przy aucie majstrować. Spalanie pozostało na normalnym poziomie. Wtedy w sterowniku zapisały się błędy: 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16556 System zbyt bogaty (strona 1) brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 16804 System katalizatora poniżej progu wydajności strona 1 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17549 Obliczenie mocy - wartość nieprawdopodobna brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16825 System kontroli emisji z węglem aktywnym nieprawidłowy przepływ brak osprzętu / nie związany ze sprzętem. Przed świętami zacząłem szukać przyczyny. Filtr ok, lewego powietrza nie łapie. Na forum doczytałem również że warto sprawdzić EGR od początku do końca, a także przepływomierz i wydech (katalizator, sondy). Miałem się po kolei za to zabierać i stała się rzecz ciekawa: wywaliło mi błąd ABS/ESP, w którym jest informacja żeby odczytać błędy ECU. A w ECU teraz pojawia się już tylko: 16487 Przepływomierz - wysokie napięcie brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY Domyślam się, że raczej tutaj należy szukać przyczyny. Nie chciałbym na przypał wymieniać przepływomierza bo to kosztowna zabawka. Proszę o analizę logów. Być może na podstawie logów uda się potwierdzić, czy to jest przepływomierz, a może po prostu kabel (wygląda na nieuszkodzony, ale może jest jakieś mikropęknięcie które powoduje chwilowe zwarcie)? Test robiony na 3 biegu mniej więcej od 1,5 do 6 tys. obrotów na Pb oraz LPG. Z góry dziękuję za wszelką pomoc. http://vaglog.rtnet.pl/rmalesa_154518.html http://vaglog.rtnet.pl/rmalesa_154519.html http://vaglog.rtnet.pl/rmalesa_154520.html http://vaglog.rtnet.pl/rmalesa_154521.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności