Skocz do zawartości

Dżak

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Dżak

  • Urodziny 13.07.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Okolice Rzeszowa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Ja niestety źle wspominam stosowanie STP w moim pasku. Chociaż przez kilka tysięcy kilometrów nie powiem, była różnica. Silnik łagodniej i szybciej się uruchamiał. Jednak po ok. 4,5 tyś. km pojawiły się problemy z dymieniem oraz odpalaniem. Test przelewu i okazało się, że wszystkie wtryskiwacze leją. Demontaż w warsztacie i buch do regeneracji. Po paru dniach otrzymałem telefon od serwisu, aby mechanicy sprawdzili cały układ paliwowy, od zbiornika po przewody wtryskowe. Zapytano się mnie o użycie środka STP, na co ja odpowiedziałem twierdząco. Na to usłyszałem z serwisu, że w przypadku mocno zabrudzonego filtra paliwa, dolanie STP może wypłukać częśc zanieczyszczeń z baku jak i z całego układu i zwyczajnie zablokować wtryskiwacze. Polecono mi wymianę filtra paliwa, zaglądając przy okazji do środka starego. Jak mi mechanicy pokazali środek tego filterka, to myślałem że jaja sobie robią. Był cały oblepiony jakąś białą mazią. Błędem z mojej strony zapewne było nieodpowiednie zastosowanie tego środka do czyszczenia wtryskiwaczy, ponieważ wlewa się odpowiednią ilość na cały bak. A ja wtedy miałem troszkę więcej niż połowę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności