Skocz do zawartości

zarzew

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zarzew

  • Urodziny 16.01.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AVG)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Cześć. Mam taki problem. Od jakiegoś czasu tak samo z siebie się stało. Drzwi nie chcą sie zamknąć z pilota czy z kluczyka. Tzn zamykają się rygle i podnoszą ponownie. Drzwi pasażera nie chcą się otworzyć nawet. Ciągle za linki klamki i nic. Jak by je ktoś skleil. Wyciągnąłem wtyczkę od zamka i nadal nic. Vag pokazuje błędy odnośnie wszystkich drzwi. Czy to wina modułu? Jak mam oznaczenie 1j0 959 799 j to czy literka na końcu jest ważna? Mogę kupić bo ah n czy a na końcu i przepisać losowanie? Ewentualnie sedan kombi wiadomo kabelek zamienić. Czy to że drzwi się nie zamykają to wina zamka lub zamków w przednich drzwiach czy raczej modułu komfortu?
  2. moze to ze silnik dostaje obciazenia i ma yzsze obroty juz nie jałowe.
  3. Ja manual, też nie mam zamiaru szaleć z mocą ale wiadomo apetyt rośnie w miarę.... u mnie sprzęgło 200 kucy podobno nie lubi tzn jak się jeździ z głową to do 300 bez problemu nawet 500 kucy poszlo ale pare startów z pod świateł i dwumasa sprzęgło i przeguby nawet przy 300 kucach klękną szybko. Na wysokich obrotach owszem można cisnąć. Napisz mu PW czyli spalanie nie jest tragiczne po chipie ? mi tam do tej stówki to zajmóje prawie 10sek. bo ciężkie i dodatkowe koła kręcą się (zimą fajnie) ale jak bym zrównał się z seryjnym paskie 1.8t i miał te 8sek z kawałeczkiem wiadomo mówisz że później czuje się różnice to fajnie
  4. jak by był lekko zapowietrzony to by się grzał a tak to powietrze pewnie uchodzi jak otwiera się termostat przez korek wyrównawczy a nabiera go może być ze przez korek jak stygnie bo zmienia się ciśnienie w układzie. Kiedyś kolega miał nie wiem czy ma dalej ale miał bulgotanie i zostawil auto zaparkowane przodem do góry i przeszło. a to ze masz małe psssty jak odkręcasz korek to norma bo nie zejdzie do końca ciśnienie z układu i wyruwnuje się wtedy korek tez ma jakas wartość minimalna do której wytrzymuje napor ciśnienia zew na podciśnienie wewnątrz układu (czy jakoś tak)
  5. Ja na trasie Łódź - Londyn 5 osob i full kufer (jak mowie full to full) przy 115-120Km/h na tempomacie gazu 13 (czasami się przycisnęło wyprzedając pod te 140 lub 180 tak dla zabawy ale średnio 115 i czasami klimka.) P.S Chip za ile zrobiles lutowana pamięc itd.? na 180koni? czy 194? też myślałem o chipie jak padnie mi turbo, wtedy k0s3 wtryski 380cc TIP z nierdzewki i tak miał bym bezpieczne 180-190koni i około 280 momentu tylko gaz zestroić będzie trudno. by palilo wszystko powiedzmy bp 10/15 i gaz 12/16 trasa/miasto
  6. Mi 1.8T Q w Audi też 150koni pali po miescie Bp w granicy 11-12l a gazu 13-14 trasa Bp nie pamiętam ale poniżej 10 na bank a Gazu przy pelnym załadunku 13 a jak lece sam lub 2-3 osoby to około 10l P.S Bak ma inny kształt i zawsze pod koniec wskazówka opada szybciej niż na początku tak jest u mnie przynajmniej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności