Empirator
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Empirator
- Urodziny 13.08.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Kuba
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Podkarpacie
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (APU)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Spadek mocy n75,n18,egr,przeplywka,sztanga itd - naprawa po angielsku
Empirator odpowiedział matviey → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przepraszam, poprawka.. Obroty faluja w zakresie 100-200 obrotów. Jeszcze od dłuższego czasu zauważyłem np. Że jak dosunę szyby to obroty również faluja tj. Tak jak by się troszkę hmm jak to wytłumaczyć... Poprostu domykam szyby i obroty automatycznie faluja i wskakuja znowu na normalne, ale wtedy też światła lekko przygasają, jak włączę klima to też auto jak ruszam to jak by się chwilkę zastanawiało czy ruszyć czy nie... Co to może być? Świece wymienione, cewki również... -
Spadek mocy n75,n18,egr,przeplywka,sztanga itd - naprawa po angielsku
Empirator odpowiedział matviey → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam. Ja mam podobny problem w swoim Passacie 1.8T APU. Najczęściej dzieje się tak w gorące dni.. Jeśli jadę bez klimatyzacji, wszystko jest w porządku chociaż i tu zdarza się, że na którymś biegu powyżej 3tys obrotów odcina turbo i auto idzie hak zwykły 125 konny Passat, w ogóle nie czuć turbiny, natomiast zawsze, ale to zawsze dzieje się tak jak jest uruchomiona sprężarka.. Włączam klima, powyżej 3 tys obrotów i dziękuję... Co to może być? Turbo regenerowane 20tys. Temu... Obroty faluja ale tylko w zakresie 500 obrotów i tylko na klimatyzacji.. Bez włączonej klimy coś takiego nie ma miejsca.. Sprawdzałem czy są jakieś nieszczelności, wszystko gra... -
Największy i najmniejszy przebieg na Forum (3B i 3BG)
Empirator odpowiedział dzidek1988xx → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Rocznik 2000, silnik APU 1.8T na czipie 232tysie -
Preparat do czyszczenia wtryskiwaczy
Empirator odpowiedział Charakterek → na temat → Ogólno-techniczny
To i ja dodam swoją opinię. Zaaplikowałem preparat STP do wtrysków benzynowych i jestem jak najbardziej zadowolony. Miałem problemy z poranną pracą silnika - po paru sekundach auto gasło w szczególności w zimne dni, musiałem przytrzymać go na wyższych obrotach... No i przy wkręcaniu na wyższe obroty, auto szarpało, nie przyspieszało jak powinno... Zalałem 200ml STP do wtryskiwaczy benzynowych i 50l 98. Zrobiłem jakieś 400 km, ale juz po drugiej jezdzie bolączki ustały. Swietnie przyspiesza, nie szarpie i co najważniejsze - nie gaśnie rano na zimnym silniku w zimne dni Napewno będę stosował co 5 tys. km -
Witam. Odświeżę troszkę temat. Posiadam Passata B5 2000r. 1.8T 150 km z gazem sekwencyjnym. Na zimnym silniku (tylko na zimnym) odpalając na benzynie np. rano po 10 sekundach obroty zaczynają spadać, auto tak jakby się dusiło, po dodaniu gazu jest ok, ale zaraz znowu obroty spadają i auto gaśnie. Jak włączę nadmuch np. żeby szyby odparowały, to obroty momentalnie spadają i auto gaśnie, tak jak by było za bardzo obciążone... Wymieniłem ostatnio świece, filtr paliwa, oraz sondę lambda przed katalizatorem, bo taki błąd wyskoczył podczas podpięcia pod komputer, ale nadal ten problem istnieje. Nie wywala mi ani check'a ani żadnego błędu. Jak silnik trochę się nagrzeje, to jest ok i na gazie i na benzynie. Co może być nie tak?