Skocz do zawartości

tomcat-1

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tomcat-1

  • Urodziny 25.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Dopiero dziś miałem czas trochę pogrzebać w swoim pasku, gdy szukałem sztangi turba palec wpadł mi do dziury w rurze turbo-incooler i wszystko stało się jasne, koszt oryginału 599zł zamiennik 243zł, moc wróciła , dymienie znikło. Przy okazji poprawiłem kilka popękanych wężyków. Czas naprawy z kursem po rurę 3h. Potrebne śrubokręt, klucz 10 i kombinerki. Pozdrawiam
  2. Pompa działa , podczas wymiany filtra paliwa nie zalewałem go tylko przekręciłem 2a razy kluczyk i zostawiłem na 5sek, za 3 razem zassał bez prychania. Zalałem STP diesel do pompowtryskiwaczy na 50l ropy i dławienie ustało po przelechaniu 150km. Teraz mam inne objawy brak mocy i zwiecha turba w okolicach 100km/h oraz kłęby dymu. Oleju i płynu z chłodnicy nie ubywa. Błędów na kompie nie ma, niestety nie potrafię jeszcze zrobić logów dynamicznych, przejżałem trochę postów ale namieszane jest z tym bardzo. Czy podczas sprawdzania N75 powinien dawać jakieś sygnały cykać, pikać czy świecić?
  3. Witam , paska mam od maja silnik 1.9 TDI 130KM z 6biegową skrzynią 2002r (chyba AVF jeśli dobrze sprawdziłem), szarpanie zaczęło się u mnie z miesiąc temu ale dało się jeździć, teraz się nasila i doszło kopcenie, oczywiście poczytałem i trochę pogmerałem w pasku, wymieniłem filtr powietrza był strasznie zasyfiony nie będę pisał co tam było bo ktrócej byłoby napisać czego nie było, wymieniłem również filtr paliwa. Niestety niec się nie zmieniło, pojechałem na diagnozę, padło na przepławkę , wyglądało że się zawiesiła pokazywała tylko stałą wysoką wartość ok 400 a nominał się zmianiał . Podjąłem ryzyko i kupiłem przepławkę , bolało 600zł za Boscha. Wymieniłem przepławkę. I co? Okazało się że nadal przerywa , kopci a dodatkowo przy dodaniu gazu pojawia się dźwięk jakby zepsutego łożyska. Nie chcę pakować kasy w niepotrzebne drogie elementy zamówiłem sobie kabelek z VAGiem ale mimo to proszę kolegów o poradę od czego zacząć poszukiwania? Acha i jeszcze jedno czy przy wyzerowaniu baku da radę zaciągnąć syfy na tyle że unieruchomi pompę w baku i czy bez tej pompy samochód będzie palił ok. Pali ok, obroty równe, pali na trasie 5.5-6, dławienie pojawia się w różnych momentach również poniżej 2000obr, chrobotanie również poniżej 2000obr, podczas dławienia czarny gryzący dym, proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności