Skocz do zawartości

hpioro

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O hpioro

  • Urodziny 24.07.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Hubert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A u mnie wymienilem półoś i bujanie i stuki zniknely, natomiast pojawil sie odglos jakby gdzies metal tarł o metal. Ma ktos pojęcie co to może być? Włożyłem starszą półośkę (numery różnią się końcówką, ta jest z 2005 roku a moja była z 2008)
  2. byłem ostatnio na standardowym przegladzie i wlasnie po opisaniu mechanikowi tych objawow i ogledzinach powiedzial ze półoś jest lekko wygięta i przegub luźny, no i właśnie dwumasa, ale co do tego nie byl pewien. wiec chyba zaczne od polosi a jak problemy nie ustapia to bede szukal dalej
  3. Witam, Apropo stuków, mam podobne objawy z tym, że przy jeździe po trasie przez pierwsze kilkanaście minut jest ok a później: przy dodawaniu gazu stuki, przy prędkości 60-90 km/h trochę trzęsie autem przy dodawaniu gazu. Wszystko wskazuje na przeguby według Waszych opisów, ale mnie właśnie najbardziej zastanawia dlaczego przez pierwsze 20 minut jest ok.
  4. Cianciara service, na Fieldorfa
  5. No i po problemie, przepływka wymieniona i autko znowu odzyskało moc:) 890 zł za część + robocizna
  6. Witam, jako nowy na forum podpinam się do tematu. Kupiłem autko 3 miesiące temu, niestety w ostatnim tygodniu kontrolka świec żarowych i spadek mocy. Po wyłączeniu i włączeniu silnika kontrolka gasła ale szybko zapalała się od nowa. Po kilku takich zdarzeniach zapaliła się kontrolka silnika i tryb awaryjny non stop. Mechanik zdiagnozował usterkę układu dolotowego, a po przejrzeniu mechanicznym wskazał na turbinę. Zaproponował czyszczenie za 600 zł a jak nie pomoże to nową lub regenerację za 1800 zł. Podjechałem do innego mechanika (z polecenia), który zbadał turbinę i powiedział że mechanicznie wygląda ok i nie sądzi że to jest przyczyna natomiast problem pozostał. Niestety ma on komputer który obsługuje auto do 2007 roku:(. po rozebraniu i zebraniu wszystkiego autko na chwilę odzyskało moc ale po 2 godzinach kontrolka znowu się zapala i jest to samo. Akurat z tym wyjątkiem że po wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko wraca do normy. Macie jakieś pomysły? rozumiem że bez podłączenia do kompa się nie obejdzie ale możecie polecić jakiś dobry warsztat (nie aso) w Warszawie lub okolicach? tak żeby nie skasowali majątku dzięki z góry Zgaduje że
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności