Skocz do zawartości

jacek4533

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jacek4533

  • Urodziny 26.02.1961

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2003
  1. obawiam sie że to cewka. Podobny przypadek miałem u syna taki sam silnik tyle że tam okazały się przewody ale cewki też nie są najmocniejszą stroną i radzę kupić firmową bo zamienniki nie wytrzymują długo. U syna też wymieniłem cewkę , bo usterka nie do końca znikła po zmianie przewodów. Ja kupiłem BERU pozdrawiam jacek ps. pod komputer był podłączany bo może to coś z czujnikiem temperatury lub przepływka
  2. Witam. dolacze do tematu - pierwszy rozruch po dlugim postoju - szamotanie silnika i dziwne odglosy - ponowny rozuch wszystko ok. Wymienione swiece ,kable do swiec, cewka w koncu przeplywomierz. wymiana przeplywomierza poprawila dynamike bo wczesniej byl TOPRAN . bledy : caly czas wypadajace zaplony na 2 cylindrze, niskie cisnienie paliwa bank pierwszy. Caly czas pala sie kontrolki abs i kontrola trakcji. oczywiscie silnik AZM ,, gaz zalozonny 8 tys.km temu . Po drugim odpaleniu auto smiga jak nowe. moze ktos pomoze bo mnie juz rece opadaja a samochodami zajmuje sie od 30 lat
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności