Skocz do zawartości

Empirator

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Empirator

  • Urodziny 13.08.1992

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podkarpacie

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przepraszam, poprawka.. Obroty faluja w zakresie 100-200 obrotów. Jeszcze od dłuższego czasu zauważyłem np. Że jak dosunę szyby to obroty również faluja tj. Tak jak by się troszkę hmm jak to wytłumaczyć... Poprostu domykam szyby i obroty automatycznie faluja i wskakuja znowu na normalne, ale wtedy też światła lekko przygasają, jak włączę klima to też auto jak ruszam to jak by się chwilkę zastanawiało czy ruszyć czy nie... Co to może być? Świece wymienione, cewki również...
  2. Witam. Ja mam podobny problem w swoim Passacie 1.8T APU. Najczęściej dzieje się tak w gorące dni.. Jeśli jadę bez klimatyzacji, wszystko jest w porządku chociaż i tu zdarza się, że na którymś biegu powyżej 3tys obrotów odcina turbo i auto idzie hak zwykły 125 konny Passat, w ogóle nie czuć turbiny, natomiast zawsze, ale to zawsze dzieje się tak jak jest uruchomiona sprężarka.. Włączam klima, powyżej 3 tys obrotów i dziękuję... Co to może być? Turbo regenerowane 20tys. Temu... Obroty faluja ale tylko w zakresie 500 obrotów i tylko na klimatyzacji.. Bez włączonej klimy coś takiego nie ma miejsca.. Sprawdzałem czy są jakieś nieszczelności, wszystko gra...
  3. To i ja dodam swoją opinię. Zaaplikowałem preparat STP do wtrysków benzynowych i jestem jak najbardziej zadowolony. Miałem problemy z poranną pracą silnika - po paru sekundach auto gasło w szczególności w zimne dni, musiałem przytrzymać go na wyższych obrotach... No i przy wkręcaniu na wyższe obroty, auto szarpało, nie przyspieszało jak powinno... Zalałem 200ml STP do wtryskiwaczy benzynowych i 50l 98. Zrobiłem jakieś 400 km, ale juz po drugiej jezdzie bolączki ustały. Swietnie przyspiesza, nie szarpie i co najważniejsze - nie gaśnie rano na zimnym silniku w zimne dni Napewno będę stosował co 5 tys. km
  4. Witam. Odświeżę troszkę temat. Posiadam Passata B5 2000r. 1.8T 150 km z gazem sekwencyjnym. Na zimnym silniku (tylko na zimnym) odpalając na benzynie np. rano po 10 sekundach obroty zaczynają spadać, auto tak jakby się dusiło, po dodaniu gazu jest ok, ale zaraz znowu obroty spadają i auto gaśnie. Jak włączę nadmuch np. żeby szyby odparowały, to obroty momentalnie spadają i auto gaśnie, tak jak by było za bardzo obciążone... Wymieniłem ostatnio świece, filtr paliwa, oraz sondę lambda przed katalizatorem, bo taki błąd wyskoczył podczas podpięcia pod komputer, ale nadal ten problem istnieje. Nie wywala mi ani check'a ani żadnego błędu. Jak silnik trochę się nagrzeje, to jest ok i na gazie i na benzynie. Co może być nie tak?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności