Skocz do zawartości

Bombelq

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Bombelq

  • Urodziny 13.08.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zach-Pom

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam ponownie. U mnie dalej problem z odpalaniem na gorącym silniku. Mogę kręcić aż akumulator padnie, a nie odpali. Wszyscy stawiają na pompowtryski. Niestety, ale nigdzie nie mogę używanych pompek (model BC 136 km) do mojego auta. I teraz mam pytanie: czy jeśli wyciągnę swoje i włożę model F od wersji 130konnej to będę musiał zmieniać coś w oprogramowaniu? Spadek mocy na pewno będzie ale co może spowodować wymiana jeden na jeden bez mieszania w kompie. Mam takie pompki od znajomego i da mi na próbę. Dodam, że teraz mam zamontowane pompki: jeden F na pierszym i trzy BC na 2, 3 i 4. A wg komputera do wymiany jest 4 a 1i2 są na wykończeniu. Czy możecie mi pomóc?
  2. Witam ponownie. Dzisiaj zostały wyciągnięte pompowtryski. I okazało się, że trzy maja oznaczenie BC a jeden F. Ten z oznaczeniem F i dwa z BC są do wymiany. Więc mam pytanie: czy można wymienić wszystkie na F (tylko takie znalazłem w internecie do kupienia)? Nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi czy wtryski z literą F będą pasowały do mojego silnika - pozostałe numery na wtryskach są takie same: 038130073. Jeśli ktoś posiada takie informacje, proszę o odpowiedź. Dzięki
  3. I po dzisiejszym komputerze wyszło, że mam jeden padnięty pompowtrysk a kolejne dwa zastanawiają się czy też wysypać się. Jutro będzie wymieniana siatka ze złącza przed katalizatorem i wtryski o ile znajdę gdzieś w normalnej cenie, bo serwis VW zawołał prawie 2400/szt. Dodatkowo pokazał się błąd klimatyzacji. ale za niego wezmę się po wtryskach. Sprawdzone zostały wszystkie wtyczki, kable, połączenia i brak usterek. Zobaczymy co będzie jutro.
  4. Podepnę się pod pytanie i dodam garść info. Silnik BGW 2.0 diesel 136KM 2003, mokry DPF Gdy jest zimny (silnik - temperatura powietrza +30) odpali ale co kilka/kilkanaście sekund lekko rzuci silnikiem. Gdy nagrzeje się to nie chce odpalić. Póki akumulator trzyma to kręci i kręci ale nie odpali. Wymieniłem wszystkie filtry. Paliwo jest. Zauważyłem, że plecionka znajdująca się przed katalizatorem (łącze elastyczne?) jest do wymiany bo widać nalot z sadzy i leci z niej mocno dym gdy silnik jest włączony. Podpiety do kompa - brak informacji o zapchaniu/niedrożnosci lub innych problemach z filtrem dpf i katalizatorem. Problem narastał długo, pierwsze problemy pojawiły się jakieś 4-5 miesięcy temu. Nie odpalał za pierwszym razem, ale to było raz na tydzień lub dwa, nasiliło się wszystko tydzień temu gdy po 1,5 godzinnym postoju nie oodpalił i holowanie do warsztatu. I teraz co mówią mechanicy: 1. wtryski do sprawdzenia i ewent. wymiana - podpięty komputer pokazuje jakiś błąd na 4 pompowtrysku, więc mechanior wyciągnął 3 i 4 wtrysk i zamienił je miejscami, samochód odpalił, żadnego błędu ale problem następnego dnia powrócił. 2.pojechałem do innego i tam na komputerze pokazuje że są wychylenia (nie wiem jak to się nazywa ale pokazują się cieniutkie kreski to tutaj były potężne krechy czerwone na trzech pompowtryskach) i twierdzi że to wtryski, ale on najpierw by wymienił dwumasę bo on już słyszy że są z nią problemy i bez wymiany dwumasy on wtrysków nie ruszy. 3. trzeci stwierdził, że to pompa paliwowa nie podaje prawidłowo paliwa i po nagrzaniu sie silnika zaczyna świrować. 4. kolejny stwierdził, ze to elektronika lub komputer w aucie szwankuje i kazał jechać do kogoś kto wgra/naprawi oprogramowanie ponownie. Ręce opadają, bo każdy z nich wyklucza opcje poprzedników. Auto po odpaleniu chodzi choć rzuca silnikiem, zwłaszcza gdy właczę na postoju radio, światła i klimę (wrażenie jakby był za duży pobór mocy i silnik "krztusi się"). Trzy miesiące temu wymieniane było sprzęgło i ten co wymieniał stwierdził ze dwumasa pochodzi jeszcze długo. Zauważyłem, że gdy samochód stoi przodem wyżej niż tył to ma większe trudności z odpaleniem niż gdy stoi tyłem wyżej. Może nałożyło się kilka problemów razem i dlatego takie objawy? Nie wiem co o tym myśleć? Szukać nowego silnika? A może lepiej inwestować w ten silnik co mam? Może ktoś pomóc?
  5. Podepnę się pod pytanie i dodam garść info. Silnik BGW 2.0 diesel 136KM 2003, mokry DPF Gdy jest zimny (silnik - temperatura powietrza +30) odpali ale co kilka/kilkanaście sekund lekko rzuci silnikiem. Gdy nagrzeje się to nie chce odpalić. Póki akumulator trzyma to kręci i kręci ale nie odpali. Wymieniłem wszystkie filtry. Paliwo jest. Zauważyłem, że plecionka znajdująca się przed katalizatorem (łącze elastyczne?) jest do wymiany bo widać nalot z sadzy i leci z niej mocno dym gdy silnik jest włączony. Podpiety do kompa - brak informacji o zapchaniu/niedrożnosci lub innych problemach z filtrem dpf i katalizatorem. Problem narastał długo, pierwsze problemy pojawiły się jakieś 4-5 miesięcy temu. Nie odpalał za pierwszym razem, ale to było raz na tydzień lub dwa, nasiliło się wszystko tydzień temu gdy po 1,5 godzinnym postoju nie oodpalił i holowanie do warsztatu. I teraz co mówią mechanicy: 1. wtryski do sprawdzenia i ewent. wymiana - podpięty komputer pokazuje jakiś błąd na 4 pompowtrysku, więc mechanior wyciągnął 3 i 4 wtrysk i zamienił je miejscami, samochód odpalił, żadnego błędu ale problem następnego dnia powrócił. 2.pojechałem do innego i tam na komputerze pokazuje że są wychylenia (nie wiem jak to się nazywa ale pokazują się cieniutkie kreski to tutaj były potężne krechy czerwone na trzech pompowtryskach) i twierdzi że to wtryski, ale on najpierw by wymienił dwumasę bo on już słyszy że są z nią problemy i bez wymiany dwumasy on wtrysków nie ruszy. 3. trzeci stwierdził, że to pompa paliwowa nie podaje prawidłowo paliwa i po nagrzaniu sie silnika zaczyna świrować. 4. kolejny stwierdził, ze to elektronika lub komputer w aucie szwankuje i kazał jechać do kogoś kto wgra/naprawi oprogramowanie ponownie w poniedziałek jade na komputer ponownie i sprawdzę jak wyglądają te wtryski. Ręce opadają, bo każdy z nich wyklucza opcje poprzedników. Auto po odpaleniu chodzi choć rzuca silnikiem, zwłaszcza gdy właczę na postoju radio, światła i klimę (wrażenie jakby był za duży pobór mocy i silnik "krztusi się". Trzy miesiące temu wymieniane było sprzęgło i ten co wymieniał stwierdził ze dwumasa pochodzi jeszcze długo. Zauważyłem, że gdy samochód stoi przodem wyżej niż tył to ma większe trudności z odpaleniem niż gdy stoi tyłem wyżej. Może nałożyło się kilka problemów razem i dlatego takie objawy? Nie wiem co o tym myśleć? Szukać nowego silnika? A może lepiej inwestować w ten silnik co mam? Może ktoś pomóc?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności