-
Liczba zawartości
11 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O tom_asiol
- Urodziny 01.07.1972
Informacje osobiste
-
Imię
Tomasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Bytom
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (ATJ)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Miałem planowany montaż całego rozrządu. Pech chciał że przed ta wymianą strzeliła mi turbina (zatarła się) i niestety po informacji od mechanika, że na pewno intercooler bo kopciło z wydech wróciłem na parking z min. prędkością około 5km. Problem się zaczął jak wymieniłem regenerowaną turbinę, rozrząd, wyczyszczono przewody do intercoolera itd. Zauważyłem "dziurę" przy obrotach do 2600 obr/min kiedy dopiero się włącza turbina. Oddałem na warsztat który zaczął komputerowo diagnozować: 1. Wycięto z katalizatora wkład ceramiczny który min. spowodował poprawę. 2. Zdiagnozowano źle ustawiony rozrząd i wyregulowano "kąt wtrysku" wg. komputera. 3. Stwierdzono uszkodzenie 1 szt. pompowtrysku który niby źle dawkuje "dawkę paliwa" 4. Stwierdzono problem z przepływomierzem Nie chciałbym być złym prorokiem, ale może pompowtryski są dobre i coś innego się uszkodziło dlatego, że jednak jechałem tym autem jeszcze z 5km.
-
Montaż głośników w B5 - Rezanie
tom_asiol odpowiedział Doc → na temat → Nawigacja, car audio i akcesoria
Andrzej, Witaj Chciałbym wymienić również na takie same głośniki SIGNET H16 w moim pasku ale mam pytanie czy do podłączenia tych głośników muszę dokupić jakieś zwrotnice dodatkowo czy można a jeżeli tak to jak te które są bo za bardzo tego nie rozumiem a na ostatnim zdjęciu widać już całe podłączenie. -
Spory szum w środku podczas predkości pow. 80 km/h
tom_asiol odpowiedział temat → Ogólne tematy i dyskusje
Ja natomiast dobrze od dobrego miesiąca się przysłuchuję i doszedłem do wniosku że szum zaczyna się przy 70km a jest niesłyszalny przy 100km. Dla mnie to zagadka. -
Szumi/huczy na 3,4,5,6 bieg 1,2 cisza
tom_asiol odpowiedział bigthomas → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Mam taki sam problem. Musiałeś dużo demontować żeby się dostać do tej rury naciętej ? -
Witam Kupiłem nowe felgi stalowe do mojego passata B5 z kwietnia 2000 r. Parametry felgi 5x112 6J 15H2 ET45. Nie wiem jaki typ śrub będę potrzebował do tych felg. Z góry dziękuję za pomoc. Z poważaniem Tomasz
-
Dzięki Konrados. Właśnie sprawdziłem że mam zaślepki i będę musiał kupić kratki. Natomiast zauważyłem że na wysokotonowych tzw. gwizdkach nie ma zaślepek tylko normalnie kratki.
-
Witam Mam pytanko związane z prowadzeniem samochodu z silnikiem Diesel-a. Przeszedłem z silnika benzynowego na paska 1.9 TDI 115KM. Z osób z którymi mogłem podzielić się swoimi spostrzeżeniami spotkałem sie z informacjami jak rożni sie prowadzenie samochodu z silnikiem diesel-a. Jedni twierdzą że najlepiej nie przekraczać 3 tyś obrotów przy zmianie biegów inni że po dłuższej jeździe przyjeżdżając na miejsce nie wyłączać od razu silnika tylko zostawić go chwilę na wolnych obrotach do schłodzenia interkulera czy coś innego. Chciałem od wszystkich co mają doświadczenie uzyskać informacją o wszystkim co różni prowadzenie takiego samochodu. Dziękuję wszystkich za każde spostrzeżenia i pomoc.
-
Passat B5 2000r. przebieg 160 tyś. - wymiana oleju
tom_asiol odpowiedział tom_asiol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A ja dalej nie wiem czym mam zalać mojego paska. Widzę że są podzielone głosy którzy są wyłącznie za syntetykiem, oraz ci którzy by wlali półsyntetyka. Myślę że nie wlał tam poprzednik mineralnego. Dlatego nie wiem jak wcześniej był wlany półsyntetyk czy nie zaszkodzę silnikowi jak go zaleję syntetykiem np.5W-40. -
Passat B5 2000r. przebieg 160 tyś. - wymiana oleju
tom_asiol odpowiedział tom_asiol → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Passat B5 1,9TDI 115KM do uzupełnienia. Mechanik twierdzi jak jest zalany półsyntetykiem a wlejemy syntetyk to można narobić sobie bigosu z silnikiem. -
Mam taki problem. Kupiłem passata B5 z 2000r. z przebiegiem 160 tyś. km ale nie wiem jakim olejem jest zalany silnik czy syntetykiem czy półsyntetykiem. Mój mechanik kupił mi z Mobila 10W-40 i twierdzi że jak się nie jest pewnym to zalać go półsyntetykiem. Powiedzcie jakie są wasze opinie oraz czy jest jakaś możliwość pewnego sprawdzenia co mam za olej po maską. Z góry dziękuję za pomoc !