Skocz do zawartości

milosz9005

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O milosz9005

  • Urodziny 05.09.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Milosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Waterford, Ireland

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2005
  1. Witam, mam mianowicie takie pytanie gdyż całkiem niedawno kupiłem paska i dostałem z nim dwa klucze. Jeden działa, drugi wyglada na Sobolewski nie używany ale no niestety "immobolizer active" wiadomość sie ujawnia. Z tej racji chciałbym sie dowiedzieć jaki kabel najlepiej kupić skoro nie posiadam żadnego a chciałbym zaprogramowac klucze żeby mieć ten drugi w razie wu. Samochód jak w profilu, według vin'u z 2005 roku, 1.9 tdi awx. Dodam jeszcze zdjęcie drugiego klucza z numerami i chciałbym sie dowiedzieć od was jakie prawdopodobieństwo jest ze tam znajduje sie prawidłowy pin i jak nie to czy obejdzie sie bez zakupu vag tach czy będzie to konieczne, bo wyglada inaczej jak na pierwszym poście tego wątku? Z góry dziękujemy pomoc
  2. Witam, paska mam całkiem niedługo, wcześniej 90 konna alh Oceania była. Mniejsza z tym, wracając do tematu wymiany pokrywy na nowa co jest tak naprawdę przyczyna ze odmawia przepuszczają olej do dolotu? Jej konstrukcja? Bo sie tak zastanawiałem ze w końcu olej pryska na wszystkie strony i z pewnością na pokrywe rownież. Z tej racji czy byłoby możliwe ze te kanaliki sie zapchaja olejem który nie do końca wpłynął i spowodował nasad i nagar i z tej racji olej, który jest wypychany pod ciśnieniem do dolotu a stary olej działa jak zastawka, nie pozwala mo wrócić spowrotem do miski ( przynajmniej nie w całej ilości) a leci do dolotu. Z tej racji czy przepchanie pod ciśnieniem lub dodanie środka do silnika który ( engine flush, mieszkam na wyspach mam nadzieje ze jesteście znajomi z tym preparatami) przez ósme spowodowałoby rozmieszczenie i przeczyszczenie tych kanałów. Mianowicie czy ktoś myśli ze to mogłaby być przyczyna i czy obeszło by sie bez ściągania pokrywy zawodów? Bo jakich nie chętnie chce zakładać oil catch tank, jakoś tak wole jak wszystko jest fabrycznie. Z góry dziękuje i mam nadzieje ze nikt złe tego postu nie skomentuje, chce poznasz tylko czując opinie i możliwe ze pomoc w rozwiązaniu problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności