ptasiekm
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ptasiekm
- Urodziny 11.06.1970
Informacje osobiste
-
Imię
Marek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Wschowa
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
ptasiekm obserwuje zawartość → climatronik działa, a powietrze leci gorące ???, Grupowy ChipTuning, Karta pojazdu - zwrot 425 PLN i oraz 2 innych
-
1.Adrian - VW Polo 1.9tdi 131km 2.Piotrek - Laguna 1.9dci 3.ptasiekm, B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
-
Zwierzu... jestem chętny na chipowanie we Wrocku, termi dowolny - dopasuję się. ptasiekm, B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX), Rok: 2003
-
climatronik działa, a powietrze leci gorące ???
ptasiekm odpowiedział temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Panowie mam pytanie nieco z innej beczki a nie chcę zkładać nowego wątku. Mam błędy w klimatroniku (sporadycznie 25b, 4F7) po skasowaniu powracają po jakimś okresie. Pytanie jest następujące jak w prawidłowo funkcjonującym układzie klimatronika zachowują się nawiewy. U mnie wygląda to w ten sposób. Tryb: AUTO lub ECON - w momencie kiedy układ dogrzewa wnętrze, ciepłe powietrze leci wlotami na nogi oraz na twarz - w momencie kiedy układ schładza wnętrze, zimne powietrze leci tylko wlotami na twarz .........oczywiście w każdym momencie mogę zmienić manualnie kierunki nawiewów.......... Pytanie: jak w Waszych autach rozprowadzane jest powietrze (którymi wlotami) podczas schładzania wnętrza i podczas dogrzewania wnętrza? Pozostałe funkcje klimatronika zwiazane z automatycznym trybem dostosowania temperatury do zadanej działają prawidłowo, martwią mnie jedynie te kierunki nawiewów. Proszę napiszcie jak jest u Was. -
Witam. Panowie/Panie nie będę otwierał nowego wątku. Mam błędy w klimatroniku (sporadycznie 25b, 4F7) po skasowaniu powracają po jakimś okresie. Pytanie jest następujące jak w prawidłowo funkcjonującym układzie klimatronika zachowują się nawiewy. U mnie wygląda to w ten sposób. Tryb: AUTO lub ECON - w momencie kiedy układ dogrzewa wnętrze, ciepłe powietrze leci wlotami na nogi oraz na twarz - w momencie kiedy układ schładza wnętrze, zimne powietrze leci tylko wlotami na twarz .........oczywiście w każdym momencie mogę zmienić manualnie kierunki nawiewów.......... Pytanie: jak w Waszych autach rozprowadzane jest powietrze (którymi wlotami) podczas schładzania wnętrza i podczas dogrzewania wnętrza? Pozostałe funkcje klimatronika zwiazane z automatycznym trybem dostosowania temperatury do zadanej działają prawidłowo, martwią mnie jedynie te kierunki nawiewów. Proszę napiszcie jak jest u Was.
-
"motorstorg werkstat" Brak ABS i ESP POMOCY
ptasiekm odpowiedział Kolek → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Oj brachu, aż mnie serce zakłuło jak to przeczytałem. Swego czasu sam dałem się skusić (zostałem oszukany) na swapa. Awariom nie było końca. Kupiłem audi A4 i zamiast silnika 90 KM miałem wstawiony 130-to konny. 15-tu mechaników i nikt nie mógł dojść do ładu. Opamiętałem się kiedy próby przywrócenia działania wszystkich systemów przekroczyły koszt 7 tys. Sprzedałem auto ze sporą stratą. Od tego czasu kupuję auto z trzema mechanikami i koniecznie wizyta w ASO. Posłuchaj rady kogoś kto już przez to przechodził, swap jest pojazdem który nigdy Cię nie zadowoli, zawsze będziesz miał 30-ci rzeczy popsutych. Sprzedawaj zanim wpakujesz w auto oszczędności całego życia. -
Wtrącę swoje 3 grosze. Mam w książce serwisowej zapis o wymianie turbiny przy przebiegu 61200 km (wpis niemiecki). Dodatkowa adnotacja aby nie używać biodiesla z uwagi na możliwość kolejnego uszkodzenia turbiny. Nie wiem jak biodiesel wpływa na pracę turbiny bo jestem mechanicznym laikiem. Opinia serwisu w którym naprawiam autko jest podobna do wpisu w KS - nie lać biodiesla.
-
A ja używam silikonu w sprayu. Ma trzy zalety: 1. Jest bezbarwny więc zawiaski i ograniczniki w moim aucie są ciągle czyściutkie jak nówki 2. Tym samym sprayem zabezpieczam zimą uszczelki gumowe chroniąc je przed mrozem 3. Stosuję silikon dwa razy w roku (prztestowałem w różnych autach) więc jest to tania metoda.
-
Błąd 17965 Niesprawność układu turbodoładowania
ptasiekm odpowiedział Makaj → na temat → Kody błędów
Marek, co to za część oznaczona w "schemacie chłodzenia TDI" numerem 22 ?! Czy to jest jakaś uszczelka ? Mniej więcej z tego miejsca cieknie mi płyn chłodniczy (kapie narazie lekko) Nie mam etki więc nie wiem czy jest to drucik zatrzaskowy łączący wąż z chłodnicą czy może jakaś uszczelka. Będę wdzięczny za pomoc. -
To i ja poproszę o instrukcję, kupilem passata i dwa tygodnie jezdziłem z włączonymi na ciepło lusterkami, dopierojak doczytałem na forum to przestawiłem pokrętło..... stąd prośba o instrukcję bo cholera wie co jeszcze mogę w autku pomieszać...