Witam, paska mam całkiem niedługo, wcześniej 90 konna alh Oceania była. Mniejsza z tym, wracając do tematu wymiany pokrywy na nowa co jest tak naprawdę przyczyna ze odmawia przepuszczają olej do dolotu? Jej konstrukcja? Bo sie tak zastanawiałem ze w końcu olej pryska na wszystkie strony i z pewnością na pokrywe rownież. Z tej racji czy byłoby możliwe ze te kanaliki sie zapchaja olejem który nie do końca wpłynął i spowodował nasad i nagar i z tej racji olej, który jest wypychany pod ciśnieniem do dolotu a stary olej działa jak zastawka, nie pozwala mo wrócić spowrotem do miski ( przynajmniej nie w całej ilości) a leci do dolotu. Z tej racji czy przepchanie pod ciśnieniem lub dodanie środka do silnika który ( engine flush, mieszkam na wyspach mam nadzieje ze jesteście znajomi z tym preparatami) przez ósme spowodowałoby rozmieszczenie i przeczyszczenie tych kanałów. Mianowicie czy ktoś myśli ze to mogłaby być przyczyna i czy obeszło by sie bez ściągania pokrywy zawodów? Bo jakich nie chętnie chce zakładać oil catch tank, jakoś tak wole jak wszystko jest fabrycznie.
Z góry dziękuje i mam nadzieje ze nikt złe tego postu nie skomentuje, chce poznasz tylko czując opinie i możliwe ze pomoc w rozwiązaniu problemów.