Skocz do zawartości

D1984

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 2.8 V6 193KM (AQD) 4x4
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Kupiłem cewkę NTY za 150zl. Jak ręką odjął. Silnik pracuje tak jak trzeba i zbiera się już od dołu.
  2. Witajcie. Możecie mi powiedzieć czy to co oznaczyłem na zdjęciu to pompka spryskiwacza szyb? Od jakiegoś czasu nie działa wcale spryskiwanie, obstawiam że padła pompa bo bezpieczniki są ok.
  3. Witam, mam problem z zapłonem w B5. Na zimnym silniku, zwłaszcza w chłodniejsze dni silnik strasznie przerywa, dusi się, szarpie na niskich obrotach, do około 3000. Zazwyczaj na wyższych nie jest już tak odczuwalne. Po rozgrzaniu silnika dużo lepiej ale często brakuje mocy. Wymieniłem już świece na Denso, kable na NGK. Nic się nie zmieniło. Pozostało mi wymienić cewkę ale jako że cena jest odczuwalna to wolę najpierw zapytać czy jest coś jeszcze co można wcześniej sprawdzić lub wymienić. Jakaś kopułka lub pasek, rozdzielacz? Jest coś takiego w tym silniku? Passat B5 2.8 V6 193km AQD
  4. Półroczne sprzęgło LUK. Tak wygląda tarcza. Łożysko i docisk nietknięte. Przy składaniu rozpadł się też wysprzeglik. Koszta spore. Komplet sprzęgła sachs 450zl, wysprzeglik Sachs 150 i mechanik wziął 300 za robotę. Oby tym razem dłużej wytrzymało...
  5. Wysprzeglik na allegro 150zl nowy Sachs. Też się zastanawiam co u mnie padło. 2.8 4motion ruszyłem i dwójki już nie było. Sprzęgło chodzi normalnie, biegi też wchodzą normalnie a nie jedzie. Żadnych zgrzytów czy hałasów. W sobotę kumpel zacznie rozbierać i szukać przyczyny... Wcześniej było słychać piszczenie i jakieś małe drgania ja jałowym a po wciśnięciu sprzęgła cichło.
  6. Jesteś bardzo pomocny. Równie dobrze mogłeś nic nie pisać. Szukałem i nie znalazłem niczego konkretnego dlatego tu pisałem ale widzę że to forum widmo
  7. Witam. Mój problem polega na tym że często telepie silnikiem jakby gubił gdzieś iskrę. Zdarza się że jedzie tak jak powinien a nie raz łapie muła jakby pod wielką górkę jechał... Wymieniłem świece, nic nie pomogło. Następnie mam zamiar wymienić kable bo wyglądają na stare, są w peszlu więc nie widać czy są przebicia... Jako że kable trochę kosztują zanim je kupię chciałem zapytać o błędy które dzisiaj z czytałem vagiem. Może mi ktoś podpowiedzieć co one oznaczają i czy to może być przyczyną objawów jakie opisałem? Ile sond jest w 2.8 AQD? Rocznik 2000
  8. Jak dostanę same nowe końcówki to kable sam kupię i dotnę. Będę wiedzieć co mam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności