Skocz do zawartości

zubr88

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zubr88

  • Urodziny 05.07.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kalisz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 170KM (AWM)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam, mam podobny problem jak wyżej jak się rozgrzeje to szarpie z 5 na 4, od dawna, ostatnio zaczęło szarpać przy wszystkich zmianach i nawet na zimnym. Ale ciekawostka, w tamtym tygodniu u kolegi oglądaliśmy silnik i przy tym ruszaliśmy wszystkimi wężykami od podciśnień, kostkami, po tym jak wracałem od niego skrzynia igła, żadnych szarpnięć, silnik gaszony, później do rodziców, postój na stacji i dalej żadnych szarpnięć, droga 100km. Następnego dnia powrót do siebie i wszystkie problemy wróciły. -błędy kasuję co jakiś czas ale zazwyczaj to jest lambda (brak kata) i wypadania zapłonu (jak gaszę na gazie-problem przy odpalaniu) -wężyki podciśnienia są w bardzo złym stanie -podejrzewam złe współgranie silnika ze skrzynią, nauczyłem się hamować lewą nogą i gdy wtedy dodaję gazu to nie szarpie przy redukcji -jest też chyba mało oleju, jak jadę na zimny i na zakręcie 90 wyrzuca bieg, obroty rosną i dopiero wrzuca wyższy bieg. Prosiłbym o propozycję rozwiązania problemu, w weekend jadę do ojca na kanał i zamierzam wymienić: -wszystkie wężyki podciśnienia, -olej skrzyni na MIDLAND „ATF M3 Plus lub Mobil ATF (esso) lub ravenol 5HP, który polecacie i za ile? -wybierak tiptronica żebym mógł na 3 zrobić logi, -no i może poduszki silnika i skrzyni -plus zawieszenie, tylna belka, piasty, amortyzatory, zobaczymy przeguby bo coś strzela, hamulce, może wahacze itd. Jakieś propozycje? Na co zwrócić uwagę przy rozebranym samochodzie, na co w skrzyni? Przypomina mi się coś, szarpanie zaczęło się jakoś z padnięciem czujnika położenia wału korbowego (stukowego), czujnik padł, razem z lambdą, błąd EPC, zaczęło szarpać, wymieniłem czujnik i lambdę, a szarpanie zostało, co jakiś czas wyskakują mi błędy: 16712 - Za wysoki sygnał czujnika spalania stukowego (g61) ile jest tych czujników? 1? 17544 - Mieszanka zbyt uboga 17522 - za wysoki sygnał lambdy 17535 - Rząd cylindrów 1, adaptacja mieszanki paliwow (mult.) - system za bogaty 16396 - Czujnik wałka rozrządu 16795 - powietrze wtórne wszystkie intermittent - czasami 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure Podciśnienie hamulców (to zawsze) Dzisiaj jechałem kawałek po mieście, zaczął szarpać, na parkingu po dziurach, zgaszony, jak wracałem nie szarpał, tylko raz delikatnie z 5 na 4. O CO TU CHODZI?
  2. witam. Mam problem z wyciekiem oleju ze skrzyni, chciałem podczepić się pod temat. Po ściągnięciu chłodnicy mam olej w wężyku który wraca ze skrzyni, jak dmucham w niego sprężarką to zachowuje się jakby był zatkany, a jak dmucham w drugi to wylatuje powietrze odpowietrznikiem. Co się mogło stać? Ktoś miał już taki przypadek? Pozdrawiam
  3. Witam. Pierwszy raz wypowiadam się na forum więc proszę o wyrozumiałość. Nie wiedziałem pod jaki post się podczepić. Mam problem, szukałem na forum (ale nie znam go jeszcze za dobrze), innych forach w internecie otóż mam paska, dopiero kupiłem, 1.8t (170km) chociaż przy rozrządzie jest opis BEX czyli powinien mieć 190km z gazem, automat, nawet nie wiem ile ma biegów, dopiero w tym tyg będę wjeżdżał na kanał to zobaczę oznaczenia, powinna być 5-cio biegowa. nie działa mi przerzucenie z D na pół automat, podobno to wina styków, nie wiem jak rozebrać to całe "urządzenie" w samochodzie, drążek zmiany biegów, ogólnie jak dostać się do tych styków? z innych problemów, nie wiem jaki mam olej w silniku (rozrząd), nie ma żadnych kartek, a wymieniam, jakby był syntetyk to dalej syntetyk, tak to lać półsyntetyk? samochód zachowuję się jakby miał 100koni, a nie 170, a co dopiero 190, parę razy dałem gaz do podłogi to 2 razy wywaliło mi korek od płynu chłodniczego i oblało cały silnik, na 90% podejrzewam uszczelkę pod głowicą, korek od oleju nie jest biały, woda idzie gdzieś indziej, mogła być przegrzana to jeszcze turbina może dostała trochę, ogólnie wszystko rozbieram, jeszcze na wylocie spalin z silnika, kolektor wydechowy jest pęknięty i z pękniecie wydostaje się rdza, czyli woda może tu wycieka, do paliwa i spalin. jakieś sugestie? co może być z turbiną? rozkręcić i wyczyścić? ewentualnie do regeneracji? co jeszcze sprawdzić? co jeszcze może być zepsute? i ostatnie pytanie mała chłodnica koło lewego przedniego koła (od kierowcy), chłodnica oleju? edit: na wlepie w bagażniku wyczytałem silnik AWM (koło rozrządu jest BEX, dlaczego?), a skrzynia EZS edit 2: czy opłaca się ściągać głowice, podobno trzeba po każdym zdejmowaniu ją planować, koszt 300zł, a nie ma pewności na 100% czy to to
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności