Skocz do zawartości

TheRealE9

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O TheRealE9

  • Urodziny 30.12.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok/PL

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (ANA)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Jak najbardziej, ale czy w przypadku uszkodzonego czujnika położenia wału problemy nie występowałyby także na ciepłym silniku (a tak jak pisałem, na ciepłym pali bez zarzutów)? Czyszczenie przepustnicy obowiązkowo do zrobienia, jeżeli to nie pomoże to będę dalej szukać dziury w całym... EDIT: Dodam, że czasem podczas postoju już na ciepłym silniku obroty potrafią na kilka sekund spaść poniżej optymalnego poziomu i wrócić do poziomu 900...
  2. Przyszedł i czas na mnie po dzisiejszym dniu... problem polega na tym, że samochód na zimnym silniku i odpalał bezbłędnie na kilka sekund i gasł, albo poszarpywał nie wchodząc na odpowiednie obroty i gasł, albo od razu po odpaleniu "zdychał". Problem zazwyczaj pojawiał się raz/max dwa i za kolejnym samochód odpalał jak ręką odjął. Dzisiaj po całej nocy postoju na powietrzu (-7 stopni temp.) odpalił i gasł praktycznie za każdym razem. Pomyślałem, że dam mu trochę "jedzenia" po odpaleniu i gazowałem, oczywiście wtedy nie gasł, ale po zdjęciu nogi z pedału zdychał od razu bez próby wejścia na obroty. Za którymś razem z kolei (a było ich ok 10) odpalił. Podczas jazdy nie doświadczyłem żadnych niemiłych sytuacji, wszystko jest okej (wybaczcie, raz po ruszaniu z niższego biegu niż powinienem załączył się na 2s tryb awaryjny). Coż może być powodem takiej sytuacji? Byłem ok tygodnia temu na kompie i błędy jakie pokazało to czujnik temperatury (nieciągły), czujnik położenia wału (nieciągły) i coś tam jeszcze, ale to nie dotyczyło raczej obrotów. Po weekendzie mam zamiar wybrać się na czyszczenie przepustki do znajomego, filtr paliwa i oleju wymieniane kilka tygodni temu (sytuacja z gaśnięciem już wtedy się pojawiała). Dodam, że na ciepłym silniku odpala bezbłędnie.
  3. Panowie, może mnie jakoś naprowadzicie... podczas włączenia na climatronicu nawiewu na szybę wentylator zaczyna intensywniej pracować (co do tej pory było normalne), tyle, że razem z nim wydobywa się dziwny dźwięk z jego okolic, który przypomina dźwięk jakiegoś nienaoliwionego elementu, ciężko to opisać. Wspomnę tylko, że przy funkcji "auto" także ten dźwięk się pojawia, brakuje go tylko przy "econ". Rozmowa telefoniczna z mechanikiem naprowadziła mnie na rolkę lub pasek na wykończeniu. Macie jakieś inne pomysły lub ktoś spotkał się z takim problemem? Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności