hpioro
-
Liczba zawartości
6 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O hpioro
- Urodziny 24.07.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Hubert
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A u mnie wymienilem półoś i bujanie i stuki zniknely, natomiast pojawil sie odglos jakby gdzies metal tarł o metal. Ma ktos pojęcie co to może być? Włożyłem starszą półośkę (numery różnią się końcówką, ta jest z 2005 roku a moja była z 2008)
-
byłem ostatnio na standardowym przegladzie i wlasnie po opisaniu mechanikowi tych objawow i ogledzinach powiedzial ze półoś jest lekko wygięta i przegub luźny, no i właśnie dwumasa, ale co do tego nie byl pewien. wiec chyba zaczne od polosi a jak problemy nie ustapia to bede szukal dalej
-
Witam, Apropo stuków, mam podobne objawy z tym, że przy jeździe po trasie przez pierwsze kilkanaście minut jest ok a później: przy dodawaniu gazu stuki, przy prędkości 60-90 km/h trochę trzęsie autem przy dodawaniu gazu. Wszystko wskazuje na przeguby według Waszych opisów, ale mnie właśnie najbardziej zastanawia dlaczego przez pierwsze 20 minut jest ok.
-
Cianciara service, na Fieldorfa
-
No i po problemie, przepływka wymieniona i autko znowu odzyskało moc:) 890 zł za część + robocizna
-
Witam, jako nowy na forum podpinam się do tematu. Kupiłem autko 3 miesiące temu, niestety w ostatnim tygodniu kontrolka świec żarowych i spadek mocy. Po wyłączeniu i włączeniu silnika kontrolka gasła ale szybko zapalała się od nowa. Po kilku takich zdarzeniach zapaliła się kontrolka silnika i tryb awaryjny non stop. Mechanik zdiagnozował usterkę układu dolotowego, a po przejrzeniu mechanicznym wskazał na turbinę. Zaproponował czyszczenie za 600 zł a jak nie pomoże to nową lub regenerację za 1800 zł. Podjechałem do innego mechanika (z polecenia), który zbadał turbinę i powiedział że mechanicznie wygląda ok i nie sądzi że to jest przyczyna natomiast problem pozostał. Niestety ma on komputer który obsługuje auto do 2007 roku:(. po rozebraniu i zebraniu wszystkiego autko na chwilę odzyskało moc ale po 2 godzinach kontrolka znowu się zapala i jest to samo. Akurat z tym wyjątkiem że po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Macie jakieś pomysły? rozumiem że bez podłączenia do kompa się nie obejdzie ale możecie polecić jakiś dobry warsztat (nie aso) w Warszawie lub okolicach? tak żeby nie skasowali majątku dzięki z góry Zgaduje że