Skocz do zawartości

kronon3

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kronon3

  • Urodziny 09.06.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Jacek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Wielkie dzięki lebow za porady i wskazówki ale prawdopodobnie znalazłem przyczynę moich kłopotów!wczoraj zabrałem się za sprawdzenie szczelności LPG i okazało się ze jest szczelny ale przypadkiem odkryłem ze elektrozawór od parownika po mechanicznym wciśnięciu wypuszcza gaz.odczekałem troche i znów go wcisnąłem i znów słychać jak schodzi.Prawdopodobnie elektrozawór przy butli przepuszcza bo puknąłem w niego pare razy i od wczorańszego wieczoru objawy ustały.świetnie odpala(jeździłem wieczorem i dzisiaj)i odrazu wchodzi na obroty!Oby tak zostało!!!Czeka mnie wymiana zaworu ale mam nadzieje ze będzie już OK.Jeszcze raz dzięki za pomoc!!!
  2. Dzięki za podpowiedz!tak tez zrobie bo tez gdzieś wyczytałem ze jeśli nie posiadam emulatora do gazu(a nie posiadam) to lepiej odłączyć sonde. Tylko odłączyć ja przed czy po jeździe i czy nie będzie wtedy palił więcej PB bo na gaz nie ma to znaczenia tak tez gdzieś wyczytałem.Sonda daje sygnał do sterownika ze spaliny są OK to nie będzie wariował jak ją wypnę?Co do przewodów to kupiłem najdroższe jakie były w powłoce silikonowej,świece tez dobre(robię go dla siebie)stare tez były silikonowe i po wymianie jakoś różnicy nie widziałem.Małe zmiany były po wymianach czujnika temp. ale tylko chwilowe za to równo chodził na oryginałach tylko niestety problem po odpaleniu został.Wężyki podciśnienia sprawdziłem 2 razy(pierwsza rzecz jaką zrobiłem)co do czujnika to powiem Ci ze mnie zaskoczyłeś bo nie wiem czy taki mam a jak jest to go znajdę.Można tez mech. otworzyć przepustnice odkręcając mały zderzak który dotyka do krokowca ale podejrzewam ze to nie mechaniczna sprawa bo stało się to z dnia na dzień(został na noc i rano juz tak odpalił)Moze faktycznie mam ten czujnik podciśnienia i to on ....... jak masz jeszcze jakieś pomysły to byłbym wdzięczny!
  3. mam jeszcze pytanie.czy ma coś z tym wspólnego czujnik halla?Niby nie powinien odpalić jeśli by był uszkodzony ale ..... różne rzeczy juz czytałem na necie i ..... jeszcze raz proszę o pomoc
  4. oki tylko ze zapłon był nie ruszany i chodził dobrze to się stało z dnia na dzień. Przeciez sam się nie przestawił a powiem szczerze ze boje się troche tego sam robić zeby nie pogorszyć pracy silnika(najlepiej na lampę).czy mógł się zapłon sam przestawić?
  5. Witam wszystkich!Mam problem ze swoim passacikiem 1.8 +LPG z 89r.Moze ktoś wie co się dzieje albo miał podobne objawy bo mnie juz się skończyły pomysły.A mianowicie problem polega na tym ze podczas odpalania na zimnym silniku (obojętnie czy lato czy zima)auto odpala odrazu ale na bardzo małych obrotach i cały się trzęsie jakby miał zaraz zgasnąć i tak jest przez jakieś 10s. po czym dodaje sobie gazu i się stabilizuje.Wymieniłem i sprawdziłem juz prawie wszystko!nowe świece,przewody,kopułka,palec,czujnik temperatury(niebieski)kupiłem nowy a i mam oryginały ze 3 ze szrotu.Sprawdzona sonda lambda,ustawiony TPS(troche pomógł bop silnik dostał mocy)sprawdzone wtyczki czujnik temperatury zasysanego powietrza,krokowiec,wtrysk,wymieniona membranka ciśnienia paliwa bo przeciekała,nowy filtr powietrza,sprawdzone wszystkie przewody podciśnienia jak i guma pod wtryskiem.Resetowałem sterownik po wszystkich wymianach i naprawach i nic.jak było tak jest!Dodam ze jak silnik się rozgrzeje to troche spadają mu obroty natomiast na gazie przy rozgrzanym silniku podczas ostrego hamowania gaśnie czego nie ma na zimnym silniku.Bardzo proszę o pomoc jeśli ktoś wie co jest przyczyną takiego zachowania!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności