Skocz do zawartości

Misiak-007

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Misiak-007

  • Urodziny 21.02.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Lukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B3 1.9 TD 75KM (AAZ)
  • Rok produkcji
    1993
  1. Nie ma różnicy synu jak podłączysz mate w lusterku. Mata to nie dioda, nie jest spolaryzowana. Pozdrawiam Łukasz
  2. Wg. mnie wina leży w ogrzewaniu tylnej szyby. Jak miałeś spalone maty w lusterkach, prąd nie przechodził więc nie robił zwarcia ze światłami. a Teraz jak założyłeś nowe problem powrócił. W instalacji drzwiowej nie ma możliwości żeby było jakieś połączenie z instalacją świateł przeciwmgłowych. Sprawdź jeszcze w konsoli centralnej, za przełącznikami instalacje. Może tam coś jest na brojone Pzd Łukasz
  3. Rozebrałem joystick i wypisze zworki jakie należy zrobić aby sprawdzić działanie lusterka wykluczając JOY'a Lusterko Lewe Prawe Na zew 1 z 4 + 5 z 2 1 z 3 + 5 z 2 Do dołu 1 z 4 + 5 z 2 + 6 z 5 1 z 3 + 5 z 2 + 6 z 5 Do środka 5 z 4 + 1 z 2 5 z 3 + 1 z 2 Do góry 5 z 4 + 1 z 2 + 6 z 5 5 z 3 + 1 z 2 + 6 z 5 Niestety problem dalej pozostaje, czyli JOY jest w porządku. Jutro muszę sprawdzić instalacje może gdzieś biały kabel zwarcie robi skoro cały czas tylko do góry lecą lusterka. Tylko czemu jeszcze oba na raz działają ;/ 10.10.2013 Wszystko się wyjaśniło. W lewym lusterku był połączony biały przewód z czarno-żółtym. Było tak zrobione, ponieważ w lewym lusterku był chyba nowszy typ i miał oddzielnie dwa silniczki do których dochodziło (masa; ster. lewo/prawo; ster. góra/dół) W załączniku fotki. Sprawę rozwiązałem następująco: Dokupiłem przekaźnik 2-stykowy oraz dodatkowe kostki (razem 10 PLN) Przekaźnik dostał: + (biały) sterowanie - (masa - brązowy) +/- (niebieski) sterujący silnikami , NC był połączony z niebieskim jednym stykiem, a kiedy lusterko miało być przesterowane góra/ dół łączył się z czarnym a rozłączał z niebieskim. W silnikach wspólnym kablem był czarno-żółty, masa nie była w ogóle potrzebna. Łatwiej było zapewne kupić lusterko starego typu za 60PLN ale tak chociaż mam satysfakcje Pzd Łukasz
  4. Jeśli wina byłaby w lusterkach to po odłączeniu któregokolwiek problem powinien zniknąć a tu d.... Spróbuje podziałać jeszcze z tym schematem, bo jest bardziej zrozumiały. P.S - Schemat podłączenia elektrycznych lusterek – Golf MK2 by pawel23sruba http://www.vwgolf.pl/porady-2/ Zworki moja robota
  5. Cześć chłopaki, Od nie dawna jestem posiadaczem wysłużonego ale za to luksusowego Passata B3 Uporałem się już z gąbką od ciepłego powietrza, teraz czekają mnie lusterka. Mianowicie dyngs polega na tym iż lusterka podnoszą się tylko ku górze, inny kierunek nie działa. A co najlepsze zmieniając pozycje z L/R i odwrotnie chodzą oba lusterka. Kupiłem drugi joystick ale efekt jest ten sam. Sprawdzałem styki w lusterkach wszystko jest OK. Posiłkowałem się rysunkiem z załącznika gdyż chciałem sprawdzić działanie silniczków na krótko ale nic z niego nie wydumałem. Proszę zatem o pomoc, może ktoś spotkał się z takim przypadkiem? Pzd Łukasz P.S - dodam ze przy zetknięciu brązowego z czerwono-czarnym robi się zwarcie (co wg mnie jest prawidłowym objawem) a po dotknięciu białego z czerwono-czarny nic się nie dzieje. Dotknięcie każdego innego przewodu z czerwono-czarny wzbudza silniki, ale lusterko cały czas pnie się tylko do góry i nie jedno a oba.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności