Skocz do zawartości

Bandzior

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bandzior

  • Urodziny 19.03.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No i gitarres, dziś po pracy działam. Jeśli tylko uda mi się połączyć vag kablem + comander con 1.4 z autem to jestem w domu. tzn. mam nadzieję, ze to rozwiąże problem kodowania navi +16 i w ogóle odpalę Passka i być może zmienię kodowanie na ang. [EDIT] tam taram! akcja przebiegła spektakularnie, pełen SUKCES - nowy wsad i mam info z navi w Fisie i mogę sobie język królów zaaplikować, także gęba ujarana Dzięki Serdeczne za pomoc Panie i Panowie pozdr.
  2. Na razie nie udało mi się znaleźć wsadu 3B0920847A ale znalazłem 3B0920847E post 147 http://forum.vw-passat.pl/threads/64999-Poszukuje-Posiadam-wsad-licznika/page8 Jeśli zamiast A będzie E to robi różnicę ??, krótko mówiąc czy mój ropniak się dogada z literką E ? wyczytałem dwie różne informacje gdzieś po drodze, że te literki mówią o pochodzeniu (anglik/Europa) i druga (diesel/benzyna) co właściwie jest prawdą?? Na moim jest wlepa E
  3. git! tak zacznę. Organizuję sprzęty i heja. Tak w ogóle to już sam nie wiem co gościu narobił bo VAG COM pokazuje mi numer licznika 3B0920806A czyli eeprom prawdopodobnie z licznika starego jaki był, czyli totalny golas i takowy mi wgrał. Dzięki za odzew myli państwo, Człowiek się cały czas uczy
  4. Choć nie znam się na tym specjalnie też mi to tak wygląda, być może źle szukałem ale nie spotkałem tematu gdzie ktoś nie mógł wbić kodu nawigacji lub zmienić języka - to w zasadzie najprostsze sprawy czytałem, że fis nie widzi Navi u innych ale innym przynajmniej udało się wbić kodowanie +16 i z reguły problem ten sam: Navi ver. G brak TMC. Mój licznik wygląda na nie grzebany (nie dam 100% ale tak zakładam na razie). Jakie mam teraz opcje ??
  5. Po sprawdzeniu softu poprzez nalepkę na navi i wciśnięciu klawiszy 3 i 6 pokazuje 1002 co oznacza (wiedza zdobyta z forum) mam soft ver. D. Nie mam zgranego wsadu, kilka miesięcy temu byłem zielony w temacie to zleciłem to gościowi w Gdańsku JTK http://panoramafirm.pl/pomorskie,,gda%C5%84sk,norblina,23/mechanika_precyzyjna_jtk_jaroslaw_kisielewski-owxjmy_lgf.html ja zająłem się okablowaniem i podłączeniem wszystkiego pod kostki - rozwala mnie że poradziłem sobie z przekaźnikiem multifunkcji z milionem kabli a z 3 od navi do FIS leżę i kwiczę Gość dopasował kluczyki, ustawił przebieg - z polecenia do niego pojechałem bo podobno jest dobry. Licznik na 100% gadał w innych językach bo jak go kupiłem to komunikaty pokazywał francuskie. Teraz tylko w języku wroga. "Bitte Tanken" nawet mnie śmieszy hehe. Zmiana języka to nie problem dla mnie ale zapewne łączy się z problemem kodowania navi. Licznik identyfikuje tak: 3B0920; 847E; VDO wg. obudowy pochodzi z 2002r. z sierpnia. Zaraz przestudiuję zgranie wsadu i wrzucę jak tylko ogarnę temat. EDIT: Już wiem, że nie zapiszę wsadu tym kablem co posiadam - muszę kupić nowy najlepiej VAG TACHO. Faktycznie coś może być z softem bo na kanale 004 gdzie się zmienia język np 00002 angielski. u mnie ten kanał wali na czerwono i komunikat ERROR not available. Ponieważ nawet TUNE-UP rozłożył ręce to wina leży na 99% po stronie softu jednak. Nowy sofcik licznika to z neta rozumiem można zaciągnąć i wrzucić w szafę? na razie tyle zrozumiałem.
  6. Witam Wszystkich Serdecznie. ostatnio zastąpiłem brak FIS na duży FIS w passku 2001 AVB, mam navigację D zegary z 2002 847 - wykonane wszystko zgodnie z instrukcją Pogromcy (szacunek) - dołożyłem multifunkcję i działa prawie absolutnie wszystko!, czujnik spryskiwaczy, spalanie, temp zewnętrzna, kontrolkę pasów odpaliłem (nie wiem po co ale jest sobie ) ile w baku zostało wachy, średnie spalanie, manetka kompa działa, tempomat dołożony, lata się aż miło, też nie miałem wcześniej. problem jaki mi nie daje zmrużyć oka to oczywiście brak wyświetlania górnej części na FIS czyli komunikatów z radia. Zbierając wiedzę i zaopatrując się w części kupiłem chyba wszystko współgrające, czyli licznik 847 plus navi ver. D i za chu...steczkę nie jestem w stanie odpalić tego wyświetlacza, magiczne 3 kable z zielonej 30 na 8 31 na 9 32 na 10 podpięte - sprawdzone setki razy - jest dobrze podpięte. plus 4 kabel do REM. kierownica hula aż miło, zmienia kanały z pozycji kiery, pogłaśnianie radia - OK, tempomat działa z pozycji kiery - no bajka i to wszystko odpalone za pierwszym podejściem. Podpinam VAG - COM i nie mogę zatwierdzić +16 nawigacji, nie przyjmuje kodowania, robiłem wszystkie kombinacje jakie znalazłem na forum, łącznie z odłączeniem minusa aku, na całą noc dla pewności żeby licznik zresetować, setki prób wbijania kodu +16 i nic, inne wchodzą bez problemu, klocki, spryskiwacze, pasy. raport błędu ten sam - brak komunikacji navi z FIS ale Leo WHY?? skoro wsio jest dobrze podpięte .... ... i nie mogę zmienić języka na angielski - również kodowania nie przyjmuje za chiny ale to akurat mi nie przeszkadza, fajnie by było żeby mój passek nawijał w języku królów ale z tym mogę żyć. byłem z tym w gdańsku u majstrów i wszyscy jednym głosem twierdzą, że po prostu się nie da tego zrobić i nie będzie to działało ale nie chce mi się w to wierzyć bo przecież na forum ludziska to odpalają. Co może być problemem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności