Skocz do zawartości

rafalek106

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O rafalek106

  • Urodziny 08.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pszczyna

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ARG)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Witam Mam dosc powazny i zawily problem z prądem oraz działaniem mojego passka. Otoz tak najpierw przestal dzialac centralny zamek w jednych tylnych drzwiach, potem problem rozszerzyl sie i centralny nie dziala wgl , oswietlenie wewnatrz zaczelo swirowac tzn nie dalo sie go wylaczyc dlatego powyciagalem lampki.Po postoju czasem 1 doba czsem 2 akumulator rozladowuje sie i nie mozna odpalic auta. Powyciagalem bezpieczniki zeby sprawdzic co zzera prad bo pobór wynosil od 1,50 do 3A. pow wyjeciu bezpiecznika nr 10 oraz 37 ktore odpowiadaja za radio oraz zmieniarke CD pobor spadl do 0,51A. Zaden inny bezpiecznik nie obnizyl tej wartosci nawet po wyjeciu wszystkich.Teraz co zrobilem. Wyciagnalem moduł komfortu był w kiepskim stanie ulamane styki zasniedziale itp dlatego postanowilem go wymienic na dobry ale to nic nie pomoglo. Zaznacze tez ze wtyczki nie sa w najlepszej kondycji, jeden kabel byl urwany i nie wiem w ktore miejsce przychodzi do konca a reszta jest zasniedziala i brakuje 3 pinów. Co moglby rozwiazac ten problem? PS po odpieciu wtyczek z modulu komfortu pobor pradu jest taki sam. Udalo mi sie dokladnie zlokalizowac skad pobor pradu tylko nie wiem co to jest za bezpiecznik ktory znajduje sie po zdjeciu pod kierownica tam gdzie sa przekazniki na samym dole jest taki bezpiecznik w metalowej obudowie z logo VW w miejscu oznaczonym jako C. Jesli wypne bezpiecznik w podstawowej skrzynce o nr 10 odpowiadajacy za zmieniarke CD i wlasnie ten jeden metalowy to pobor spada do 0,03A. Za co odpowiada ten metalowy ?
  2. Dziękuje panowie za "szczere" zainteresowanie moim problemem;) mimo wszystko napisze dla potomnych iz problemem w moim autku byla cewka a mianowicie jej oderwanie od mocowanie w skutek czego przycieła kabel sprężarki i zwierał się do masy co ciężko mi było zauważyć ale już po problemie;) a chłopakom jeszcze raz dziekuje za "pomoc"
  3. Witam Bardzo prosze o pomoc w rozwiazaniu mojego problemu a mianowicie także mam błąd 4F9 02. Podczas pracy bez klimatyzacji jest wszystko oki działa dmuchawa mozna ustawiac sile nawiewu itp. natomiast po załączeniu klimy po 1-2 sek przepala się od razu bezpiecznik pod nr 25 - 30A. Zaoważyłem ze nawet bez włączonej klimy grzeje się ten bezpiecznik. Sprawdziłem przekaźnik 267 i jest wporządku, dostałem się tez do dmuchawy za schowkiem i po jej odłączeniu a nastepnie zalaczeniu ten bezpiecznik takze sie przepala. Wentylator klimy podczas autotestu climatronica działa. 2 tyg temu wymieniłem sprężarkę na regenerowaną i przez 2 tyg chodziło wszystko bez zarzutu. Prosze o pomoc co może byc nie tak... ---------- Dodano o 08:23 ---------- Poprzednia wiadomość o 08:21 ---------- Zapomniałem dodac ze po podlaczeniu pod komputer wyswietla problem z dmuchawa swiezego powietrza ale ona działa... tylko bez zalaczonej klimy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności